Zaad opsparen alvorens het bezoeken van een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 19877

Meubelstuk
Forumpionier
1.639
01/07/21
2.206
3
Doen jullie ook aan het opsparen van zaad als je een dame gaat bezoeke? Ik plan bezoeken vaak een paar dagen van tevoren in en zorg dat ik 2-3 dagen niet klaarkom. Ik merk dat het qua stevigheid erectie, geilheid en hoeveelheid zaad enorm helpt. Ik heb nu een afspraak op zaterdag inclusief anaal, pzc en cim; heb mezelf voorgenomen om vanaf zondag niet meer klaar te komen, zodat ik een volle lading voor haar mond en maximale erectie voor haar kont heb. Geen idee of ik 6 dagen vol hou, iemand anders ervaringen mee?
 
Ik doe dat misschien voor een dag, ik plan mijn bezoekjes eigenlijk nooit ver vooruit - weet hooguit dat ik in het weekend een paar keer ga neuken, dan raak ik mezelf niet aan. Sowieso niet op de dag zelf voor een date rukken. Heb (gelukkig) geen probleem met uithoudingsvermogen, wel dat het opnieuw opstarten steeds langer lijkt te duren.
 
Als ik een dame bezoek is dat door de band al enkele dagen op voorhand afgesproken ,dus dan spaar ik ook een beetje op zowel euro's als zaad , als ik midden dertig jaar was en ging een bezoekje brengen aan de dames dan rukte ik juist een uurtje daarvoor zo kom ik toen toch een beetje langer pompen zonder klaar te komen ,die tijd is spijtig genoeg al een tijdje voorbij :cry:
 
Als ik het een week zou opsparen, dan is de kans groot dat ik eerder klaarkom als het een lekker kutje is.
Maar meestal al het pijpen en neuken wat langer duurt, dan kom ik ook wat moeilijker klaar.
Helemaal als ik zelf al eens op de klaarkom-rem heb getrapt.
Prostaatstimulatie kan dan weer helpen om toch spetterend klaar te komen.
 
Het ligt er een beetje aan bij mij. Als ik echt te druk ben met werken gaat het 'sparen' makkelijker. In dat geval red ik de 5-6 dagen wel maar zodra de opwinding dan begint kan de druk wel eens te groot worden. Meestal is 3 dagen wel genoeg bij mij. Ik neem dan nog een kamagra en dan duurt het wel even wat langer voordat ik kom.
 
Het ligt er een beetje aan bij mij. Als ik echt te druk ben met werken gaat het 'sparen' makkelijker. In dat geval red ik de 5-6 dagen wel maar zodra de opwinding dan begint kan de druk wel eens te groot worden. Meestal is 3 dagen wel genoeg bij mij. Ik neem dan nog een kamagra en dan duurt het wel even wat langer voordat ik kom.
Ik stel mij de vraag bij het opsparen van zaadlozing ,wat gebeurd er als de partner juist daarvoor wel betrekking wenst ,wijzen jullie dat dan af of gaan jullie er dan toch voor ,en wat dan met de afspraak van de dame ,want daar zal het dan wel iets minder zijn (bij mij toch )
 
Ik kom gelukkig nooit in 5 min klaar. Maar bij bij mij komt het hoe dan ook wel goed uit. Bij mijn raamdame kom ik dan in 15 min klaar (ik ga ook altijd voor het standaardtarief en niet langer). En bij mijn priveontvangstdame na 15 min maar dan kan ik een tweede ronde gezien ik dan wel erg geil was.
Ik heb gemerkt dat als ik dezelfde dag eerder ben klaargekomen het moeizamer is.
 
Is een dun lijntje waarop het balanceren is. Kom je paar dagen niet, is er kans dat je date te snel afgelopen is. Help je jezelf nog even kort voor bezoek, kan het weer te lang duren.
 
Ik moet toch ook steeds 20 minuten sparen vooraleer ik weer snel en veel kan spuiten. Tenminste al ik al eens spoot, na een eerste keer is 2minuutjes genoeg, dat overbrug ik wel met beffen of een sigaretje....
 
Ik spaar wel. Nog voordat ik afspraak heb gemaakt zorg ik dat ik vol zit. Nadeel is idd wel dat klaarkomen fluitje van een cent is. Zodra de betreffende dame mijn lul ter hand neem heb geen stuur meer. Heb wel eens geprobeerd om uit te stellen maar vaak lukt het dan niet meer. Dus laat ik het maar gaan en 2 keer klaarkomen lukt me niet. Meestal ga ik daarom ook half uur lang zat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan