Recensie Zara/Tania, Temse 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MaRu

Wandelaar
26
25/06/23
36
15
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/black-woman-sexy-i-love-hot-sex-and-you-come-lets-fuck.html
Totale kosten (in euro)
150
Gisteren zie ik een advertentie op RL van een donkere dame (Tania) waarbij de opties PZC en tongzoenen mogelijk zijn. Ik bel haar op om een afspraak te maken en ze vertelt mij dat alleen PMC mogelijk is. Ik bedank haar en vertel haar dat ik in dit geval niet kom. Enkele ogenblikken later krijg is een sms waarbij ze meldt dat PZC wel kan en beslis dan om er toch mee af te spreken.
Bij aankomst bleek ze niet van Braziliaanse afkomst te zijn zoals in haar adv. weergegeven maar wel van Afrikaanse afkomst. Voor mij geen probleem want mijn voorkeur gaat toch naar donkere dames en ze ziet er prachtig uit. Ze heeft in mijn ogen de perfecte body, ze is slank en heeft mooie grote borsten.
Na het wasje is het bed beland, ze is zeer vriendelijk en aangenaam in omgang maar de sex was met de handrem op. Toen ik haar vroeg of ze nieuw was vertelde ze mij dat ze al een lange tijd vanuit Temse werkt en regelmatig op RL adverteert terwijl ik regelmatig RL bezoek op zoek naar donkere dames en haar voorheen nog niet had opgemerkt. Na de afspraak kijk ik terug naar de advertenties op RL en stel vast dat Tania en Zara advertenties van dezelfde persoon zijn aangezien de foto's van Zara precies overeenkomen met de dame die ik heb bezocht en de service die bij Zara beschreven staat is net deze die ik heb gekregen.
Dit is jammer want het is een mooie meid die aangenaam in omgang is. Indien ze voluit zou gaan ging ik elke week langs. Nu zal het bij deze ene keer blijven.

Terug
Bovenaan Onderaan