WHEM Zemfira, Asse Zellik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is inderdaad op een locatie waar ik ook al andere dames bezocht. Wist wel niet dat dit een "gekend" locatie is. Dacht dat die twee dames toen gewoon samen appartement huurden. Is dit dan een soort van organisatie die daar dan telkens andere dames voorziet? of gewoon een verhuurder die graag aan dames van lichte zeden verhuurt. Of zitten in al die appartementen van die blok dames?

Ik heb ze bezocht in Zellik / Asse.
Ze ontvangt in een residentiële rustige wijk. Maar zij (of diegene die de berichten beantwoord) hebben mij lang laten wachten. Just one second heb ik minstens een half uur gelezen en net toen ik ging vertrekken mocht ik komen. Blijkbaar zat er nog iemand binnen, want die zag ik buiten gelaten worden.

De date zelf … ze is zeker niet lelijk. Tongzoenen was beloofd, maar deed ze niet. Pijpen & seks was wel ok … ze liet me toch 2 keer klaar komen - maar het was enige tijd geleden en ik had veel zin. Mogelijks dus niet enkel haar verdienste.

Niet slecht - niet goed. Geen herhalingsgevaar.

Deze morgen haar bezocht. 80 euro voor een halfuur, ik had 50´s en 20´s mee. Dan maar 50 20 20 (90) gegeven want ze kon geen 10 teruggeven. Ik vroeg voor wat massage maar begon direct met pijpen. Na nog geen 5 minuten zegt ze ´that´s it. Gewoon mijden deze uit Oezbekistan.

Deze morgen haar bezocht. 80 euro voor een halfuur, ik had 50´s en 20´s mee. Dan maar 50 20 20 (90) gegeven want ze kon geen 10 teruggeven. Ik vroeg voor wat massage maar begon direct met pijpen. Na nog geen 5 minuten zegt ze ´that´s it. Gewoon mijden deze uit Oezbekistan.
Was dit pijpen zonder condoom? En was je zelfs klaargekomen??

Terug
Bovenaan Onderaan