Zelfverzekerde types

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha oké, is misschien niet de hoofdreden inderdaad. Kan er wel mee te maken hebben, je merkt de frustratie van sommige reageerders hier.
Ik weet het ook niet, maar daarom vraag ik me dus ook af waarom iemand zich dan zo irriteert/frustreert/druk maakt dat een DVP door anderen de hemel in geprezen wordt...

mea culpa, ik lees het soms voorbij komen en krijg daar ook een gevoel bij. Maar dat is vooral gericht op de mannen die zo hun best doen om te slijmen, niet richting de DVP zelf.
Tuurlijk kan dat irriteren. Net als mensen bv het koningshuis op een voetstuk zetten of een voetballer. Mensen ophemelen is nooit goed. En waarom een dvp?! Omdat ze hier een beetje meebabbelt? Of omdat ze haar werk goed doet? Waar ze overigens riant voor worden betaald. 150 per uur is best veel. Allemaal prima. Alle waarde naar zijn geld maar dan ook nog ophemelen? Ik zal persoonsverheerlijking nooit begrijpen. De opgehemelde wordt er ook minder leuk van.
 
Is soms wel irritant en kan beter in andere topics gebeuren inderdaad.
Alsnog heeft het gewoon geen zin om overal die discussies in elk topic te voeren over wat iemand doet met zijn eigen leven en hoe hij DVP's wilt behandelen/bezoeken.

Ze komen op een forum voor hoeren waar je al kan vanuit gaan dat de meerderheid die hier rond loopt nog nooit een vriendin heeft gehad en nooit zou krijgen, zulke types zijn er nou eenmaal. Is dat erg? Absoluut niet maar dat is de reden dat ze hier zijn. Ik snap niet dat je zo kortzichtig bent dat je er vanuit gaat dat iedereen die hier zit dezelfde denkwijze als jou moet hebben.

Wat is er toch met de mensheid aan de hand man, mensen gunnen elkaar steeds meer het daglicht niet. Wie ben jij om te bepalen hoe een ANDER persoon ZIJN leven moet gaan leiden. En dan vooral nog dit in elk fucking topic duidelijk te moeten maken en ALSNOG niet door hebben dat het geen zin heeft.

Je kan ook gewoon is er vanuit gaat dat andere mensen andere behoeftes hebben en lachen met ze, respecteren dat hij een ander standpunt heeft, nee vervolgens gaan ze alleen maar azijn lopen pissen. Er is al teveel ellende in de wereld, moeten we het dan ook nog elkaar moeilijk maken met de dingen die we leuk vinden?

Het gebeurt steeds meer, zeer spijtig.

Val me maar aan als je wilt, het boeit me echt geen haar aan m'n reet wat je van mij vind. Een 'simp' 'beta' noem het maar het maar op.

Wat ze zelf NIET begrijpen is dat een echte 'alpha' iedereen in zijn waarde laat, zorgt dat andere mensen het goed hebben in het leven, zou zichzelf opofferen om een ander te helpen.
Zo gaat het al jaren in de evolutie, het zorgen en comfortabel maken van mensen zonder te klagen.

Dan ben je pas een echte fucking kerel.
Volgens mij bepaald Rony80 niet hoe jij je leven moet leiden. Hij heeft een mening over bepaalde zaken die niet de jouwe is. Nou en? Mag dat dan niet van jou? Ik vind het wel meevallen met dat azijn pissen. Ik denk dat het in het veel gevallen realistisch is. Lees even wat er allemaal gezegd wordt hier. En vergeet ook niet dat je hier tegen onbekenden zit te praten. Je kent elkaar niet, weet niet hoe iemand eruit ziet. En daarom wordt dat zorgen voor elkaar wat lastiger. Dat werkt niet op een forum zoals dit. Zolang er niemand wordt bedreigd ed is het toch prima.
 
