Zelfverzekerde types

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had ik het over jou dan? Ik had het over degene waar @Ernie op reageerde
Een beetje verwarrend misschien omdat de ergste berichten verwijderd zijn maar het had niets met de beoordeling van DVP s te maken maar gewoon met het afzeiken van mensen

Thebitchfokker is afgehaakt..?
Ja, degene die ervoor heeft gezorgd dat members die elkaar normaal gesproken respecteren nu verwarrende discussies met elkaar hebben, is afgehaakt. Inmiddels vooormalig lid nummer zoveel.

Even iedereen de les lezen en voor rotte vis uitmaken en dan aftaaien.
Het zal je hobby maar zijn, mensen afbranden en dan vertrekken.

Zwak, maar niet onverwacht.
In ieder geval het tegenovergestelde van zelfverzekerd.
 
Ja, degene die ervoor heeft gezorgd dat members die elkaar normaal gesproken respecteren nu verwarrende discussies met elkaar hebben, is afgehaakt. Inmiddels vooormalig lid nummer zoveel.

Even iedereen de les lezen en voor rotte vis uitmaken en dan aftaaien.
Het zal je hobby maar zijn, mensen afbranden en dan vertrekken.

Zwak, maar niet onverwacht.
In ieder geval het tegenovergestelde van zelfverzekerd.
Dat valt nog wel mee met iedereen de les lezen en voor rotte vis uitmaken. Bij mij in ieder geval niet. Hij had een uitgesproken mening over dvp's en hun klanten en niet eens algemeen. Ik vindt het als hem dat sommige dvp's wel erg worden opgehemeld vooral degenen die hier actief zijn. Maar dat is mijn mening.
Verder wel raar dat heel veel zich irriteerde aan de persoon maar als ie zelf weggaat is het ook niet goed. En om hem dan niet zelfverzekerd te noemen vindt ik wat flauw.
 
Die mening deel ik wel met jou Joop ,en ook dat sommige dames als godinnen op een voetstuk worden gezet.

Is soms wel irritant en kan beter in andere topics gebeuren inderdaad.
Alsnog heeft het gewoon geen zin om overal die discussies in elk topic te voeren over wat iemand doet met zijn eigen leven en hoe hij DVP's wilt behandelen/bezoeken.

Ze komen op een forum voor hoeren waar je al kan vanuit gaan dat de meerderheid die hier rond loopt nog nooit een vriendin heeft gehad en nooit zou krijgen, zulke types zijn er nou eenmaal. Is dat erg? Absoluut niet maar dat is de reden dat ze hier zijn. Ik snap niet dat je zo kortzichtig bent dat je er vanuit gaat dat iedereen die hier zit dezelfde denkwijze als jou moet hebben.

Wat is er toch met de mensheid aan de hand man, mensen gunnen elkaar steeds meer het daglicht niet. Wie ben jij om te bepalen hoe een ANDER persoon ZIJN leven moet gaan leiden. En dan vooral nog dit in elk fucking topic duidelijk te moeten maken en ALSNOG niet door hebben dat het geen zin heeft.

Je kan ook gewoon is er vanuit gaat dat andere mensen andere behoeftes hebben en lachen met ze, respecteren dat hij een ander standpunt heeft, nee vervolgens gaan ze alleen maar azijn lopen pissen. Er is al teveel ellende in de wereld, moeten we het dan ook nog elkaar moeilijk maken met de dingen die we leuk vinden?

Het gebeurt steeds meer, zeer spijtig.

Val me maar aan als je wilt, het boeit me echt geen haar aan m'n reet wat je van mij vind. Een 'simp' 'beta' noem het maar het maar op.

Wat ze zelf NIET begrijpen is dat een echte 'alpha' iedereen in zijn waarde laat, zorgt dat andere mensen het goed hebben in het leven, zou zichzelf opofferen om een ander te helpen.
Zo gaat het al jaren in de evolutie, het zorgen en comfortabel maken van mensen zonder te klagen.

Dan ben je pas een echte fucking kerel.
 
Is soms wel irritant en kan beter in andere topics gebeuren inderdaad.
Alsnog heeft het gewoon geen zin om overal die discussies in elk topic te voeren over wat iemand doet met zijn eigen leven en hoe hij DVP's wilt behandelen/bezoeken.

Ze komen op een forum voor hoeren waar je al kan vanuit gaan dat de meerderheid die hier rond loopt nog nooit een vriendin heeft gehad en nooit zou krijgen, zulke types zijn er nou eenmaal. Is dat erg? Absoluut niet maar dat is de reden dat ze hier zijn. Ik snap niet dat je zo kortzichtig bent dat je er vanuit gaat dat iedereen die hier zit dezelfde denkwijze als jou moet hebben.

Wat is er toch met de mensheid aan de hand man, mensen gunnen elkaar steeds meer het daglicht niet. Wie ben jij om te bepalen hoe een ANDER persoon ZIJN leven moet gaan leiden. En dan vooral nog dit in elk fucking topic duidelijk te moeten maken en ALSNOG niet door hebben dat het geen zin heeft.

Je kan ook gewoon is er vanuit gaat dat andere mensen andere behoeftes hebben en lachen met ze, respecteren dat hij een ander standpunt heeft, nee vervolgens gaan ze alleen maar azijn lopen pissen. Er is al teveel ellende in de wereld, moeten we het dan ook nog elkaar moeilijk maken met de dingen die we leuk vinden?

Het gebeurt steeds meer, zeer spijtig.

Val me maar aan als je wilt, het boeit me echt geen haar aan m'n reet wat je van mij vind. Een 'simp' 'beta' noem het maar het maar op.

Wat ze zelf NIET begrijpen is dat een echte 'alpha' iedereen in zijn waarde laat, zorgt dat andere mensen het goed hebben in het leven, zou zichzelf opofferen om een ander te helpen.
Zo gaat het al jaren in de evolutie, het zorgen en comfortabel maken van mensen zonder te klagen.

Dan ben je pas een echte fucking kerel.
Heb ik niets aan toe te voegen. Iedereen doet wat hij wilt met zijn leven
 
Het gaat ook een beetje om eigen belang vermoed ik.
Los nog van de vorm en de woorden die er gekozen worden, maar als de DVPs op een voetstuk geplaatst worden door zogenoemde "simps", gaan de prijzen vanzelf omhoog ;-)
Daar is niet iedereen bij gebaat natuurlijk, dus wellicht dat daar ook een stukje frustratie vandaan kan komen.
't is maar een wilde gok
 
Het gaat ook een beetje om eigen belang vermoed ik.
Los nog van de vorm en de woorden die er gekozen worden, maar als de DVPs op een voetstuk geplaatst worden door zogenoemde "simps", gaan de prijzen vanzelf omhoog ;-)
Daar is niet iedereen bij gebaat natuurlijk, dus wellicht dat daar ook een stukje frustratie vandaan kan komen.
't is maar een wilde gok

Staat er totaal los van, zijn zat mensen die niet weten dat deze sites bestaan en nog erger geld naar ze toe gooien dan wij weten (zelf mee gemaakt uit eerste klas ervaring). Dit forum zal de ijsberg niet over doen slaan om het prijs plafond omhoog te gooien.

Wat hun doen is gewoon onrust zaaien.

En ik ben het er volledig mee eens dat het ook irritant is als 1 vrouw ergens iets typt er gelijk 10 reacties achter aankomen, maar daar lees ik dan gewoon over heen. Moeilijk toch?

Waardering naar de DVP kan beter in hun eigen topic gebeuren.
 
Dat vind ik wel vergezocht, ik denk dat het gewoon irritant is hoe sommige dvp's worden opgehemeld
De vraag is dan natuurlijk waarom het irritant is als iemand opgehemeld wordt?
Ik ken je niet, maar een beetje huis tuin en keuken psychologie suggereert dan al snel jaloezie of een minderwaardigheidscomplex.
Niet dat ik zeg dat dit op jou van toepassing is, maar een beetje vreemd is het wel dat je iets irritant vindt wat verder op geen enkele manier invloed op jou heeft, toch?
 
De vraag is dan natuurlijk waarom het irritant is als iemand opgehemeld wordt?
Ik ken je niet, maar een beetje huis tuin en keuken psychologie suggereert dan al snel jaloezie of een minderwaardigheidscomplex.
Niet dat ik zeg dat dit op jou van toepassing is, maar een beetje vreemd is het wel dat je iets irritant vindt wat verder op geen enkele manier invloed op jou heeft, toch?
Helemaal geen jaloezie of minderwaardigheidscomplex, ik vind het gewoon overdreven dat hele spel tussen dvp en klant
 
Helemaal geen jaloezie of minderwaardigheidscomplex, ik vind het gewoon overdreven dat hele spel tussen dvp en klant
Ja, vind ik ook. Voor sommigen zal het niet alleen een zoektocht zijn naar seks, maar ook naar warmte, genegenheid, aandacht, erkenning, een surrogaat-relatie, etc. Of weet ik wat.

Iedereen zit anders in de wedstrijd.
 
Haha oké, is misschien niet de hoofdreden inderdaad. Kan er wel mee te maken hebben, je merkt de frustratie van sommige reageerders hier.
Ik weet het ook niet, maar daarom vraag ik me dus ook af waarom iemand zich dan zo irriteert/frustreert/druk maakt dat een DVP door anderen de hemel in geprezen wordt...

mea culpa, ik lees het soms voorbij komen en krijg daar ook een gevoel bij. Maar dat is vooral gericht op de mannen die zo hun best doen om te slijmen, niet richting de DVP zelf.
 
Haha oké, is misschien niet de hoofdreden inderdaad. Kan er wel mee te maken hebben, je merkt de frustratie van sommige reageerders hier.
Ik weet het ook niet, maar daarom vraag ik me dus ook af waarom iemand zich dan zo irriteert/frustreert/druk maakt dat een DVP door anderen de hemel in geprezen wordt...

mea culpa, ik lees het soms voorbij komen en krijg daar ook een gevoel bij. Maar dat is vooral gericht op de mannen die zo hun best doen om te slijmen, niet richting de DVP zelf.

Omdat mensen direct denken dat ze verliefd zijn op de DVP en er tonnen met geld aan gaan verbrassen. In sommige gevallen is dit zo, maar meestal kapt de DVP het gewoon zelf af als we wat zelf respect heeft.

En omdat ze zelf te alpha zijn om iemand als een normaal mens te behandelen blijkbaar.
 
Het gaat ook een beetje om eigen belang vermoed ik.
Los nog van de vorm en de woorden die er gekozen worden, maar als de DVPs op een voetstuk geplaatst worden door zogenoemde "simps", gaan de prijzen vanzelf omhoog ;-)
Daar is niet iedereen bij gebaat natuurlijk, dus wellicht dat daar ook een stukje frustratie vandaan kan komen.
't is maar een wilde gok
Ja dat lijkt mij een wilde gok.
Ik heb iemand hier behoorlijk opgehemeld.
Resultaat: ze heeft aantoonbaar meer klandizie en de prijs is met 0 euro gestegen.

Dus een directe link tussen positieve recensies en een exorbitante stijging van de prijzen, ik zie het niet.
 
Ach welnee joh , er zijn hier een stuk of 10 leden die het leuk vinden om een beetje met DVP's te beppen waarvan er 4 zijn die het overdrijven , nou nou nou zeg ,dat zal een invloed hebben op de marktwerking in de seksindustrie
Laat die tortelduifjes toch lekker , ieder zijn fetisj als die lui nou een kick krijgen van zo'n digitaal voorspel zouden ze toch gek zijn als ze het niet deden
Als ik in het shemale topic ga lopen ouwehoeren dat ze een vrouw moeten gaan neuken vragen ze toch ook of ik wel helemaal lekker ben?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan