WHEM Zin-Inn Mispirri

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft ze geen rede gegeven voor de annulatie? Heb er een paar keer mee afgesproken en verliep wel goed ; ook het afspreken. Ze heeft me wel bedankt (en eigenlijk afgewezen) na enkele keren omdat het voor haar niet heftig en ruw genoeg was..... maar anders geen slecht woord erover

Heeft ze geen rede gegeven voor de annulatie? Heb er een paar keer mee afgesproken en verliep wel goed ; ook het afspreken. Ze heeft me wel bedankt (en eigenlijk afgewezen) na enkele keren omdat het voor haar niet heftig en ruw genoeg was..... maar anders geen slecht woord erover
Hoe ziet ze eruit? Foto´s zijn wat vaag. Alvast bedankt voor de info.

ben enkele maanden geleden met haar op date geweest. Geilste, hardste neuksessie in een lange tijd. Keel mag goed geneukt worden throatfuck en gaggen mogelijk (ben boven gemiddeld) en slikken doet ze met passie.

Squirt net een fontein en dat meerdere keren, een keer zo hard laten squirten dat ze controle verloor en ongewenst kado meekwam uit haar ander gat.

Wel een dame van niveau, gezellig en aardig in omgang maar bij seks houdt ze precies wat van het ruwere werk.

12/10, tis gewoon een supergeile slet. Doet het voor geld maar geniet ervan. Grote dame en lekker lijf om vast te pakken.

Ben al even aan het mailen voor 2de date maar geen antwoord (ze ging even pauzeren of ze wilt met mij niet afspreken maar ik blijf wel proberen)

Terug
Bovenaan Onderaan