Zijn sommige dames al weer weg voor een vroege Kerst?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.555
02/07/21
4.289
47
Dit jaar valt het me op dat veel dvp's er al vanaf het eind van de zomer waren, maar dat ze eind oktober de handdoek ook al weer in de ring gooien.

Ginger/Jana, Rebecca, Ana en Alice, Sandra, ik heb de indruk dat heel wat dames keihard werkten in eind augustus, september en oktober en nu tot februari 2022 rond de denkbeeldige kerstboom gaan zitten.
Terwijl er ook flink wat dames zijn die uberhaupt (nog) niet uit hun zomervakantie terug gekeerd zijn.

Corona leek de afgelopen maanden niet echt meer een geldige reden te zijn om verstek te laten gaan, maar veel dames lijken toch in afwachtende houding te verkeren of juist snel gewerkt te hebben zodat ze ook weer snel er vandoor konden gaan.

Want laten we wel wezen, het is 1 november, dat is toch geen moment om de kerst-stilte al weer in te luiden? Zo krijg je echt jaartjes met 2x2 drukke en 2x4 rustige maanden.
Alles tegelijk, wat niet bij te houden valt.....en dan een flinke poos vrij weinig dames in het land.
 
Je loopt wel heel hard op de feiten vooruit @knightrider ! Althans, dat hoop ik dan maar. Het is tenslotte pas 1 november, wie zegt dat de dames die je noemt (en anderen met hen) niet meer zullen komen dit jaar? Of dat er niet nog een enkele nieuwe "aanwinst" ons land zal aan doen? Laten we hopen op een niet al te donkere winterperiode...

En dat de persco morgen niet al te veel slecht nieuws zal brengen...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan