Dame zit meestal in de middag op bullchat onder de naam "heerlijke handjob van zeeuwse dame"
Moet maar net je type zijn, voor mij dus niet. Vind het ook jammer dat degene die is geweest niks heeft beschreven over haar uiterlijk aangezien je die van tevoren niet te zien krijgt omdat de dame geen foto's stuurt.
De dame wil gelijk afspreken dus als je niet in de buurt woont, zoals ik moet je eerst zorgen dat je in de buurt komt. Gelukkig had ik wat te doen in Vlissingen dus 2 vliegen in 1 klap.
Dame een bericht gestuurd, moest m'n nummer geven en dan belt ze je onbekend, tijd afgesproken en moest naar een bepaalde locatie rijden.
Daar aangekomen haar een bericht gestuurd, ze gaf aan later te zijn omdat ze even weg was van huis en vertraagd was, kwartiertje gewacht en toen belde ze netjes en beschreef ze me aan de telefoon de route naar haar appartement.
Was niet tevreden met haar uiterlijk. Volledig m'n eigen schuld omdat ik stiekem hoopte op een soort van jonge dame/alleenstaande moeder die wat probeert bij te verdienen.
Dit was ook een jongedame, zegt volgensmij 36 of 38 te zijn maar ze zou zelfs 33 kunnen zeggen.
Maar was ze voor mij helaas niet aantrekkelijk. Geen idee of ze gebruiker is, maar heeft wel de uiterlijke kenmerken ervan, ze ziet er niet per se slecht uit, ze oogt wel hygiënisch en is in heldere toestand, maar persoonlijk niet mijn type vrouw.
Voorde rest is het een erg aardige meid, legt alles duidelijk uit en stelt je op je gemak, praat wel veel maar was voor mij niet storend, ja de handjob was niks speciaals aan, ze doet wel erg haar best maar ik had toch wat meer skills verwacht.
Ze stelt geen tijdslimiet en blijft ook echt doorgaan tot je klaar komt, dacht bijna dat het niet zou lukken maar gelukkig kreeg ze het wel voor elkaar.
Toch vond ik het persoonlijk zonde van m'n geld en de rit naar Vlissingen.
Je word ontvangen in de woonkamer op de bank, woning was netjes en schoon. Er wordt wel gerookt binnen zag de asbak staan met een halve sigaret erin maar geen nare rookgeur in huis gemerkt.