Zelfverzekerde types

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat zo?
Ik zou juist denken dat je zelfvertrouwen in het omgaan met een DVP groeit, niet je zelfvertrouwen hoe om te gaan met 'normale' vrouwen.
Hoe te praten tegen een vrouw DVP
Hoe te bewegen bij een vrouw DVP
Hoe een vrouw DVP te behandelen

Ik wil echt niet doen alsof DVPs geen vrouwen zijn, haha. Maar als je wéét dat ze het jou naar de zin wilt maken, dan kun je dat toch niet projecteren op 'normale' vrouwen?

Zo denk ik althans...
In de praktijk zie je bij veel koppels ook ongelijkheid. Dat of de man , of de vrouw alles bepaald. Toch eigenlijk ook een omgang van niks. Net zo apart als de omgang tussen wandelaar en DVP.
Heb daar heel gekke voorbeelden van gezien.Laten we er maar ophouden dat sommige mensen graag worden geleid.
 
Nee, je gaat alsnog om met een vrouw.
Of het nou een DVP is of een normale.
Beide hebben ongeveer het zelfde lichaam.

Als je oefent op een DVP correleert dit direct naar een normale vrouw, toch?

Ik was nerveus bij een normale vrouw voor de eerste keer, maar bij een DVP ook. Dat is menselijk, nu ben ik dat echt nog een hele enkele keer bij beiden.

Als jij in een fabriek hebt gewerkt met een controle paneel en je wisselt van werk waar ze ongeveer dezelfde setup hebben, dan weet je ook toch ongeveer wat je precies moet doen?

Als je een DVP bezoekt bezoek je gewoon een vrouw die het jou inderdaad wilt laten genieten, maar als je een goede normale meid hebt doet ze dat ook, en ik neem aan dat jij het zelfde doet bij beide dames?

Zo zie ik het dan weer 😝
Ik begrijp wel wat je zegt, maar in mijn beleving zijn een DVP en een 'normale' vrouw toch écht twee verschillende dingen.

Een DVP zal het jou naar je zin maken. Als jij iets doet waarvan zij denkt mwoah, dan zal ze mogelijk kreunen alsof je haar beste lover ooit bent geweest. Dat is toch geen correlatie met hoe een normale vrouw dat zal ervaren?

Nogmaals, er zijn heus wel DVPs die je dit op een subtiele manier duidelijk kunnen maken, maar hun core business is om jou happy te maken en daar geld aan te verdienen. Dat betekent in grote lijnen dat ze je het gevoel geven dat jij casanova bent en dat is dus niet hetzelfde als een oprecht vertrouwen in je skills met 'normale' vrouwen krijgen.

Maar misschien moeten we hier concluderen dat we de wereld beiden op een andere manier zien ;-)
 
Als je een DVP bezoekt bezoek je gewoon een vrouw die het jou inderdaad wilt laten genieten, maar als je een goede normale meid hebt doet ze dat ook, en ik neem aan dat jij het zelfde doet bij beide dames?
Nou, nee niet bepaald eigenlijk.
Als dat wel het geval zou zijn, dan zou ik niet naar DVPs gaan...
 
Ik begrijp wel wat je zegt, maar in mijn beleving zijn een DVP en een 'normale' vrouw toch écht twee verschillende dingen.

Een DVP zal het jou naar je zin maken. Als jij iets doet waarvan zij denkt mwoah, dan zal ze mogelijk kreunen alsof je haar beste lover ooit bent geweest. Dat is toch geen correlatie met hoe een normale vrouw dat zal ervaren?

Nogmaals, er zijn heus wel DVPs die je dit op een subtiele manier duidelijk kunnen maken, maar hun core business is om jou happy te maken en daar geld aan te verdienen. Dat betekent in grote lijnen dat ze je het gevoel geven dat jij casanova bent en dat is dus niet hetzelfde als een oprecht vertrouwen in je skills met 'normale' vrouwen krijgen.

Maar misschien moeten we hier concluderen dat we de wereld beiden op een andere manier zien ;-)

Het is beiden een andere manier van denken inderdaad.
Maar als iemand nog nooit met een vrouw is geweest in het dagelijks leven omdat hij bang is hoe je haar aanraakt ofzo, dan is een DVP wel een redelijk logische stap om de basis te ondervinden.

Zo bedoel ik het uit te leggen.
 
Het is beiden een andere manier van denken inderdaad.
Maar als iemand nog nooit met een vrouw is geweest in het dagelijks leven omdat hij bang is hoe je haar aanraakt ofzo, dan is een DVP wel een redelijk logische stap om de basis te ondervinden.

Zo bedoel ik het uit te leggen.
Ja oké, daar kan ik me wel in vinden, mits de DVP in kwestie daar ook bedreven in is.
Er zijn zoveel soorten (mensen in het algemeen), maar een DVP die een soort van 'seksles' geeft is inderdaad een logische eerste stap als je daar nog geen ervaring mee hebt en je onzeker bent over wat te doen.

Moet je niet naar de eerste de beste "afwerkhoer" gaan, dan kom je van een koude kermis thuis.
 
Ja oké, daar kan ik me wel in vinden, mits de DVP in kwestie daar ook bedreven in is.
Er zijn zoveel soorten (mensen in het algemeen), maar een DVP die een soort van 'seksles' geeft is inderdaad een logische eerste stap als je daar nog geen ervaring mee hebt en je onzeker bent over wat te doen.

Moet je niet naar de eerste de beste "afwerkhoer" gaan, dan kom je van een koude kermis thuis.

Precies, zo kan je zelfverzekerder worden dat het niet mis kan gaan bij de normale vrouw. Of je het goed doet is dan weer een andere discussie. 😂
 
Ik vind dvp's normale vrouwen met een apart verdienmodel.
En bezoekers normale mannen met een apart uitgavenpatroon.

Het ging over de zelfverzekerdheid van de dames, nu over die van de mannen die haar bezoeken. Maakt ook niet uit hoor.

Anyhoe: als ik mijn zelfverzekerdheid laat afhangen van een geslaagd dvp bezoek gaat er iets niet goed. Die basis is simpelweg te dun en fragiel voor zelfverzekerdheid.

Je kunt lol en plezier hebben met vrouwen maar het zijn geen therapeuten of psychiaters.
Moet daar ook niet aan denken.
Ik ga met veel vrouwen om in mijn werk en privé, ook veel jongere vrouwen. Jonger dan ik ben.

Voel me daar heel goed bij. Seks heb ik (minder) thuis en bij dvp's. Dat is voor mij prima.

Ik vind het leuk om dames te bezoeken maar het doet niets met mijn (on)zekerheid. Behalve dat het fijn is als je bevestigd krijgt dat het plezierig is om bij elkaar te zijn.
Meer niet, minder ook niet.

En, oh ja: -omdat ik er dan toch ben-: als ze echt klaarkomt, of in ieder geval zelf ook geniet van dat wat we samen doen.
 
Dat bedoel ik ook niet te zeggen Joop.
Er word geklaagd over beroeps keuzes van deze dames terwijl dit een forum is specifiek voor die doelgroep. Beetje ironisch. 😂
Ook daar mag je over klagen..als ik sommige recensies lees dan denk ik dat sommige dvp's maar beter een ander vak hadden kunnen kiezen. Verkeerde beroepskeuze gemaakt. Geen talent voor, geen zin erin . Lijkt me dat dit forum daarvoor is. Heet tenslotte girlsreview.
 
Zeker weten man. Het gevoel dat ik heb is geweldig 🤩
Maar dit of een ander vergelijkbaar forum is de enige plek waar je dit kan melden en dan ook nog anoniem. Niemand weet wie je bent. Als je op wat voor sociale media bv leest dat een koppel een jaar samen is en dat dat geweldig is dan kijkt niemand daarvan vreemd op. Maar als jij of ik op sociale media ga melden dat je bij een dvp bent geweest en dat een geweldig gevoel gaf ben je een paria. Onterecht? Misschien wel maar het feit ligt er.
 
Maar dit of een ander vergelijkbaar forum is de enige plek waar je dit kan melden en dan ook nog anoniem. Niemand weet wie je bent. Als je op wat voor sociale media bv leest dat een koppel een jaar samen is en dat dat geweldig is dan kijkt niemand daarvan vreemd op. Maar als jij of ik op sociale media ga melden dat je bij een dvp bent geweest en dat een geweldig gevoel gaf ben je een paria. Onterecht? Misschien wel maar het feit ligt er.
Niemand weet wie ik ben uiteraard behalve enkele dames. Die weten heel veel van mij en dat blijft zo i zo bij hen
 
Ook daar mag je over klagen..als ik sommige recensies lees dan denk ik dat sommige dvp's maar beter een ander vak hadden kunnen kiezen. Verkeerde beroepskeuze gemaakt. Geen talent voor, geen zin erin . Lijkt me dat dit forum daarvoor is. Heet tenslotte girlsreview.

De kwaliteiten of het gebrek daaraan mag je naar hartelust bekritiseren maar in grofst mogelijke bewoordingen roeptoeteren dat prostituees het schuim van de aarde zijn hier is hetzelfde als op een Max Verstappen forum schrijven dat autorijden slecht is voor het milieu en Max maar eens aan de tour de France mee moet doen
 
Alles even doorgenomen ✌🏽 weer een aantal heerlijke mannen op de negeerlijst gezet, ruimt lekker op.

Stigmatisering lieve mensen.
Vanuit alle lagen vd bevolking worden we bezocht. Maar, ook vanuit alle lagen vd bevolking ontwaakt er een dame tot dvp.
Er is geen hokje voor.

Zelfverzekerdheid hebben we nodig in dit vak. Om jezelf te presenteren alsook staande te houden.
We zijn de heren dankbaar die hier ook aan meewerken, want gaande weg bouw je met vaste klanten, die soms meer lof over je schrijven dan je vaste partner in het verleden heeft gedaan. En vice versa...Ook mannen bezoeken vaak een vaste dame die hen het gevoel geeft dat ze mannelijk zijn of gewoon zichzelf mogen zijn en dat dit goed genoeg is.

Daar is totaal niks mis mee.

Maar, krab jezelf achter de oren als je neukt uit een soort woede en afkeer...Daar zijn DVP's niet voor. Je zult dan ook vaker een afwijzing van de betreffende dvp ervaren.
Doe iets aan die woede. Want dat heeft totaal niks met ons vak te maken.
We geven genot, maar in menig pretpakketje zit geen anger management..

Stigmatisering is iets naars. Let's make love not war ❤️
Mooi gezegd!
 
De kwaliteiten of het gebrek daaraan mag je naar hartelust bekritiseren maar in grofst mogelijke bewoordingen roeptoeteren dat prostituees het schuim van de aarde zijn hier is hetzelfde als op een Max Verstappen forum schrijven dat autorijden slecht is voor het milieu en Max maar eens aan de tour de France mee moet doen
Ik ga een prostituee niet het schuim der aarde noemen. En waar zeg ik dat? Maar ik ga ze ook niet ophemelen alsof het godinnen zijn.
Rare opmerking. Ik heb onlangs een recensie over een bezoek van mij geschreven en daar kraakte ik de dame niet af. Integendeel.
 
Hij klaagt over ALLE dames. Waarom wil je dat niet inzien?
Hoezo niet inzien? Waar zeg ik dat hij dat doet.
Ik zeg alleen dat er best geklaagd mag worden over dames. Dat gebeurd ook in recensies. En nogmaals sommige dvp hadden beter een ander beroep kunnen kiezen. En degene over wie je het hebt is niet meer hier op dit forum zoals je kan zien. Dus waarom die persoon nog noemen en daarover mopperen?
 
Ik ga een prostituee niet het schuim der aarde noemen. En waar zeg ik dat? Maar ik ga ze ook niet ophemelen alsof het godinnen zijn.
Rare opmerking. Ik heb onlangs een recensie over een bezoek van mij geschreven en daar kraakte ik de dame niet af. Integendeel.
Had ik het over jou dan? Ik had het over degene waar @Ernie op reageerde
Een beetje verwarrend misschien omdat de ergste berichten verwijderd zijn maar het had niets met de beoordeling van DVP s te maken maar gewoon met het afzeiken van mensen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan