WHEM Zaandam, Ariana

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
174
16
Iemand deze bezocht?
Ben heel benieuwd of ze inderdaad maar de 1m50cm aantikt en zo petite is.


Meermaals gezocht maar kon geen bestaande topics vinden
 
Er waren slechte reviews over haar, of verdwenen of het was nog op Hookers. Dame vraagt op videobellen en antwoordt niet fijn op vragen via app. Durf het risico niet aan, alhoewel ik haar grote kutje met stoppeltjes wel erg interessant vind.
 
Goedenavond allen,

Ik wandel al een lange tijd en besloten om maar een account aan te maken om mijn ervaringen met jullie te delen!
Echter heb ik een vraag of iemand ervaring heeft met deze dame?

https://www.kinky.nl/advertenties/1393916-kiara#overview

Ik zoek niet per se een behaard iemand zoals op de eerste foto, maar paar lekkere lipjes vind ik echt een +.
Daarnaast is ze petit op de advertentie te zien...

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Ze noemt zich nu Kiara en heb haar bezocht, foto's van dr petit lichaam trokken me aan.

Afspraak snel gemaakt en ontvangen in prima appartement. Afgesproken voor 30 min incl bare want je weet nooit wat je krijgt.

Bij binnenkomst ontvangen met knuffel en zoen en direct naar slaapkamer. Gestart met pzc, niet diep maar prima beurt. Toen haar verwent wat ze erg lekker vond, ze werd goed nat, klemde m'n hoofd vast en kwam klaar (weet je nooit maar als het fake was dan deed ze het goed):p.

Had nog 10 min en direct haar natte doos flink genomen. Ze kan veel hebben en dus ook hard doggy tekeer gegaan en diep in dr klaargekomen.
Samen naar de douche waarbij ze zichzelf schoon spoelde, wel zo fijn voor de volgende klant.

Prima date, ga snel weer terug!

Kan geen volledige resencie geven, werkt blijkbaar niet.
Kosten 130 euro
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan