Zelfverzekerde types

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik merk dat mannen onderling daar geen probleem van maken tenminste in mij vriendenkring niet we kunnen er zelf om lachen.
Bij mannen is het vaak wel iets anders, het vreemde is dat mijn vrienden die homosexueel zijn het eigenlijk het best begrijpen. Maar over het algemeen loop ik er niet mee te koop.
Ik heb wel eens in een gezelschap opmerkingen gehoord over bepaalde mannen, waarvan er wordt gezegd dat ze de dpv bezoeken, dat was niet positief, of van de vrouw die klaagt omdat haar vriend had gevraagd aan haar of hij de dames kon bezoeken, omdat zij zelf niet zo veel zin meer had, of omdat ze zwanger was.
Dat waren echt opmerkingen met walging naar de heren die de hoeren bezoeken. Dus vandaar hou ik het verborgen.
 
Bij mannen is het vaak wel iets anders, het vreemde is dat mijn vrienden die homosexueel zijn het eigenlijk het best begrijpen. Maar over het algemeen loop ik er niet mee te koop.
Ik heb wel eens in een gezelschap opmerkingen gehoord over bepaalde mannen, waarvan er wordt gezegd dat ze de dpv bezoeken, dat was niet positief, of van de vrouw die klaagt omdat haar vriend had gevraagd aan haar of hij de dames kon bezoeken, omdat zij zelf niet zo veel zin meer had, of omdat ze zwanger was.
Dat waren echt opmerkingen met walging naar de heren die de hoeren bezoeken. Dus vandaar hou ik het verborgen.
Gewone vrouwen zijn stiekem jaloers op dvp's zelf zouden ze maar al te graag de hoer spelen het is één van hun vele fantasieën. Ze vinden ons walgelijk en kijken op ons neer maar geloof me dat ze diep vanbinnen juist door zo'n walgelijke hoerenloper genomen willen worden.
 
Laatst bewerkt:
Gewone vrouwen zijn stiekem jaloers op dvp's zelf zouden ze maar al te graag de hoer spelen het is één van hun vele fantasieën. Ze vinden ons walgelijk en kijken op ons neer maar geloof me dat ze diep vanbinnen juist door zo'n vieze hoerenloper genomen willen worden.
Whahaha
Vreemd wereldbeeld heb jij in je hoofd

Zijn er vrouwen die heimelijk de hoer willen spelen (als fantasie)? Jazeker
Betekent dit dat je alle vrouwen op die manier moet zien? Absoluut niet

Dat je in je tekst schrijft "geloof me" geeft bij dezen aan dat ik überhaubt niet meer geloof wat jij te melden hebt

Wat een oogkleppen, ongekend
 
Gewone vrouwen zijn stiekem jaloers op dvp's zelf zouden ze maar al te graag de hoer spelen het is één van hun vele fantasieën. Ze vinden ons walgelijk en kijken op ons neer maar geloof me dat ze diep vanbinnen juist door zo'n vieze hoerenloper genomen willen worden.
Dit beeld wat jij schets Rimon, herken ik totaal niet, er zullen er best zijn die als fantasie hebben dat ze de hoer zouden willen spelen, maar het blijft bij een fantasie. De meeste vrouwen die ik ken nemen over het algemeen toch wat afstand van mannen die dvp bezoeken, en begrijpen dat niet zo goed, vaak denken ze ten onrechte dat " dat soort mannen" wellicht geen " gewone " vrouw kan krijgen.
 
De vraag is dan natuurlijk waarom het irritant is als iemand opgehemeld wordt?
Ik ken je niet, maar een beetje huis tuin en keuken psychologie suggereert dan al snel jaloezie of een minderwaardigheidscomplex.
Niet dat ik zeg dat dit op jou van toepassing is, maar een beetje vreemd is het wel dat je iets irritant vindt wat verder op geen enkele manier invloed op jou heeft, toch?
Ik zat het nog even terug te lezen en ik zie nu ineens dat jij waarschijnlijk dacht dat ik het over ophemelen in recensies had maar dat bedoelde ik niet, ik had het over het toneelspel in sommige topics waar men elkaar zit op te hemelen. Als iemand een goede ervaring heeft gehad in een recensie dan is het inderdaad raar om je daar aan te irriteren maar ik had het dus niet over recensies, nu snap ik jouw opmerking ook beter, het toneelspel in sommige topics vind ik soms nogal ver gaan, ik vroeg mij al af wat dat met jaloezie te maken heeft
 
Laatst bewerkt:
Whahaha
Vreemd wereldbeeld heb jij in je hoofd

Zijn er vrouwen die heimelijk de hoer willen spelen (als fantasie)? Jazeker
Betekent dit dat je alle vrouwen op die manier moet zien? Absoluut niet

Dat je in je tekst schrijft "geloof me" geeft bij dezen aan dat ik überhaubt niet meer geloof wat jij te melden hebt

Wat een oogkleppen, ongekend
Er zijn zeker (heel wat) vrouwen die (heimelijk?) zulke fantasiën hebben.
Maar, in tegenstelling tot mannen, die maar wat graag elders 'van het groene gras gaan proeven', willen vrouwen meestal hun fantasie uitleven met hun eigen partner! Dus... als mannen eens wat beter hun best zouden doen in bed... en hun eigen partner de bevrediging geeft waar ze zo naar verlangd...
 
Er zijn zeker (heel wat) vrouwen die (heimelijk?) zulke fantasiën hebben.
Maar, in tegenstelling tot mannen, die maar wat graag elders 'van het groene gras gaan proeven', willen vrouwen meestal hun fantasie uitleven met hun eigen partner! Dus... als mannen eens wat beter hun best zouden doen in bed... en hun eigen partner de bevrediging geeft waar ze zo naar verlangd...
Vrouwen proeven bijna even vaak van het groene gras als mannen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan