Zelfverzekerde types

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel hoeren komen inderdaad erg zelfverzekerd over maar dat is een masker die ze dragen. Diep van binnen strijden ze tegen minderwaardigheidscomplex. Want ook zij weten dondersgoed wat hun plaats is in de samenleving.
psychologie gestudeerd en diep wetenschappelijk onderzoek onder de doelgroep gedaan zeker....
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat jij dan ook weet wat 'jouw plaats in de samenleving' is als hoerenloper :rolleyes:
Niet mijn mening maar een hoerenloper staat net een trapje hoger dan een dvp.
Eerlijk? Nee maar een vrouw die het veel mannen doet is een slet maar een man die het met veel vrouwen doet is een hele. Ook raar maar zo is het. En elke hoerenloper weet zijn plek wel in de samenleving en daarom zitten we hier anoniem en kunnen we onszelf beter en mooier maken dan we zijn. Door de samenleving wordt je als hoerenloper niet echt geaccepteerd en over je " hobby" op een forum praten wordt je als triest en pervers gezien. Ook niet mijn mening. Maar wel waar.
 
Niet mijn mening maar een hoerenloper staat net een trapje hoger dan een dvp.
Dat is niet mijn ervaring. Maar misschien is het een generatiedingetje. Hoe dan ook, het was een compleet misplaatste opmerking van @TheBitchfokker. Wat deze verrotte maatschappij overigens over mij denkt zal me worst wezen, daar komt geen minderwaardigheidscomplex aan te pas.
 
Ik hoop dat jij dan ook weet wat 'jouw plaats in de samenleving' is als hoerenloper :rolleyes:
Dat weet ik best. Ik heb ook geen behoefte om alles te normaliseren zoals sommige figuren hier bezig zijn met een zwaar minderwaardigheidscomplex. Om kunnen gaan met de realiteit is niet voor iedereen weggelegd. Vooral niet op dit forum heb ik gemerkt.
 
Nee maar een vrouw die het veel mannen doet is een slet maar een man die het met veel vrouwen doet is een hele.
Die ken ik, maar als die man moet betalen voor "het met veel vrouwen doen" tellen die vele vrouwen echt niet mee om zijn status te verhogen. De door jou genoemde opvatting is niet relevant voor hoerenlopers.

Dus of een hoerenloper een trapje hoger staat dan een DVP? Geen idee.
 
Van een ex gastvrouw ooit vernomen dat veel dames borderline hebben, en een dame vertelde me dat veel van haar klanten autistisch zijn. Dus ieder z'n stoornis
Ik denk dat er idd wel wat vage lijnen te trekken zijn in de 'typische' dvp en de 'typische' klant, zonder in stereotypen of overdrijvingen te vervallen. Maar veralgemenen dat de meerderheid van de dames en blijkbaar ook de klanten een minderwaardigheidscomplex hebben, dat is gewoon quatsch.
 
Van een ex gastvrouw ooit vernomen dat veel dames borderline hebben, en een dame vertelde me dat veel van haar klanten autistisch zijn. Dus ieder z'n stoornis
Nee hoor, volgens sommige kansloze figuren zijn het hele normale meiden die het helemaal te gek vinden dat ze dag in dag uit geneukt worden. Het werk wat ze doen is dan ook de normaalste zaak van de wereld. Vraag deze mensen of je morgen hun vrouw/vriendin mag neuken en de wereld is opeens te klein voor ze. Verder hebben ze allemaal een klik met de dames. Sommmige gaan zelfs op therapie, moet je nagaan. Dat hoeren een dubelleven leiden, zelf zeggen dat het een hele harde wereld is negeren we maar. Ongelooflijk hoe sommigen de realiteit zo kwijt zijn.
 
@TheBitchfokker Je leest enkel wat je wil lezen, interpreteert het zo zwart-wit mogelijk en verzint er vervolgens lukraak wat verhaaltjes bij die in je kraam passen. Wie is hier de realiteit kwijt? Er zijn elementen in je posts die zeker een kern van waarheid raken, maar vervolgens blaas je alles zo hard op dat het lachwekkend wordt.
 
Heren, laat deze doemdenker voor wat het is. Meneer heeft nood aan een verzetje. Even weg zijn uit zijn realiteit en wat dopamines door het lijf.
Wat hij hier doet, geen idee. Maar bloemetjes strooien en plezier maken is duidelijk zijn hobby niet. Zonde, als je zo zwartgallig door het leven moet
 
Nee hoor, volgens sommige kansloze figuren zijn het hele normale meiden die het helemaal te gek vinden dat ze dag in dag uit geneukt worden. Het werk wat ze doen is dan ook de normaalste zaak van de wereld. Vraag deze mensen of je morgen hun vrouw/vriendin mag neuken en de wereld is opeens te klein voor ze. Verder hebben ze allemaal een klik met de dames. Sommmige gaan zelfs op therapie, moet je nagaan. Dat hoeren een dubelleven leiden, zelf zeggen dat het een hele harde wereld is negeren we maar. Ongelooflijk hoe sommigen de realiteit zo kwijt zijn.
Wat mij betreft mag er wel gescreend worden op persoonlijkheidsstoornissen zoals borderline voordat een dame het vak in stapt. Misschien iets om op te nemen in de nieuwe wet.
 
Wat mij betreft mag er wel gescreend worden op persoonlijkheidsstoornissen zoals borderline voordat een dame het vak in stapt. Misschien iets om op te nemen in de nieuwe wet.
Deze opmerking suggereert dat sekswerkers wel gek moeten zijn om op deze manier geld te verdienen. Dit is stigmatisering en daar proberen de dames juist vanaf te komen.
 
Nee hoor, dit is puur en alleen om dames met een stoornis te beschermen tegen misbruik en manipulatie
Ik vind dat je nogal paternalistisch doet over dames met een stoornis. Het is niet omdat je niet neurotypisch bent, dat je voortdurend tegen jezelf moet beschermd worden. Net zoals autistische klanten niet koste wat het kost allemaal moeten beschermd worden tegen dames die hen eventueel misschien financieel zouden kunnen leegzuigen. Veruit de meesten zijn prima zelf in staat om de juiste beslissingen te nemen.
 
@TheBitchfokker Je leest enkel wat je wil lezen, interpreteert het zo zwart-wit mogelijk en verzint er vervolgens lukraak wat verhaaltjes bij die in je kraam passen. Wie is hier de realiteit kwijt? Er zijn elementen in je posts die zeker een kern van waarheid raken, maar vervolgens blaas je alles zo hard op dat het lachwekkend wordt.
Ik denk dat jij dat zelf doet. Kom eens met feiten ipv dingen overal een draai aan te geven geven.

"Veel hoeren komen inderdaad erg zelfverzekerd over maar dat is een masker die ze dragen. Diep van binnen strijden ze tegen minderwaardigheidscomplex. Want ook zij weten dondersgoed wat hun plaats is in de samenleving."

Dit is wat ik schreef om vervolgens aangevallen te worden door trieste figuren. Leiden ze niet allemaal een dubelleven? Waarom eigenlijk? Volgens jullie is het de normaalste zaak van de wereld, tenminste, dat is waar jullie naar streven. Alles normaliseren. Hoeveel hoeren heb je gekend die met trots zei wat ze deed? Ze beseffen dondersgoed waar ze mee bezig zijn en dat mag best gezegd worden. Als je er niet mee om kan gaan, negeer je het. Simpel.
 
Daar heeft die totaal geen besef van hij beziet de dames alsof ze een stuk vuil zijn zegt veel over zijn persoonlijkheid zelf 🤷🏼‍♂️
Tja, als we het over jouw persoonlijkheid moeten hebben….de helft van je reactie's zijn hopeloze versier praktijken richting "Layla". Heb je ook een leven? Misschien kan je ons spannende verhalen vertellen mbt je open relatie. Hoeveel incasseert zij gemiddeld per maand?
 
Ik denk dat jij dat zelf doet. Kom eens met feiten ipv dingen overal een draai aan te geven geven.

"Veel hoeren komen inderdaad erg zelfverzekerd over maar dat is een masker die ze dragen. Diep van binnen strijden ze tegen minderwaardigheidscomplex. Want ook zij weten dondersgoed wat hun plaats is in de samenleving."

Dit is wat ik schreef om vervolgens aangevallen te worden door trieste figuren. Leiden ze niet allemaal een dubelleven? Waarom eigenlijk? Volgens jullie is het de normaalste zaak van de wereld, tenminste, dat is waar jullie naar streven. Alles normaliseren. Hoeveel hoeren heb je gekend die met trots zei wat ze deed? Ze beseffen dondersgoed waar ze mee bezig zijn en dat mag best gezegd worden. Als je er niet mee om kan gaan, negeer je het. Simpel.

Of ze stoornissen hebben en complexen zou ik niet weten, maar de rest van je post klopt als een bus. Leiden bijna allen een dubbel leven, staan onderaan de maatschappelijke ladder. Net als de wandelaar. Vind overigens zelf dat het niet terecht is. De wandelaar geeft geld uit om zijn hobby te beoefenen en te relaxen en de dame om geld te verdienen. Zolang het niet het bedriegen van je partner, je weet wat je koopt is en het geen verslaving wordt is er niks mis mee lijkt me. Of het maatschappelijk beeld terecht is en waarom dat zo is kan je ellenlang over discussieren, maar het is wel de realiteit.

En die realiteit doet blijkbaar pijn bij sommige mensen. Er is een groepje mannen die in een illusie leven en als je iets zegt dat tegen hun droomwereldje in gaat is het een en al razernij. Valt niks tegen te doen behalve negeren.
 
Ik denk dat jij dat zelf doet. Kom eens met feiten ipv dingen overal een draai aan te geven geven.

"Veel hoeren komen inderdaad erg zelfverzekerd over maar dat is een masker die ze dragen. Diep van binnen strijden ze tegen minderwaardigheidscomplex. Want ook zij weten dondersgoed wat hun plaats is in de samenleving."

Dit is wat ik schreef om vervolgens aangevallen te worden door trieste figuren. Leiden ze niet allemaal een dubelleven? Waarom eigenlijk? Volgens jullie is het de normaalste zaak van de wereld, tenminste, dat is waar jullie naar streven. Alles normaliseren. Hoeveel hoeren heb je gekend die met trots zei wat ze deed? Ze beseffen dondersgoed waar ze mee bezig zijn en dat mag best gezegd worden. Als je er niet mee om kan gaan, negeer je het. Simpel.
Geen enkele. De meeste dvp's liegen ook tegen hun familie over wat ze doen. Studentes die bijklussen zeggen dat ook niet tegen hun ouders.
Tuurlijk komen ze zelfverzekerd over en dat moeten ze ook want anders redden ze het niet
Er staat ook niet voor niets op de wallen verboden foto's te maken van de sex werkers.
Het gevaar van op een forum als dit zitten is inderdaad je hobby als normaal zien. Maar hoeveel niet dvp's doen al die handelingen die hier in de recensies beschreven worden? Niet veel hoor. Ik besef me maar al te goed dat mijn " hobby" door de meesten mensen niet als normaal wordt gezien. Op mijn cv staat bv niet dat een van mijn hobbies hoerenloper is. De meeste dvp's lopen daar niet mee te koop. Zelfde verhaal. Alleen naar de klant toe kunnen ze geen zwakheden veroorloven. Slecht voor de zaken en ze hebben ook geen zin in een ridder op een wit paard die ze wel even komt redden. Mijn grootste zorg is dat ik niet bij een dvp kom die gedwongen wordt. Voor de rest bemoei ik me nergens mee .
 
Leiden ze niet allemaal een dubelleven? Waarom eigenlijk?
Velen leiden idd een dubbelleven, er is en blijft nu eenmaal een stigma. Dat wil daarom nog niet zeggen dat je een minderwaardigheidscomplex hebt. Of hang jij je hele persoonlijkheid op aan hoe de maatschappij over je denkt? Vrij droevig figuur ben je dan. Maar akkoord, er zullen zeker zo'n dvp's rondlopen, alleen moet je niet doen uitschijnen alsof dat een erg grote groep is.

Volgens jullie is het de normaalste zaak van de wereld, tenminste, dat is waar jullie naar streven. Alles normaliseren.
Ja, dat is waar ik naar streef. Dat is ook het enige waar je als rechtgeaarde hoerenloper kan naar streven. Anders ben je een dikke hypocriet. Maar daar staan jouw posts hier dan ook redelijk bol van. De manier waarop jij over dames spreekt, straalt minachting en zelfs bijna haat uit. Wat je dan op een hoerenforum zit te doen, is mij een raadsel.

Hoeveel hoeren heb je gekend die met trots zei wat ze deed? Ze beseffen dondersgoed waar ze mee bezig zijn en dat mag best gezegd worden.
Ik heb er best wel een paar gekend, maar het was zeker geen meerderheid. Het is dan ook een zware job, met een maatschappelijk stigma, en de meesten zitten er niet in omdat ze het zo geweldig leuk vinden. Dus logisch dat je dan niet overloopt van trots. Of je daarom echter ook een minderwaardigheidscomplex moet cultiveren? Volgens mij niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan