Zafirah Waddinxveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileWillem22

Stamgast
312
25/10/21
150
Ja deze advertentie sprak me wel aan leuke jonge meid mooie foto s dus dacht afspraakje te maken , duurt wel lang voor ze reageert en we tot inplanning
konden komen. Eenmaal tot planning gekomen moest ik wel eerst 50euro overmaken nou als ze dat al vragen weet ik haast voor 99% dat het fake is,
maarja ik werk dan mee voor de lol. Eenmaal afspraakje gemaakt en bevestigt bleek ze dubbel geboekt te hebben en moest ik het volledige bedrag overmaken
om onze bevestiging door te laten gaan, ik zeg okj en kreeg haar bank nummer en naam als ik dat heb stop ik natuurlijk want het is fake.
bank nummer is NL09INGB06......33 onder naam van ene L G
maarja misschien wel iemand bij haar geweest , maar ik zie er vanaf.
grt GW22
 
Had de foto's nog gechecked maar daar kwam verder niets uit naar voren...maar vooruitbetaling is een grote no-no... feitelijk gezien dus wel oplichting. Tikkie gekregen? Dan melden bij tikkie, en wellicht ook even het rekeningnummer checken in het LMIO register. Als ie daarin gemeld staat, kan je een PNBF starten bij je bank...suc6
 
Beetje lopen dollen, zegt op SJ aan te geven een aanbetaling te willen, maar guess what..staat er niet op..confronteer haar (hem?) ermee...en block ?Screenshot_20211203-180146_Chrome.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan