Peterpanhonda
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Stoute schoenen aangetrokken en n.a.v. goede recensies van Antwerpen naar Kasterlee getrokken.
Buitengewoon aangenaam verrast! Wow wat een mooie lieve dame. Ik had gevraagd voor 20 minuten maar direct verlengd naar een half uur.Ze adverteert onder de naam Yue maar stelde zich voor als Mina.Er staat dat ze 50 jaar is maar dat is een fout want ze is 29 jaar zegt ze. ik heb wel even moeten zoeken wat het huisnummer dat ze in eerste instantie doorstuurt bestaat niet.
Als je dan een bericht stuurt dat je het nummer niet vindt krijg je via een plannetje het echte adres met een foto van de voordeur.
Buitengewoon aangenaam verrast! Wow wat een mooie lieve dame. Ik had gevraagd voor 20 minuten maar direct verlengd naar een half uur.Ze adverteert onder de naam Yue maar stelde zich voor als Mina.Er staat dat ze 50 jaar is maar dat is een fout want ze is 29 jaar zegt ze. ik heb wel even moeten zoeken wat het huisnummer dat ze in eerste instantie doorstuurt bestaat niet.
Als je dan een bericht stuurt dat je het nummer niet vindt krijg je via een plannetje het echte adres met een foto van de voordeur.