Volgens mij bepaald Rony80 niet hoe jij je leven moet leiden. Hij heeft een mening over bepaalde zaken die niet de jouwe is. Nou en? Mag dat dan niet van jou? Ik vind het wel meevallen met dat azijn pissen. Ik denk dat het in het veel gevallen realistisch is. Lees even wat er allemaal gezegd wordt hier. En vergeet ook niet dat je hier tegen onbekenden zit te praten. Je kent elkaar niet, weet niet hoe iemand eruit ziet. En daarom wordt dat zorgen voor elkaar wat lastiger. Dat werkt niet op een forum zoals dit. Zolang er niemand wordt bedreigd ed is het toch prima.
Eerlijk gezegd vond ik Ernie zijn post vrij onduidelijk. Wat hij precies bedoeld te zeggen is mij niet helemaal duidelijk. Vandaar ook dat ik niet de behoeften had om daar op te reageren.
 
Volgens mij bepaald Rony80 niet hoe jij je leven moet leiden. Hij heeft een mening over bepaalde zaken die niet de jouwe is. Nou en? Mag dat dan niet van jou? Ik vind het wel meevallen met dat azijn pissen. Ik denk dat het in het veel gevallen realistisch is. Lees even wat er allemaal gezegd wordt hier. En vergeet ook niet dat je hier tegen onbekenden zit te praten. Je kent elkaar niet, weet niet hoe iemand eruit ziet. En daarom wordt dat zorgen voor elkaar wat lastiger. Dat werkt niet op een forum zoals dit. Zolang er niemand wordt bedreigd ed is het toch prima.

Het was ook niet richting Rony. En er werden wel mensen bedreigd.

Eerlijk gezegd vond ik Ernie zijn post vrij onduidelijk. Wat hij precies bedoeld te zeggen is mij niet helemaal duidelijk. Vandaar ook dat ik niet de behoeften had om daar op te reageren.

Was niet richting jou maar over het algemeen. Excuus als het zo over kwam.
 
Ik vind het wel meevallen met dat azijn pissen. Ik denk dat het in het veel gevallen realistisch is. Lees even wat er allemaal gezegd wordt hier. En vergeet ook niet dat je hier tegen onbekenden zit te praten. Je kent elkaar niet, weet niet hoe iemand eruit ziet. En daarom wordt dat zorgen voor elkaar wat lastiger. Dat werkt niet op een forum zoals dit. Zolang er niemand wordt bedreigd ed is het toch prima.
Er zijn in dit topic diverse berichten verwijderd en mensen zijn vrijwillig of gedwongen opgestapt na het ontvangen van een waarschuwing.
Dan mag het verder wel meevallen, in dit topic was dat niet het geval.

Maar goed, ik weet niet of die posts door anderen die nu reageren zijn gelezen.
In ieder geval zijn ze nu verdwenen naar de eeuwige jachtvelden.
Dat doen de admin's meestal niet voor niets.

En omdat je met onbekenden praat is het niet zo fijn als je andere members verwijt dat ze positieve recensies plaatsen.

Ik doe ook positief, al hemel ik de dame niet op.
Denk ik, maar misschien is 'ze pijpt fantastisch, tot de wortel in haar keel gezeten, en ze is ook nog heel leuk' wel over de grens. In de ogen van anderen.
Geen idee.
In ieder geval voel ik me dan aangesproken, want 'positieve recensies drijven de prijs op'.

Tja, als je een grote broek aantrekt moet je wel weten hoe het bij anderen zit.
Dat was bij de verwijtende posts niet het geval.

Is geen ramp, maar suggereren dat het allemaal wel meevalt…
Op veel plekken is dat zeker zo, maar hier in dit specifieke topic, enkele pagina's en dagen geleden zeker niet.
 
DVP s ophemelen is echt niet nodig , althans niet in het kader van het uitoefenen van hun beroep. Daar worden ze marktconform , of er nog boven voor betaald. Als je dan veel klanten hebt , en een goed inkomen, dan doe je het heel goed.Dan kan je zelfverzekerd zijn dat je zo populair bent , geen man zal dat ooit zover schoppen met zijn uiterlijk en zijn sexuele kwaliteiten. De gemiddelde man , is dan maar een eenvoudige sukkel , die met goed zijn best doen en een beetje geluk en.doorpakken ook eens een "casual date" kan scoren. Laat staan geld voor krijgen, 200 € per uur. Wij mannen zouden een gat in de lucht springe als ons dat overkwam.
De situatie van wandelaar en DVP is zo verschillend , dat de wandelaar echt de onderliggende partij is. Hij doet zijn best ( met geld, en met zijn gedrag ) om in de goedkeuring van de dame te vallen. Dat vind ik al heel wat eerbetoon, en dat zou genoeg moeten zijn.
 
Als de kudde bloed geroken heeft, kan je beter er zelf de brui aan geven, ik begrijp hem.
Je kan er ook voor kiezen om geen kudde aan te vallen als je geen hele grote bek met tanden hebt en vlijmscherpe klauwen
Als je bij het eerste beste schaafwondje al huilend afdruipt weet een kudde makke schapen nog wel raad met je hoor
 
Onderliggend of niet, zonder mannen die 80/100/150/200/250 euro etc.betalen om hun zak te legen had de hele branche niet bestaan.
We kunnen dan wel de onderliggende partij zijn, maar het is onze behoefte/verslaving/verlangen/geiligheid waar wij voor willen betalen.
Het houdt elkaar in stand. Zonder vrouwen geen seks en zonder mannen geen geld.

En omdat het aantal mannen dat seks wil nu eenmaal groter is dan het aantal vrouwen dat het aanbiedt werkt de markt zoals ie werkt.

Deze hele discussie is getroebleerd omdat aan de ene kant ophemelen en aan de andere kant hele positieve recensies door elkaar lopen.
Ik zie ook wel posts waarvan ik denk: als het zo fantastisch is, trouw er dan maar mee. Je hoeft dat hier niet zo te etaleren.
Nog nooit gedacht: daar moet ik ook naartoe.

Maar de reviews hier en contact via pm hebben er wel voor gezorgd dat ik de leukste en lekkerste dames ontmoet heb. En dat komt niet door een neutraal aangevinkt formuliertje met plussen en minnen.
Dat komt door verhalen dat het fantastisch was enzo.

Waar het hier misging is dat sommigen dames zien als geldwolven en mannen als zieligerds omdat ze non-stop dames adoreren. Met als direct gevolg dat de dames de uurprijs met 100 euro verhogen.
Beetje vage theorie en vooral een verwijt naar mede-forumers. En toen ging het mis.

Hoe dan ook en back on topic (wat daar nog van over is): zelfverzekerd ben je, dat word je niet van een positieve recensie
Ik vind zelfverzekerde dames leuker, en dat is dus niet dat ze arrogant, of uit de hoogte of geldbelust zijn.
Maar vrouwen die dit doen omdat ze het echt lekker vinden om te doen (en voor het geld natuurlijk), dat is helemaal top.
Hebben we allebei lol.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel meevallen met dat azijn pissen. Ik denk dat het in het veel gevallen realistisch is.
Als iemand het een paar pagina's terug gevoerde onder onsje binnenstormt en iedereen uit gaat lopen schelden voor stumperd of beta mannetje en de dames hoeren noemt die het uitschot van de maatschappij zijn en zich verrot zouden moeten schamen voor hun kinderen is " azijn pissen" een beetje zwak uitgedrukt naar mijn bescheiden mening
Een knappe man in de kracht van zijn leven "opa" noemen is ook niet erg netjes en suggereren dat deze opa meiden van 40 jaar jonger neukt ook niet , dan moet hij niet jankend in zijn schulp kruipen als er wat weerwoord komt
Je kan niet uitdelen zonder te incasseren
 
Als iemand het een paar pagina's terug gevoerde onder onsje binnenstormt en iedereen uit gaat lopen schelden voor stumperd of beta mannetje en de dames hoeren noemt die het uitschot van de maatschappij zijn en zich verrot zouden moeten schamen voor hun kinderen is " azijn pissen" een beetje zwak uitgedrukt naar mijn bescheiden mening
Een knappe man in de kracht van zijn leven "opa" noemen is ook niet erg netjes en suggereren dat deze opa meiden van 40 jaar jonger neukt ook niet , dan moet hij niet jankend in zijn schulp kruipen als er wat weerwoord komt
Je kan niet uitdelen zonder te incasseren
Maar we hebben het hier over dvp's en wandelaars. Niet een beetje hypocriet? Kan toch gewoon ook zeggen zoals 90% van het land het doet? Toen hookers gehackt werd stond er in een vrij serieuze krant dat de gegevens van hoerenlopers op straat lagen. Niet mijn woorden maar van de krant. Vergeet ook niet dat wij en de dames vrij onderaan de maatschappelijke ladder staan. Zeg tegen een afspraakje dat je in het verleden veel dvp's hebt bezocht en daarover hebt geschreven op internet. Ze gaat even naar het toilet klimt het raampje uit en rent buiten de 100 m in 10 seconden. Dat is wel de realiteit en die wordt hier in de bubbel wel eens uit het oog verloren. Ik denk ook dat de meeste dvp's niet tegen hun familie zeggen wat ze doen. Uit schaamte. Verder is de persoon in kwestie gewoon opgestapt. Ik zie dat jankend in zijn schulp niet helemaal. Heeft zijn account opgezegd en klaar. In een ander topic meldt iemand dat las ik net maar deze persoon niet
Probleem toch opgelost? Of is het zo dat men ervan baalt omdat men hem niet meer les kan lezen? Ik zou als je aan iemand zo een hekel hebt en die dan vervolgens zelf opstapt geen woorden meer vuil maken. Ik had overigens wat minder moeite met hem. Ieder zijn mening
 
Zeg tegen een afspraakje dat je in het verleden veel dvp's hebt bezocht en daarover hebt geschreven op internet. Ze gaat even naar het toilet klimt het raampje uit en rent buiten de 100 m in 10 seconden. Dat is wel de realiteit en die wordt hier in de bubbel wel eens uit het oog verloren.

Dat is niet mijn ervaring. Sterker nog, in de meeste gevallen vonden ze het reuze interessant.

edit: Met als toevoeging dat ik er niet bij zeg dat ik er op internet over schrijf, omdat ik dat ook niet doe (recensies)
 
Hoe staaf jij deze bewering?
Door wel eens reacties te lezen als het over prostitutie gaat. Vaak neerbuigend. Hoerenlopers doen vaak geen aangifte als ze beroofd worden door een dame. Geen idee of het vaak gebeurd maar komt voor. En hoe familie, vrienden collegas klanten ed erover denken.
Het is niet maatschappelijk geaccepteerd.
Op bv Facebook is er een groep over alles. Tuinieren? Het is er. Reizen? Is er. Sommigen in die groepen organiseren ook uitjes ed.
Over prostitutie is geen groep. Alleen hier en andere fora en iedereen is anoniem. Is allemaal prima wat mij betreft maar geeft wel aan dat we niet als de parels der maatschappij worden gezien.
 
Nou zo voel ik het persoonlijk niet. Dat ik onderaan de ladder sta.Ik ben financieel onafhankelijk,heb geweldig leuke vrienden en vriendinnen.En vele sociale contacten in het bedrijfsleven.
Precies!
Als anderen zich als 'loser' willen profileren... jammer dan (voor hen toch). Zelf heb ik daar helemaal geen probleem mee, integendeel... en ik ben niet alleen!
 
Een loser?
Uitschot?
Halve pedofiel (57 neukt 25)?
Nou nee.
De frustro's hier gooien je van alles voor de voeten.

Ik voel me zelfs gezegend.
Verdien meer dan genoeg om het me te kunnen permitteren.
En ik heb echt betere seks dan ik had gehad als ik alleen maar met vrouwen uit mijn eigen omgeving in bed had gelegen.
Diep keelneuken, CIM en (sporadisch) anaal zijn nou niet dingen waar de gemiddelde vrouw heel erg warm voor loopt.

Loop ik ermee te koop? Nee
Lopen zij ermee te koop? Ook niet.
Maar is dat een regel?
Dat alles waarmee je niet te koop loopt je tot uitschot of loser reduceert?

Voor mij geldt dat in Ieder geval niet. 😋
 
Vergeet ook niet dat wij en de dames vrij onderaan de maatschappelijke ladder staan.
Misschien is dit een beetje zwaar aangezet, maar ik merk wel dat het in mijn omgeving een taboe is, om over prostitutie bezoek te praten.
Ik merk dat met name dames over het algemeen neer kijken op mannen die betalen voor sex. Het is ook niet zo dat het maatschappelijke algemeen geaccepteerd wordt.
Ik denk dat ik door een hoop mensen in mijn omgeving, zowel werk als vriendenkring en familie, met andere ogen bekeken wordt, als ik zou vertellen dat ik af en toe een dame van plezier bezoekt en betaald voor sex. Dus is hou het voor mijn zelf, en doe het niet te opvallend en ga niet in mijn eigen stad naar de ramen.
 
Misschien is dit een beetje zwaar aangezet, maar ik merk wel dat het in mijn omgeving een taboe is, om over prostitutie bezoek te praten.
Ik merk dat met name dames over het algemeen neer kijken op mannen die betalen voor sex. Het is ook niet zo dat het maatschappelijke algemeen geaccepteerd wordt.
Ik denk dat ik door een hoop mensen in mijn omgeving, zowel werk als vriendenkring en familie, met andere ogen bekeken wordt, als ik zou vertellen dat ik af en toe een dame van plezier bezoekt en betaald voor sex. Dus is hou het voor mijn zelf, en doe het niet te opvallend en ga niet in mijn eigen stad naar de ramen.
Ach, dames kijken daar op neer... Nederlandse dames kijken ook neer op Aziatische dames, Oost-Europese dames, Zuid-Amerikaanse dames, etc.

Het is simpelweg concurrentie voor de Nederlandse dame, die even generaliserend vooral met d'r werk bezig is, als ze eenmaal een relatie heeft niet goed meer voor zichzelf zorgt, de meest onmogelijke eisen heeft, etc.
 
Het is simpelweg concurrentie voor de Nederlandse dame, die even generaliserend vooral met d'r werk bezig is, als ze eenmaal een relatie heeft niet goed meer voor zichzelf zorgt, de meest onmogelijke eisen heeft, etc.
Ik denk dat dit punt van toepassing is op een "oudere" generatie.
De jong volwassenen tot een jaar of 40 zijn echt wel bewust met hun gezondheid en uiterlijk bezig.
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk
 
Ach, dames kijken daar op neer... Nederlandse dames kijken ook neer op Aziatische dames, Oost-Europese dames, Zuid-Amerikaanse dames, etc.

Het is simpelweg concurrentie voor de Nederlandse dame, die even generaliserend vooral met d'r werk bezig is, als ze eenmaal een relatie heeft niet goed meer voor zichzelf zorgt, de meest onmogelijke eisen heeft, etc.
Ik snap niet zo zeer het verband tussen mijn post en jou comment daarop, of mis ik iets.
 
Misschien is dit een beetje zwaar aangezet, maar ik merk wel dat het in mijn omgeving een taboe is, om over prostitutie bezoek te praten.
Ik merk dat met name dames over het algemeen neer kijken op mannen die betalen voor sex. Het is ook niet zo dat het maatschappelijke algemeen geaccepteerd wordt.
Ik denk dat ik door een hoop mensen in mijn omgeving, zowel werk als vriendenkring en familie, met andere ogen bekeken wordt, als ik zou vertellen dat ik af en toe een dame van plezier bezoekt en betaald voor sex. Dus is hou het voor mijn zelf, en doe het niet te opvallend en ga niet in mijn eigen stad naar de ramen.
Precies dat is het. Je kan er alleen hier over praten en dan nog anoniem.
Die een dubbel leven erop na houden en soms ook liegen tegen vrienden en familie.
Dat is de essentie van onze hobby.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan