WHEM Zoe Gouda privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
OK, dat doe ik graag. Het zal afgelopen oktober geweest zijn, ik had haar advertentie al eens voorbij zien komen. Op het einde van de ochtend kwam een gevoel van opwinding in me op, en ik zou de komende nacht ver van huis in een hotel overnachten. Op mijn werk vond ik even de tijd om op Sexjobs te kijken en had haar snel gevonden. Mooie donkere vrouw, grote borsten. Ik appte haar dat ik zin had om een afspraak te maken en kreeg al snel antwoord dat ik welkom was. Op mijn antwoord dat ik van beffen hield, kreeg ik een "yeah baby" terug.

Om 8 uur 's avonds parkeerde ik achter de hoge heg van Gouda Prove, de deur werd opengedaan door een beeldschone Indische vrouw. Ze vroeg hoelang ik wilde blijven, een uurtje antwoorde ik. Na te hebben betaald kwam Zoë uit de kamer ernaast, prachtig en weinig verhullend gekleed in sexy lingerie. Ze ging me voor op de tap, ik keek naar haar prachtige billen. We gingen de kamer binnen, ik kleedde me uit. Zij ook, want tegelijk een beetje jammer was, ik had nog wel wat langer naar die sexy lingerie willen kijken en me eraan opgeilen.

Ze kwam tegen me aanliggen, ik omarmde haar. De eerste stap vind ik altijd wat moeilijk, maar al snel nam ze het initiatief door me op mij rug te draaien op mijn buik te gaan zitten. Ze wreef met haar kutje over mij buik en tikte steeds net even de bovenkant van mijn pik met haar billen aan. Zo, jij wilde beffen? Ze schoof omhoog en nam met haar kut op mijn gezicht plaats. Wat een superopwindend begin. Ik likte haar clitje, haar lippen, zij bewoog heerlijk mee.

Ze ging weer naast me liggen, ik was over mijn gêne heen en voelde haar borsten, dijen, billen, tussen haar benen. Zoë heeft prachtig grote borsten, ik zoog aan haar tepels, die gevoeliger zijn dan ik had verwacht. Ze duwde zachtjes tegen mijn hoofd, ga je gang, bef maar. En zo keek ik na een minuut of acht al tegen haar prachtige kutje aan, met grote binnenste lippen die iets naar buiten steken, enorm opwindend.

Ik likte haar clitje en merkte dat ze opgewonden werd, ze spreidde haar benen, zodat ik haar hele kut kon zien en likken, van haar clitje volgde ik met mijn tong alle lippen, spleetjes en plekjes die ik kon vinden. Ik probeerde met mijn tong zo diep mogelijk in haar te komen, en proefde die heerlijke zilte smaak, waarvan ik kan dromen, die het lekkerst is wat ik me op zo'n moment kan voorstellen. Haar bekken begon te bewegen en ik voelde haar kutje samentrekken, ze klemde haar dijen om mijn hoofd en zuchtte diep, heerlijk.

Na even te zijn gestopt ging ik verder. Haar kutje smaakte nu echt zout, ik voelde haar geil op mijn gezicht en likte haar clit. Met mijn vinger voelde ik hoe nat ze was, ze zuchtte dieper en liet me heerlijk mijn gang gaan. Ik likte en likte en raakte steeds verder en heftiger in de ban van zoveel vrouwelijkheid, zo veel kut, zoveel geil. Ze trok haar benen nog wat op zodat ik ook haar kontje kon likken. Mijn ene vinger waren inmiddels twee geworden. Mijn eigen opwinding begin zich ook steeds heftiger te roeren, terwijl ik haar likte drukte ik mijn pik in het matras en kon ik maar niet loskomen van de wil haar kont te zien.

Ik vroeg haar op haar buik te gaan liggen en wreef mijn pik tegen haar kuiten, haar dijen, haar billen en uiteindelijk tussen haar billen. Zr drukte haar machtig mooie kont omhoog, ik kreunde van genot en kon een orgasme tenauwernood bedwingen, wat een goddelijke billen. Ik likte haar kont, duwde mijn tong nu dit gaat je in. Ze draaide zich weer om en zei dat ze nog een keer wilde klaarkomen. En weer likte haar kut, haar clit, en voelde ik haar natte geil op mijn gezicht. Ze pakte me aan mijn haren beet en liet zich gaan, weer met die machtige dijen van haar klemde ze mijn gezicht vast en voelde ik hoe ze klaarkwam.

Nou ben jij aan de beurt, ze deed me met haar mond een condoom om een pijpte me, ik knapte zowat. Ze ging op haar knieën voor me zitten, ik kreeg nog een keer mijn zicht op alles waar ik op dat moment naar verlangde, kut, kont, geil. Ze pakte haar vibrator en begon zichzelf te stimuleren termijn ik in haar kutje gleed. Ik had haar wel uren willen neuken, maar na zo'n indrukwekkend voorspel, kon ik me niet meer inhouden en kwam ik bijna direct klaar. Heerlijk.

We lagen naast elkaar na te genieten, maar het uur was nog niet om. Zal ik je nog even masseren, vroeg ze. Ik ging op mijn buik liggen en voelde een professioneel masseuse zich over mijn rug- en nekspieren ontfermen. Na een klein kwartiertje hield ze op. Ik bedankte haar welgemeend voor dit heerlijke uur en zij nodigde me uit om nog eens langs te komen.
 
Kan beamen wat Peterb zegt. Ondertussen ben ik zelf een tijdje terug ook bij Zoë langs geweest. Moet zeggen was een goede ervaring. Ze is lief en leuk in de omgang toont initiatief, seks was prima niet heel bijzonder anaal was dan wel weer zeer goed! Ze ging na het pijpen zc op me zitten en ging vol energie tekeer kwam bij haar voor anaal en eenmaal erin(ze zei al een tijdje geen anaal te hebben gedaan en ben boven gemiddeld) mag je haar kontje dan ook goed neuken in doggy. Daarna wat geklets en op voor de 2e ronde ze heeft me lekker lang gepijpt zc nog wat seks en afgemaakt tussen haar mooie tieten. Al met al dus een goede ervaring! Ga vast en zeker nog een keer bij haar langs.
 
Al heel wat jaren geleden haar bezocht en dat was prima, lekkere geile curvy vrouw met lekkere borsten, Ze was schoon en fris, tongde lekker uitgebreid, kan heerlijk pijpen en houd van anaal, of ik toen voor anaal heb bijbetaald weet ik niet meer. En ze gaf aan trio mmv leuk te vinden! ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan