Recensie Yuki, La Cloche, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blue Blazer

Newbie
19
21/04/25
20
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/yuki/
Totale kosten (in euro)
250
Ik was woensdag bij Yuki en ik heb alles erbij genomen, deze vrouw laat je zo genieten en geniet er zelf ook van, een heerlijk groot bed met spiegels, ze ging gelijk in aanval met de sex, geweldig en je heb je handen vol en na afloop hebben we samen gedoucht. Heel spontaan, behandel deze dame met respect en je hebt een leuke gezellige tijd met haar.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/yuki/
Totale kosten (in euro)
250
Om het jaar feestelijk af te sluiten een bezoekje aan Yuki gebracht. Een heerlijke aziatische vrouw met prachtige rondingen. Toen ik achter haar aanliep naar de kamer raakte ik direct al in de stemming. Ze heeft een erg leuke persoonlijkheid. Samen gedouched en ondanks de koude temperatuur wist ze me snel op te warmen. Lekker voorspel onder de douche wat verder ging op het bed. Heerlijk gezoend en haar gebeft. Ze is lekker fris en werd goed nat. Daarna was het mijn beurt om te genieten. Ze gaf me een massage en daarna heerlijk gepijpt. Vervolgens klom ze bovenop. Met een heerlijk uitzicht moest ik even vragen om het rustig aan te doen om mijn kruit niet te snel te verschieten. Ze heeft me even gemasseerd en daarna ging de pret weer verder. Ze heeft me uiteindelijk heerlijk klaargereden en afgesloten met een korte massage.

Terug
Bovenaan Onderaan