Recensie Zina, Leiden Prive, Leiden 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lechmed

Newbie
17
14/12/22
22
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/zina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat een absolute mislukking is dit. Blijf zo ver mogelijk van d'r vandaan. Ze ziet er misschien nog leuk uit, maar wat een ongeinteresseerde zoutzak is dit zeg. Gaat de kamer in, gooit een laken op het bed(doet het niet eens vast of er uberhaupt helemaal overheen), kleren uit, gaat liggen en doet gewoon niks. Komt amper een woord uit, geen aanraking, geen initiatief, vraagt nog net hoe gaat het en daar blijft het weer bij. Ik had toen al gelijk weg moeten gaan, maar ja. Ik vraag wat ze wel en niet prettig vind of doet. Mag niet zoenen, mag niet beffen, doe dit niet doe dat niet. Oh maar ik doe wel pijpen zonder condoom voor 50 euro extra. Ik maar vragen voor een normale blowjob, krijgt amper het condoom eromheen, moest ik maar doen van haar. Vervolgens krijg ik de meest slappe blowjob ooit, mijn eerste vriendin die maagd was deed het nog beter. Dan maar kijken of doggie het werd, want ja, hoe ongeinteresseerd ook, ze heeft een mooi lijf, maar de harry in de broek had er echt geen zin meer in. Uiteindelijk zelf er maar een orgasme uit geforceerd. Wat een verschrikking.
 
Ze had wel een paar tatoeages, niet heel veel. Volgens mij op haar dijbeen en zij.
Jammer om te lezen, maar je had beklag moeten doen.
Ik heb ook eens keer meegemaakt met een meid die op de kamer meteen condoom pakte en vervolgens meteen wilde pijpen terwijl junior nog in ''normaal'' was. Er waren nog meerdere dingen, die laat ik terzijde. Ben naar de gastvrouw gegaan, beklag gedaan en geld terug gekregen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Roker
Ja
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Zojuist de recensie hierboven gelezen. Ik kan me hier totaal niet in vinden. Deze dame ademt gewoon seks. Ik vind het vreemd dat er maar 1 recensie is van haar. Het is wel degelijk een marokkaans meisje. Hoewel ik eigenlijk niks heb met groene ogen, werd ik wel helemaal gek toen ze me aankeek tijdens het pijpen, uiteraard, zonder condoom. Man, wat was dat lekker zeg. Spuug, kokhalzen, haar keel induwen, aan haar haren trekken. Ik ging aardig los. Ik kreeg flashbacks naar mijn tijden op de uni, toen ik echt een mocrohunter was :), alhoewel, dat ben ik nog steeds, alleen ben ik niet meer zo actief door mijn mentaal zeer slopende baan. Toevallig vorige week nog een aan de haak geslagen in de aula van de haagse. (Een tip voor de jonge hunters; neem eens een kijkje daar op een schooldag :) Deze date was precies hetzelfde, alsof het niet betaald was. Ik denk dat het ook te maken heeft met mijn leeftijd en afkomst. Ik hoor wel vaker van marokkaans/turkse dvps dat ze het moeilijk vinden om met oudere/nederlandse mannen te daten. Misschien had ze gewoon haar dag niet met jou. Het intieme gedeelde geef ik een 5, met de kanttekening dat het wel kort was. Ze was na 5 minuten moe, wat ik wel snap. Ik was immers een van de laatste klanten die dag. Toen maar afgemaakt met pijpen en haar mondje volgespoten. Wel jammer dat ze niet doorslikt. Een van mijn beste dates;
1. Layla (waar ik nog steeds wanhopig op zoek ben)
2. Zina

Haar lichaamsbouw vond ik wel een beetje "apart", ik weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Grote kont en tieten, maar toch iets aparts. Maar mannen, sla jullie slag, nog een "underrated" pareltje hier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan