Zoek een ruimte voor een gangbang samen met mijn sex vriendin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Montoya

Newbie
20
04/12/21
8
Heren,

Zoek een discreet ruimte voor een amateur gangbang samen met mijn sexvriendin. Zij geniet van gangbangs maar helaas is het niet makkelijk om een geschikt locatie te vinden. Graag jullie hulp

Regio voorkeur midden Nederland. Andere regio's ook mogelijk afhankelijk van het afstand. Het gaat ons om de ruimte en privacy.
 
Laatst bewerkt:
Succes met vinden!

Logisch dat het moeilijk is, want thuis gangbangs mogen officieel nergens. Denk niet dat er nog veel mensen op de risico's zitten te wachten 🤔
Een inval is niet zo leuk om mee te maken 🥴
 
Succes met vinden!

Logisch dat het moeilijk is, want thuis gangbangs mogen officieel nergens. Denk niet dat er nog veel mensen op de risico's zitten te wachten 🤔
Een inval is niet zo leuk om mee te maken 🥴
Bedankt voor je reactie. Bij een club kan het ook niet zomaar. Het valt gewoon niet mee om een gangbang te organiseren.
 
Heren,

Zoek een discreet ruimte voor een amateur gangbang samen met mijn sexvriendin. Zij geniet van gangbangs maar helaas is het niet makkelijk om een geschikt locatie te vinden. Graag jullie hulp

Regio voorkeur midden Nederland. Andere regio's ook mogelijk afhankelijk van het afstand. Het gaat ons om de ruimte en privacy.
Boek een kamer in een hotel of zoek een AirBnB op een handige locatie mét een handige ingang (dus niet één die gedeeld wordt met de buren of de verhuurder). Zou zeggen dat een hotelkamer de minste hassle is. Ben regelmatig bij DvP's en gang-/blowbangs in hotels geweest. DM anders ff. Succes!
 
Ik ben geen man, maar ik zeg het toch :p Ik weet dat in mijn plaats Casa Cherda soms mensen van buitenaf een kamer huurden voor een gangbang. Ik weet niet precies hoe het werkt, financieel en haalbaar - maar je kunt het altijd vragen :) bovendien hebben veel erotische bioscopen een plek voor gangbangs

Heren,

Zoek een discreet ruimte voor een amateur gangbang samen met mijn sexvriendin. Zij geniet van gangbangs maar helaas is het niet makkelijk om een geschikt locatie te vinden. Graag jullie hulp

Regio voorkeur midden Nederland. Andere regio's ook mogelijk afhankelijk van het afstand. Het gaat ons om de ruimte en privacy.

Heren,

Zoek een discreet ruimte voor een amateur gangbang samen met mijn sexvriendin. Zij geniet van gangbangs maar helaas is het niet makkelijk om een geschikt locatie te vinden. Graag jullie hulp

Regio voorkeur midden Nederland. Andere regio's ook mogelijk afhankelijk van het afstand. Het gaat ons om de ruimte en privacy.
Hoeveel personen verwacht je, naast jij en jouw vriendin als actieve dames?
 
Hi Allen. Ben voor een gangbang met een mooie Nederlandse DVP op zoek naar een goede locatie.

Heb jij of ken jij een plek waar we met ongeveer 6 man en 1 vrouw een uur of drie lol kunnen maken? Discreet natuurlijk. Het liefst met een luxe uitstraling en in de buurt van Amsterdam Utrecht etc.

Dm is open. Ook als je interesse zou hebben om mee te doen.
 
Hi Allen. Ben voor een gangbang met een mooie Nederlandse DVP op zoek naar een goede locatie.

Heb jij of ken jij een plek waar we met ongeveer 6 man en 1 vrouw een uur of drie lol kunnen maken? Discreet natuurlijk. Het liefst met een luxe uitstraling en in de buurt van Amsterdam Utrecht etc.

Dm is open. Ook als je interesse zou hebben om mee te doen.
Welke mooie DVP heb je op het oog, met wie je dit wil doen? Als ze inderdaad mooi is (en lekker), heb ik interesse 😋
 
De funfactory.nl is een erotisch b&b in Den Haag. Iets commercieels organiseren (lees; adverteren op sexjobs) dat kan niet. Maar je kan uitnodigen wie je wil op vriendschappelijke basis. Wat je daar zelf dan ook onder verstaat.
de entree is direct aan de openbare weg, maar discreet genoeg. Veel leuke feestjes gehad daar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan