Zoek gratis sekscontacten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb zo de indruk dat het 15-10 jaar geleden allemaal veel makkelijker ging om af te spreken via internet.
Soms stuurde ik zelfs lukraak een mail naar iemand wiens adres open en bloot in de CC stond van die "grappige" mailtjes die zo vaak rondgestuurd werden.
Je kon een hotmail-adres ook vaak linken aan een MSN-profiel waardoor je meestal op voorhand ook gezien had wie ze is en hoe ze er uit ziet.
En met een beetje chatten via MSN of sommige websites en daarna met SMS was een afspraakje makkelijk gemaakt. 50% had je ook op de eerste date al sex en anders wel op de 2e.

Al deze stappen zouden met Tinder, Baddoo, Facebook, WhatsAppen enz. toch nog makkelijker moeten kunnen maar de ervaring leert dat dat niet zo is.
Ik denk dat de dames terughoudender zijn geworden na vaak bedrogen uit te komen, het nieuwtje is eraf en de golddiggers blijven over.
En de doelgroep is ook ouder geworden en blijkbaar niet zo happig meer dan?

Dus ik heb helaas geen succes-story's meer over de afgelopen 10 jaar op een enkel tinder-date na (kan dus wel).
 
Het voordeel van een datingsite is dat je je pijlen op meer dames tegelijkertijd kunt richten en er veel meer aanbod is ,als er in een kroeg drie meiden uit je doelgroep zitten is het veel
En als je dan een blauwtje loopt bij de knapste dan weet de volgende gelijk dat ze tweede keus is, prettige wedstrijd verder dan nog , op een datingsite heb je dat niet daar kan je min of meer tegelijk met misschien wel een dozijn wijven ouwehoeren
Nadeel is dat de dames dat ook kunnen natuurlijk , en zo krijg je hele oppervlakkige dates die meer een sollicitatie gesprek worden dan een romantisch uitje
Ik heb wel eens op een paar datingsites gestaan , ik mag zeggen dat het me best wel goed afging om contact te leggen en onderhoudende conversaties te voeren , maar de paar dates die ik er aan over gehouden heb vielen toch tegen (soms van mijn kant , soms van de dame haar kant)
 
En als je dan een blauwtje loopt bij de knapste dan weet de volgende gelijk dat ze tweede keus is, prettige wedstrijd verder dan nog
Daarom ook altijd proberen om de lelijkste te versieren de knapste denkt dan wtf is dit waarom krijg ik geen aandacht en grote kans dat ze je uit begint te dagen zo niet lekker met de lelijkste mee
 
Dat geeft aardig weer hoe een aantal vrouwen hun gewenste partner selecteren, de goede niet te na gesproken.
Oppervlakkigheid is voor een intiem afspraakje niet zo'n bezwaar, maar als je voor de lange termijn gaat hoop je toch iemand te treffen die jou om een andere reden kiest.
Maar Tinder staat er ook om bekend dat het meer een app is om neukertjes te zoeken.
Waarom zou een vrouw een "lelijkerd" als tijdelijk neukertje willen hebben.

Ik ga meestal ook naar de hoeren om knappe vrouwen te kunnen neuken
 
Ik heb met Tinder geen ervaring, heb ooit begrepen dat het alleen in combinatie met FB gebruikt kan worden.
Is het dan zo dat zowel mannen als vrouwen moeten betalen voor bepaalde opties?
Je kan het ook met je telefoonnummer doen, zonder facebook. Zowel mannen als vrouwen kunnen in principe volledig gratis tinder gebruiken. Als je als man veel matches wil dan zou ik er wel wat geld tegenaan gooien om als eerste getoond te worden. Er zit (voor mij) een wereld van verschil tussen gratis tinderen en tinderen met een boost op een drukke vrijdag/zaterdagavond.
 
Dat geeft aardig weer hoe een aantal vrouwen hun gewenste partner selecteren, de goede niet te na gesproken.
Oppervlakkigheid is voor een intiem afspraakje niet zo'n bezwaar, maar als je voor de lange termijn gaat hoop je toch iemand te treffen die jou om een andere reden kiest.
Ja , bekijk het ook eens van hun kant zou ik zeggen , ik heb een tijdje op een huis tuin en keuken gratis datingsite gestaan en er staan gewoon minimaal 5 keer zoveel kerels op als vrouwen en zo gauw je een beetje de kant van de erotische datingsites op gaat is dat gewoon een paar honderd mannen voor elke vrouw
Vrouwen waarvoor je als je ze op straat tegen zou komen je je nek nog niet voor zou draaien worden op datingsites overspoeld met slijmerig geleuter over hoe mooi hun ogen zijn en of ze zich niet vergist hebben en per ongeluk een foto van hun dochter geplaatst hebben ( mijn persoonlijke favoriet) van allemaal gasten die zich als een prins op een wit paard voordoen maar waarvan 80% gewoon uit is op een snelle gratis one night stand

Vrouwen zijn een soort prinsesjes op datingsites , ze kunnen selecteren en dus doen ze dat , ze zouden gek zijn als ze het niet deden
 
Daarom ook altijd proberen om de lelijkste te versieren de knapste denkt dan wtf is dit waarom krijg ik geen aandacht en grote kans dat ze je uit begint te dagen zo niet lekker met de lelijkste mee
Dat is een kunstje wat in de kroeg een beetje hetzelfde effect geeft; als een knappe vrouw niet de aandacht krijgt waarop ze hoopt, heb je haar aandacht wel.
 
Ja , bekijk het ook eens van hun kant zou ik zeggen , ik heb een tijdje op een huis tuin en keuken gratis datingsite gestaan en er staan gewoon minimaal 5 keer zoveel kerels op als vrouwen en zo gauw je een beetje de kant van de erotische datingsites op gaat is dat gewoon een paar honderd mannen voor elke vrouw


Vrouwen zijn een soort prinsesjes op datingsites , ze kunnen selecteren en dus doen ze dat , ze zouden gek zijn als ze het niet deden
Hoe de verhoudingen man-vrouw liggen, dat is me intussen bekend. In eerste instantie denk je nog met arrogantie te maken te hebben als je geen antwoord op je toenaderingspoging krijgt, maar ze hebben inderdaad de luxe van een groot aanbod.
 
Het beste is onervaren meiden te vinden die toch in de branche wille stappen alleen zal je op ze minst een paar 100 kwijt zijn maar dan heb je wel een gezellig nachtje dat zijn de goude pruimen
 
Knappe vrouwen krijgen soms te weinig aandacht omdat mannen denken dat lukt me niet.
Maar soms maak je best wel kans als iets minder knappe man leert de ervaring.
Knap is nog niet eens zo belangrijk , je moet vooral een vlotte babbel hebben en een zelfverzekerde uitstraling als man zijnde
Maar er bestaan ook gigolos , die krijgen zelfs geld toe. Doe ik toch iets verkeerd geloof ik
Gigolo's zijn knappe charmante afgetrainde kerels die betaald worden om ouwe wijven een gezellige avond te bezorgen , net als een DVP dus maar dan omgekeerd
Hoewel er best uitzonderingen zullen zijn zijn het in de regel geen modellen die een kerel gaan betalen voor een wip , je moet dan voornamelijk aan 50+ denken wat je voorgeschoteld krijgt , dus dan moet je bij een vrouw die je waarschijnlijk helemaal niet aantrekkelijk vind en in sommige gevallen hoogst irritant zien voor mekaar te krijgen dat je een erectie op oorlogssterkte kan houden voor de duur van het consult
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan