Recensie Yuki, Amsterdam 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewalker1992

Meubelstuk
Forumpionier
1.035
30/06/21
1.319
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7800150-yuki
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Yuki bezocht in een hotel waar je zonder problemen doorloopt naar haar kamer. Ik twijfelde wel wat aan haar advertentie qua echtheid, meestal adverteren ze als jonge aziatische dame en krijg je een dame van rond de 40... Had me voorgenomen om dan gelijk om te keren, echter was dit niet nodig! Yuki is een leuke jonge en vriendelijke dame. Haar foto's op kinky lijken mij echt. Na het douchen heeft ze me even gemasseerd wat niet onaardig was maar daar kom ik niet voor dus snel begonnen aan het voorspel. Ze heeft heerlijke tieten die ze graag in je mond parkeert en daar heb ik gretig gebruik van gemaakt en daar werd ze ook al goed nat van. Daarna nog een tijdje aan het beffen geweest wat ze goed kon waarderen. Vervolgens het al zoenend afgemaakt in missionaris en toen was de tijd al weer om. Gek genoeg is het pijpen er niet van gekomen maar heb het ook niet echt gemist. Al met al een leuke date en dus voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week ook bij deze dame geweest ergens in west. Leuke meid, energiek, grappig. De leeftijd klopt ookwel denk ik rond de 21-23. Ze vertelde tegen mij dat ze ergens in europa studeerde. Half japans, half iets anders (mogelijk Kazakh wat James zei) maar zou ook Thai kunnen zijn kwa looks, zeker Japanse vibe. Waarschijnlijk wil ze het niet zeggen ivm privacy 🤷‍♂️ Afspraak maken ging snel en makkelijk over whatsapp en kon na een paar uur al langskomen. Kwam aan bij de locatie, discreete plek wat instructies gekregen en kwam bij haar aan. Poh leuke meid, had de hele tijd een glimlach. Voor en na de daad ook nog een leuk gesprek kunnen voeren over van alles.

Ze vertelde snel weer weg te gaan dus verspil geen tijd op het forum 😂
 
Visited Yuki in a hotel where you can walk to her room without any problems. I had some doubts about her ad in terms of authenticity, usually they advertise as a young Asian lady and you get a lady of around 40... I intended to turn around right away, but this was not necessary! Yuki is a nice young and friendly lady. Her pictures on kinky look real to me. After taking a shower she gave me a massage which was not bad but I don't come for that so quickly started foreplay. She has lovely tits that she likes to park in your mouth and I eagerly took advantage of that and she got wet too. Then went on eating pussy for a while, which she really appreciated. Then finished it while kissing in missionary and then the time was up again. Strangely enough, the blowjob didn't happen, but I didn't really miss it either. All in all a nice date and worth repeating.
hey thanks for the review. Her tits indeed look lovely. are those natural? can you elaborate a bit on the massage and did it include prostrate massage? sorry for too many questions 😛
 
Afgelopen week ook bij deze dame geweest ergens in west. Leuke meid, energiek, grappig. De leeftijd klopt ookwel denk ik rond de 21-23. Ze vertelde tegen mij dat ze ergens in europa studeerde. Half japans, half iets anders (mogelijk Kazakh wat James zei) maar zou ook Thai kunnen zijn kwa looks, zeker Japanse vibe. Waarschijnlijk wil ze het niet zeggen ivm privacy 🤷‍♂️ Afspraak maken ging snel en makkelijk over whatsapp en kon na een paar uur al langskomen. Kwam aan bij de locatie, discreete plek wat instructies gekregen en kwam bij haar aan. Poh leuke meid, had de hele tijd een glimlach. Voor en na de daad ook nog een leuk gesprek kunnen voeren over van alles.

Ze vertelde snel weer weg te gaan dus verspil geen tijd op het forum 😂
Zit ze nog steeds bij Schiphol in de buurt?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke spontane meid. Alles was top. Alleen het pijpen kon wat beter maar dat was niet zo erg in standje 69.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na goede reviews een afspraak met Yuki gemaakt. Wat een mooie vrolijke jonge slanke aziatische meid hehe....tevens een strakke zoete poesje volledig geschoren voor de liefhebbers 😁. Pijpen zonder was ok, maar niet echt bijzonder. Bij de hatseflatse moment ging zij met volle passie tongzoenen. Man man man wat een geile meid, na diverse standjes heerlijk klaargekomen. Al met al een super ervaring!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan