Recensie Zlatna, House of Pleasure, Kinrooi 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.449
30/06/21
1.677
125
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/112242-zlatna
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zlatna is een nieuwe dame bij HOP en na bekijken van haar gegevens/foto's voor een uurtje met haar gekozen. Eerste verrassing......, echt mooier dan op de foto's, ook ietsje groter trouwens maar dat mocht de pret niet drukken. ;-)
Eerst nog ff gedoucht hoewel ik dat thuis ook al gedaan had, ze begon meteen met staand zoenen, heel lief en sensueel. Elkaar dus staand verkend en opgegeild waarbij ze al goed nat werdt, goed teken dus. Op bed verder gegaan met een uitgebreide likbeurt die ze iig wel wist te waarderen. Voorzichtig vingeren kon wel, maar subtiel en voorzichtig. Liet ze zich lang welgevallen, leek ook klaar te komen maar zeker weten deed ik het niet.
Mijn beurt, na weer lekker zoenen pijpte ze, zonder condoom gelukkig, me lekker rustig en sensueel, precies zoals ik het graag heb. Resterende half uurtje in meerdere standjes doorgebracht, hierbij kwam ze meerdere keren geheid zeker wel klaar, ze genoot echt volop en langdurig.
Zelf uieindelijk condoom afgedaan en mezelf "afgemaakt" met hulp van haar tong.


&


Zal wellicht m'n laatste recensie zijn hier (Hookers dus), echter niet de laatste keer dat ik deze beauty bezoek.
Zlantna is er eentje die het voor het plezier in seks doet, goedbetaald weliswaar maar ze geniet echt van het samenzijn.
Mooi, lief, lekker slank en supersensueel. Nadeeltje?
Ja, ze is blond en ik val op donkerharig maar kniesoor die daar op let.

Zlatna......., your lovely. Hope to see you again soon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan