WHEM Zoë - Woerden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip84

Wandelaar
33
26/09/21
26
5
Link: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/op-zoek-naar-een-leuke-date_7782098
Advertentienummer: 7782098

De exotische 28- jarige Zoë met veelbelovende foto zoekt volgens haar advertentie 'vooral een leuke man'. 'Niet per se een perfect gespierd, een onweerstaanbaar knap, of een piepjong iemand. Wel een grappige, gezellige en eerlijke man waarmee ik een fijne tijd kan hebben, het liefst vaker.' Ze lijkt dus de voorkeur te geven aan een vaste klant (klantenkring), maar haar advertentie staat nu al meer dan een jaar online. Blijkbaar heeft ze die grappige, gezellige en eerlijke man(en) dus nog steeds niet gevonden. Is dat domme pech, of voldoet haar dienstverlening niet aan de wensen van die leuke mannen waardoor die het bij één afspraak laten?

Is er misschien iemand op dit platform die al ervaring heeft met deze toch ietwat mysterieuze schone?
 
Ik heb Zoë een aantal weken geleden op bezoek gehad. Omdat het de eerste keer was dat ik een DVP bij me thuis ontving was ik een beetje nerveus, maar ze wist me snel op mijn gemak te brengen. Zoë is een prachtige exotische dame die makkelijk praat en contact maakt.
Na de smalltalk en de financiële afhandeling naar de slaapkamer, waar we elkaar al tongzoenend van onze kleding hebben ontdaan. En wow, wat een heerlijk lichaam! Niet te skinny en zeker niet te mollig. Heerlijke billen en prachtige stevige borsten. Op bed eerst wat gemasseerd om de spanning wat te verminderen. Ze doet alles met condoom. PZC is geen optie, ook niet voor een meerprijs. Het pijpen was verder prima, maar niet bijzonder. Daarna geneukt in diverse standjes en uiteindelijk pijpend tot een hoogtepunt gebracht. Al met al was de anderhalf uur voorbij gevlogen, maar had ik er op voorhand toch wat meer verwacht van een GFE gezien die prijs. Maar dat ligt vooral aan mezelf denk ik.
 
Veel wijzer geworden door het verhaal van MoskowDiskow. Dank daarvoor! Is de 300 euro die ze in haar advertentie noemt de prijs voor de anderhalf uur? Mocht je haar vingeren en/of beffen? Gezien haar alles-met-condoombeleid zou me dat enigszins verbazen. Had je van tevoren geïnformeerd of pzc mogelijk zou zijn? Wel een tikje gewiekst dat ze in haar advertentie om dit onderwerp heen draait. "Qua seks houd ik van best wel veel. Dus daar komen we vast uit. Ik zet er geen lijst met 'mogelijkheden' bij; vind ik wat ordinair." 300 euro voor een date betalen waarbij pzc niet mogelijk is, zou ik niet snel doen, maar ik blijf maar naar dat fotootje in haar advertentie kijken en volgens MoskowDiskow is ze echt heel knap dus wie weet...
 
Klopt, die 300 euro is voor anderhalf uur. Die anderhalf uur staat niet in de advertentie, de 300 euro wel. Ik had er vooraf niet naar gevraagd, maar bij een GFE had ik wat meer tijd verwacht. Ook pzc had ik niet vooraf gevraagd, maar pas op het moment dat ze me ging pijpen en de condoom om mijn lul heen rolde. Had ik eerder moeten doen natuurlijk, maar door onervarenheid niet gedaan. Nu vraag ik het wel voor een date in ieder geval.
Vingeren en beffen was toegestaan en heb ik uitgebreid gedaan.
En ik begrijp je helemaal, Flip. Ik heb ook heel lang naar dat fotootje zitten kijken voordat ik de knoop doorhakte. Ze is echt heel knap en lekker, dat zal je niet teleurstellen. Een heerlijk kontje om doggy te nemen! Maar pzc gaat ze niet doen. Volgens mij zei ze zelfs zoiets als 'Voor geen goud'.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan