Recensie Yvonne (Afr.), Den Haag, Doubletstraat 29 k4 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit een keer bij haar geweest jaren geleden, was best goed eigenlijk maar het verhaal gaat al een tijdje dat ze de laatste tijd er met de pet naar gooit. Bovendien vind ik haar inmiddels ook wel een beetje over de houdbaarheidsdatum heen, tevens valt mij op de dat ze steeds minder vaak bezet is de laatste tijd.
 
Ben al even niet meer geweest maar het was wel altijd mijn vaste dame met nog een in de straat waar ik wel regelmatig bij ging ik durf meestal nooit naar een ander te gaan want dan ben ik bang dat het tegenvalt zijn nou eigenlijk nog goede in de straat.
Bij mij vind ik altijd wel dat ze lief is en ik betaal ook altijd een vaste prijs en ik vind haar wel lekker pijpen zonder condoom en neuken in verschillende standjes vind ik ook wel goed bij haar
 
Denk weekje of 3 niet meer.
Was 1,5 week geleden nog op doubletstraat maar toen zag ik haar niet. Zat een ander op haar plek.
Of ze moet ergens anders zitten
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nou ik ben gisteravond geweest en merk wel dat ze wat minder dingen doen. Normaal ff Russische en 3 standjes, nu maar 2 en inderdaad wat meer haast in. Stond denk in 15 minuten alweer buiten. Snelle wip
 
Helaas ook dezelfder ervaring bij mij. Vorig toen ik in NL was ging een paar x naar haar toe, en de service was top, ze kan ook echt lekker neuken en pijpen.

Recentelijk ben ik ook geweest en het was heel anders, waar ik normaal bereid ben Prive Ontvngst tarief te betalen voor een uur, vond ik het deze x helaas veel minder. Misschien is ze volgend jaar in een betere bui. We hebben allemaal onze periodes.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Awesome looking lady, very friendly. Must have walked by 20 times getting hornier each time. She gave me a great smile, paid 100 to go slow, bj without, and oral sex on her. All was great, blowjob was lots of tongue. French kissing was good, I am a fan for life
 
Awesome looking lady, very friendly. Must have walked by 20 times getting hornier each time. She gave me a great smile, paid 100 to go slow, bj without, and oral sex on her. All was great, blowjob was lots of tongue. French kissing was good, I am a fan for life
Yep, can't really go wrong with her! Totally agree with most of what you said. Only FK was rather reluctant in the past in my experience, but that could be a matter of her personal choice depending on the client, which is OK. Has she dyed her hair blond in the meantime?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week vrijdag had ik de kans om Yvonne te bezoeken en ze was gelukkig vrij op het moment dat ik voor haar raam verscheen en in een opperbeste bui.
Ik was dan ook al een tijdje niet geweest.
Na wat smalltalk de kleertjes uit en op het bed gaan liggen.
Binnen no time, was mijn paal keihard, door haar lichaamsverkenning.
Ze zoent wel met het puntje van haar tong uit haar mond, dat herhaalt ze tussendoor de pijpsessies.
Vervolgens heeft ze langdurig gepijpt zonder condoom, ballen likken, deepthroat
pijpen tot gagging aan toe.
Daarna was het tijd om Yvonne in 69 te beffen, waarbij ze mij gelijktijdig pijpt.
Het is bij yvonne altijd moeilijk in te schatten of ze klaarkomt, maar ze heeft er zeker erg van genoten.
Daarna wat van haar anaalspeeltjes bij gepakt en heeft ze mijn prostaat verwend en tegelijkertijd ging de pijpsessie en penismassage verder.
Klein begonnen met een dildo met vibrator, daarna een medium size zonder vibrator, de grootste vond ik niet lekker, dus weer terug naar medium.
Vrij lange sessie weer, die ik heerlijk vond, vaak bijna klaarkwam maar net niet.
Op het laatst heeft ze mij vrij hard met de vibo geneukt in hoog tempo, terwijl ik mij aftrok, ik kwam echt klaar uit mijn tenen.
Op zich bijzonder, omdat ik smiddags bij Sheila in Amsterdam ook al was klaargekomen.
Yvonne heeft alles weer netjes schoongemaakt.
Na 90 minuten stapte ik de deur weer uit en ik kan zeggen er is niets veranderd aan de service van Yvonne, blijft een topper.
Ik gaf haar 200€ en daar was ze blij mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan