Recensie Zoë, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred in bed

Vaste klant
175
25/08/21
220
38
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4328496-zoë
Totale kosten (in euro)
250
Gisteren eindelijk Zoë bezocht. Ze was me twee jaar geleden al opgevallen. Hoewel ze wel besproken wordt in whem, is het gek dat nog niemand een recensie heeft gemaakt. Ik vond Zoë namelijk fantastisch.

Bij Zoë's appartement komen was wel een beetje een speurtocht en ik werd ook gevraagd een selfie te sturen (kan tegenwoordig 'veilig' met foto's die eenmalig gezien kunnen worden). Maar het was zeker wel de moeite. De dame van de foto's deed open en met hakken was ze bijna net zo lang als ik (1,86m) en in combinatie met mooie lingerie zag ze er erg sexy uit. Ik vind alle foto's lijken, maar voor mij geeft de foto in zwarte bikini de beste indruk. Elegant voorkomen, maar wel met schitterende (natuurlijke) borsten, lekkere, lange benen en latina kont.

Zoë was erg vriendelijk, alhoewel een beetje afstandelijk in het begin. Gaandeweg verdween dat en bij de sex was er niets meer van afstandelijkheid te merken.

Na mijn korte opfrissing onder de douche, gingen we in de slaapkamer over tot voorzichtig zoenen … een muziekje stond aan op de achtergrond. Al snel ging Zoë op haar hurken voor een fijne pijpbeurt (zc), eindigend met kort op z'n Russisch. Wat daarna op bed gebeurde was voor mij memorabel. Ze kon mijn orale verwennerij erg op prijs stellen. Ik denk dat ik zo'n 20-25 minuten beffend heb doorgebracht, deels waarbij ze op haar rug lag en deels in positie 69 (afgewisseld met face-sitting). Ze kon er zelf trouwens ook wat van. Ze heeft me meerdere keren uitgebreid gepijpt waarbij ook mijn ballen werden meegenomen. Met hand erbij, zonder handen, diep, rondom de eikel, lange halen, korte halen (ik zou een extra ster willen geven) … kortom, het is jaren geleden dat kleine Fred zo verwend is geweest. Tussendoor ook nog tijd voor cowgirl, (flat) doggy en missionaris. (Tong)zoenen werd gaandeweg steeds intenser. Na een langdurige eerste ronde en een korte pauze, ging het als vanzelf over op een tweede ronde. In doggy en missionaris kon ik het niet waarmaken, maar pijpend en trekkend heeft ze een tweede lading er toch nog uit weten te krijgen.

In een tijd van inflatie, krimpflatie etc, vond ik de prijs-kwaliteitverhouding én de prijs-kwantiteitverhouding TOP.

Appartement, slaapkamer en badkamer waren ook prima in orde.

Terug
Bovenaan Onderaan