Recensie Yuki, the king massage, Tienen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dave1974

Stamgast
Forumpionier
276
02/07/21
95
10
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/the-king-tienen-2/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Yuki is nieuw. Slank kleine borstjes met brilletje.
Super top massage zoals ik ze nog nooit heb meegemaakt.
Teasen als de beste. Al als ik op mijn buik lag, kwan ze mijn ballen masseren,kietelen, aaien op een manier waardoor ik al bijna klaar kwam.
Eens op m´n rug speelde ze het spel verder en masseerde ook m'n gaatje... heerlijk!
 
Ik ben ook bij Yuki lange geweest. Het was niet slecht, maar ook geen onvergetelijke ervaring.
Ze is slank met een brilletje, ze is ook niet meer zo jong.
Ze doet haar best, maar ik vond haar massage niet stevig genoeg.
Tijdens de handjob kon ik haar uitgebreid vingeren. Ze leek nat, maar het was gewoon massage-olie :)
Al bij al niet slecht voor 60 euro.
 
hoe kan je Yuki bereiken? al verschillende malen geprobeerd via de nummer op de site maar Yuki is er nooit. En Maya ook niet by the way.
Ik weet niet of ze op vaste momenten aanwezig is. Ik heb gewoon gebeld om te vragen wie er was.
Je kan altijd eens bellen om te vragen wanneer Yuki aanwezig is.
 
Yuki is al weer weg. Maya trouwens ook al een tijd. Tina jaagt ze een voor weg. En zelf stelt Tina niets voor. Altijd bezig met haar telefoon, zelfs bellen en ze wil je zo snel mogelijk weer buiten werken. Een uur betalen en liefst na een half uur weer buiten. Te mijden zaak.
 
Yuki is al weer weg. Maya trouwens ook al een tijd. Tina jaagt ze een voor weg. En zelf stelt Tina niets voor. Altijd bezig met haar telefoon, zelfs bellen en ze wil je zo snel mogelijk weer buiten werken. Een uur betalen en liefst na een half uur weer buiten. Te mijden zaak.
Ah jammer, waarom is Yuki weg? Idee waar ze naartoe is gegaan?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan