Zaad opsparen alvorens het bezoeken van een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vindt de dame dat ook geil, dan? Het hangt er misschien ook van af hoeveel en hoe hard je klaarkomt. Een hoogtepunt bereiken is voor mij niet makkelijk, maar als het lukt kom ik ook meteen heel veel en met veel kracht klaar. Ik zou denk ik niet kunnen voorkomen dat het in haar haren terechtkomt, en weinig vrouwen zitten daarop te wachten. Ik zal dat dus denk ik niet snel proberen.
 
Er zijn zeker dames bij die het beslist niet doen,maar zo zijn er ook genoeg die het toestaan. Ik doe het alleen bij donkere meiden,bij blanke zie je het zaad niet goed,en dat is juist voor mij de kik.
Als een dame ermee in stemt dan zal ze beslist er geen probleem mee hebben dat je de haren onder blaast.
Als je een flink schot hebt zoals jij zegt,dan moet je niet op de ogen richten.
Ik richt speciaal op de neus.dan komt het meeste in het gezicht terecht.
Dus voor een goede facial spaar ik.
 
Ik stel mij de vraag bij het opsparen van zaadlozing ,wat gebeurd er als de partner juist daarvoor wel betrekking wenst ,wijzen jullie dat dan af of gaan jullie er dan toch voor ,en wat dan met de afspraak van de dame ,want daar zal het dan wel iets minder zijn (bij mij toch )
Dat is wel erg vergezocht allemaal. Ik laat dat soort dingen altijd gewoon van het moment afhangen. Je kunt niet alles plannen.
 
Vroegah - zo'n 10 jaar geleden - in mijn twintiger jaren had ik het idee dat ik uren kon penetreren omdat ik door die condooms (dacht) niets te voelen. Of die condooms zijn aanzienlijk verbeterd of ik had het placebo effect, maar tegenwoordig kom ik me toch snel klaar. Dus ik zorg tegenwoordig dat een dag van tevoren de lading is gelost. Bewust opsparen om over ze heen te spuiten ofzo, nee, want kom graag tijdens het penetreren klaar en hoeveel er dan uitkomt maakt me niet uit.
 
Gewoon een keer vragen en proberen..En een goede facial is voor mij...de dame zit op haar knieen voor mij. Ik sta gewoon,zij pijpt eerst tot hij knetterhard is,en de teeltballen bijna exploderen,dan neem ik hem in mijn hand,en trek heel de puddingbuks gruwelijk leeg,de dame moet wel haar mond en ogen dicht houden,dat vind ik persoonlijk het geilst
 
De dames waar ik seks mee heb (die van zaterdag uitgezonderd) willen geen sperma over hun lichaam, dus daar is het niet voor. Maar ik heb wel gemerkt dat dames erg geil worden van veel sperma. Na ieder beurt als ze het condoom eraf trekken kijken ze altijd of er veel in zit in als er veel in zit krijg je altijd complimenten. Dit doen ze niet om je te pleasen, want op dagen waarin er niet veel zat boeit het ze niet. Maar als je heel veel spuit in een condoom zie je letterlijk de glinstering in hun ogen.
 
Nu we het er toch over hebben. Morgen heb ik afgesproken met mijn Mistress. Loopt mijn vrouw vanavond geil rond en is ze uit op sex. Toch de boot maar even afgehouden aangezien ik een paar uur aan de bak moet....... Bij mijn vrouw kan ik overmorgen weer terecht, bij mijn Mistress niet....?...
 
Dagje of 3 ja.. Beetje zink en magnesium is nooit weg..
Ook als je fysiek nogal aktief ben ja..
Ik ga altijd met een vol magazijn..
Pak als het de moeite is een uurtje.. De eerste lading probeer ik te schieten binnen een kwartier.. Ofwel in haar mond, over haar gezicht of tieten.. De 2e zie ik wel..
Maar als ik een paar dagen 'oplaad' dan kom ik de 2e keer best makkelijk.. Anders word het wel een dingetje of duurt het veel langer..
Toen ik in de 20 was ging dat wel een stuk makkelijker.. Maar het lukt nog steeds.. Als ik maar geil genoeg ben..
Ik hoor ook inderdaad wel eens 'you were full', of 'that's a lot'..
Ook dan geld weer, hoe geiler hoe krachtiger..
Heb ooit bij die Simone uit Amsterdam (kenners weten wie) een straal geschoten tot op het kussen.. Vanaf haar neus/voorhoofd /haar zo op het kussen....
Schrok ze zelf van.. 'nice shot' was haar antwoord.. Das goud.. Als zo'n pro dat zegt.. Vond ze absoluut niet erg.. ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan