Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas kom je hier op GRw ook hetzelfde tegen. Ze zijn hier doorsnee geen haar beter of slechter dan op het nzc forum.Als je lid wordt van het andere forum en daar even leest wat de (meeste) actieve leden allemaal uitspoken met dvp's, hoe ze die behandelen, wat ze durven neer te pennen op dat platform,... Dat zijn gewoon regelrechte beesten. Ik weet dat er walgelijke mannen rondlopen maar ik lees daar dingen waar je gewoon misselijk van wordt, waar je plaatsvervangende schaamte van gaat ervaren, waar je stil van wordt,... maar wist niet dat het zo erg was.
En sommige vragen zich misschien af; waarom ben je daar lid? Omdat ik die dvp's ten alle koste wil vermijden.
Eens! Zo is het.Noem het flirten met de dood, of jezelf onoverwinnelijk wagen.
meestal wel tegen meerprijs, maar er zijn ook al advertenties waarbij b.v. voor pijpen met of neuken met een toeslag word gerekend.Meestal tegen meerprijs, toch?
Wel een manier om te ontdekken of de lust van een man het wint van de portemonnee.
En net als rokers zullen mensen die aan bare seks doen altijd tegenargumenten blijven aanvoeren om het risico kleiner te laten lijken dan het is.
Verbaasde ik me een paar jaar terug er nog over dat een enkele dame nzc aanbood, langzaam lijkt het wel het nieuwe normaal te worden.
Helaas kom je hier op GRw ook hetzelfde tegen. Ze zijn hier doorsnee geen haar beter of slechter dan op het nzc forum.
Overigens heb weet ik van een aantal forumleden die hier flink afgeven op nzc dames en het nzc forum, maar die ondanks alles wat ze hier neerpennen toch zonder gaan neuken bij dames die hier verguisd worden omdat ze nzc aanbieden.
Als je het goed gebruikt wel, maar dat doet niet iedereen.Ja, PrEP kan het risico op hiv verkleinen,