Zijn hier ook wandelaars tussen ons die ook hondenbezitters zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peet 41

Vaste klant
148
16/03/24
45
Aangezien ik al langer tijd niet meer een dvp wandeling gedaan heb vroeg ik me af of er ook wandelaars zijn die hun trouwe viervoeter mee op wandeling nemen langs de dvp.s ik wil op korte termijn richting Amsterdam gaan en ik ben genoodzaakt om me viervoeter van 9 maanden mee te nemen in een hondenbuggy,s aangezien ik geen oppas kan regelen en hem ook nog niet onbeheerdt achter kan laten graag reactie,s of er ook wandelaars zijn met het zelfde mvg

Aangezien ik al langer tijd niet meer een dvp wandeling gedaan heb vroeg ik me af of er ook wandelaars zijn die hun trouwe viervoeter mee op wandeling nemen langs de dvp.s ik wil op korte termijn richting Amsterdam gaan en ik ben genoodzaakt om me viervoeter van 9 maanden mee te nemen in een hondenbuggy,s aangezien ik geen oppas kan regelen en hem ook nog niet onbeheerdt achter kan laten graag reactie,s of er ook wandelaars zijn met het zelfde mvg
Heb vroeger 16 jaar een bull terriër gehad en die heeft in meer hoerenkasten op mij naast een bed liggen wachten dan dat hij in zijn eigen mand heeft gelegen.

Ja en ik zie wel eens dat ze ook wel mee naar binnen mogen. Verder weet ik niet ik heb geen hond.

Blijkbaar:

1749000974296-png.336814

Terug
Bovenaan Onderaan