Zoek een ruimte voor een gangbang samen met mijn sex vriendin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb je en tip waar? Want je wil geen gedoe met buren en parkeren.
Elk park met een apart parkeerterrein voor bezoekers en met vrijstaande huisjes. Luxe huisjes zijn meestal vrijstaand. En op al die parken worden seksfeestjes georganiseerd, je bent echt de enige niet. Ik ga hier geen namen noemen, want dan pakt Google ze op i.c.m. deze website. Maar kijk eens in de buurt van Reeuwijk of Amerongen of Harderwijk.
 
Hoeveel personen verwacht je, naast jij en jouw vriendin als actieve dames?
.....het probleem is dat hij een zo goedkoop mogelijke super discrete ruimte zoekt voor 2 sessies van 1,5u met +/- 10 mannen per sessie dus 20 verschillende heren die discreet/zonder op te vallen de locatie/ruimte achter elkaar in en uit kunnen lopen op een doordeweekse middag tussen 13.00 en 18.00 voor 100,-......mission impossible!

🤔
 
.....het probleem is dat hij een zo goedkoop mogelijke super discrete ruimte zoekt voor 2 sessies van 1,5u met +/- 10 mannen per sessie dus 20 verschillende heren die discreet/zonder op te vallen de locatie/ruimte achter elkaar in en uit kunnen lopen op een doordeweekse middag tussen 13.00 en 18.00 voor 100,-......mission impossible!

🤔
Als hij nou 50/50 zou doen ontstaan er wellicht opties.
 
.....het probleem is dat hij een zo goedkoop mogelijke super discrete ruimte zoekt voor 2 sessies van 1,5u met +/- 10 mannen per sessie dus 20 verschillende heren die discreet/zonder op te vallen de locatie/ruimte achter elkaar in en uit kunnen lopen op een doordeweekse middag tussen 13.00 en 18.00 voor 100,-......mission impossible!

🤔
wat versta je onder goedkoop? Dat heb ik niet aangeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan