Recensie Yumi, Gouda 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peperknots

Vaste klant
110
17/09/21
137
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5376505-yumi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
2 de kerstdag yumi bezocht in het centrum van gouda.
Yumi is een slanke Aziatische dame,klein slank mooi vrouwtje.
Afgesproken een half uur voor 100 euro.Ze begon me lekker diep te pijpenstelen zonder condoom en na haar kleine kutje een lekkere befbeurt te hebben gegeven kwam ze er lekker op zitten,MC. Na een minuut of 5 heb ik haar op de rug gelegd en heerlijk diep gebeukt met haar beentjes in me nek,na even lekker hard re hebben doorgestoken me lekker leeg gespoten in haar warme grote,fantastisch yumi bedankt en tot de volgende x.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5376505-yumi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Yumi is een erg vriendelijke, leuke en lieve dame. Slank en met mooie borsten. Het pijpen zonder condoom was lekker. Volgens mij genoot ze er ook wel van om gelikt te worden gezien haar reactie. Daarna verschillende standjes gedaan waarin ze meegaand is in wat je wil en aangeeft. De passie / geilheid spatte er verder niet vanaf. Vooral het zoenen was heel erg voorzichtig. Ze heeft wel volledige aandacht voor je en vindt ze het ook leuk om met je te praten en het je naar de zin te maken. Ik heb over het algemeen dus wel een leuk half uur gehad.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5376505-yumi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken ging vlot. Een half uur voor de afspraak checkte ze nog of ik de afgesproken tijd ging redden. Ik gaf aan dat ik een kwartier eerder in de straat kon zijn. Ze appte terug dat ik dan ook gelijk kon komen.

De locatie heeft een discrete toegang in een rustig steegje. De woning en de slaapkamer zijn zeer netjes. Op de kamer kun je opfrissen m.b.v. een wasbak en een schoon washandje met handdoek.

Yumi haar gezicht zag er anders uit dan ik verwachtte. Haar whatsapp profielfoto kwam niet overeen. Maar het is geen lelijke dame.

Communicatie in het Engels was prima. Ze volgt een cursus NL maar gebruikte het nog nauwelijks.

Na het betalen en uitkleden even staand geknuffeld en elkaars lichaam verkend. Ze heeft echt een prachtig slank lichaam met een mooi klein kontje en mooie borsten. Ze is helemaal naturel, behalve een klein plakplaatje.
Op bed nog even de opties doorgenomen. PZC was bij de prijs inbegrepen maar geen gebruik van gemaakt, enkel wat likjes.
NZC doet ze gelukkig niet, ik hecht veel waarde aan mijn gezondheid. Had dat even gecheckt omdat er tegenwoordig veel Aziatische dames zijn die het aanbieden.

Daarna heerlijk gesekst met diverse standjes. Ze luistert heel goed wat je wenst, dus wat dat betreft is er veel mogelijk. Als ze zelf iets niet prettig vindt dan laat ze het ook weten, ik moest voorzichtig doen met haar tepels. Ze speelde tussendoor wel met mijn tepels wat ik wel fijn vond.

Ze gebruikt vochtige doekjes vooraf en achteraf, ook voor haarzelf. Dus ik vraag me af of ze gebruik maakt van een douche tussen haar klanten door. Daarom geen max. score voor hygiëne, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze zich toch goed wast tussendoor. Dus ik wil daar wat neutraal over oordelen.

Ze was terughoudend met zoenen op de mond. Daarom heb ik maar niet eens een voorstel gedaan voor tongzoenen. Ik had ook wat moeite om het ijs te breken. Dat is misschien haar karakter of was ze moe. Ze gaf aan niet veel klanten op een dag te ontvangen. Het is dus geen afwerker. Maar ik miste een beetje de spontaniteit, sexdrive en tederheid vanuit haar kant, terwijl ik wel mijn best deed om dat bij haar los te krijgen. Misschien zijn daar wat meer bezoeken voor nodig.

Herhalingsgevaar is er zeker, maar weet nog niet of dat gaat gebeuren. Wellicht als ik weer een keer zin krijg in een lekkere potje seks in verschillende standjes voor een half uur en niet veel behoefte heb aan tederheid en zoenen. Dus voor mij nog geen adresje voor een GFE, maar ik zou het een kans kunnen geven om daar naar toe te groeien.
 
Ook in een ver verleden een keer bezocht.
Ik herinner me niet veel, maar het is niet goed genoeg om terug te gaan en niet slecht genoeg om sterk af te raden.
Wat ik wel vervelend vond is dat ik een uur wilde, maar toen ik daar kwam gaf ze aan alleen een half uur te kunnen.
Achteraf bleek ik de eerste klant van de dag te zijn, en was ze van plan daarna te stoppen. ........gaf me het gevoel dat ze alleen half uurtjes doet omdat dat 100 per half uur betaald......
Ja, dus gewoon geen lekkere werk discipline. Verder voor zover ik me herinner qua uiterlijk geen klachten, en het was inderdaad allemaal netjes schoon
 
Terug
Bovenaan Onderaan