Zoek gratis sekscontacten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo
Ik ben op zoek naar gratis sekscontacten. Waar kan ik vinden ?
Dat hangt er van af , als je een lekker wijf bent overal , ben je een lelijke vent nergens

Tinder heb je waarschijnlijk al geprobeerd voordat je hier terecht kwam en al die erotische sites waar ze je van alles beloven staan voor elke vrouw die eens in de week inlogd minimaal 10000 kerels die 20 uur per dag online met fake profielen zitten te geilen voor een x bedrag per maand

Op een gewone datingsite heb je wel kans maar als je haast hebt kan je beter naar de hoeren gaan , dat kost geld maar dat kost een date met een vrouwtje van een datingsite ook en dan moet je nog maar afwachten of de kale cycloop nog van stal moet

Of gewoon zoals hier boven opgemerkt gewoon ouderwets naar de kroeg , als daar niets zit kan je altijd nog naar de hoeren
 
Probeer maar tijdens een van de Nympho Nights bij parenclubs zoals Monique in Noord-Holland of Fun4Two maar met deze maatregelen moet je even afwachten. Voorlopig blijf gewoon op Tinder, Bumble, SDC (Swingers Dating Club, een NL app) en Fetlife, als je in BDSM geïnteresseerd bent.
Het hele concept van een parenclub is volgens mij dat je er als "paar" aankomt en dan niet met een kroegmaatje maar met een vrouw zodat je ruilmateriaal hebt als er van partner geruild moet worden , misschien dat ze voor een welgebouwd sportschool type die bij de chippendales of de London Knights niet zou misstaan een uitzondering maken maar de gemiddelde kalende bouwvakker die zijn gereedschap onder een afdakje heeft hangen zal niet verder dan de voordeur komen
 
Voor de meeste evenementen zijn de clubs op zoek alleen naar stellen maar op Nympho Nights komen er gewone dames (geen DVPs) om geneukt te worden door veel mannen. ?. Dan is de man/vrouw verhouding 5 of 6 mannen per vrouw. Voor andere evenementen moeten de single mannen wel veel meer betalen en is er bovendien geen garantie dat je naar binnen mag net als wat je gezegd hebt.
 
Probeer maar tijdens een van de Nympho Nights bij parenclubs zoals Monique in Noord-Holland
Daar zou je voor de dames niet betalen, maar alleen voor de faciliteiten. De prijzen daarvan zijn aardig gestegen in de loop der jaren en misschien is het waar dat de aldaar aanwezige dames het "om niet" doen.
Er worden (of werden) daar ook gayfeestjes gehouden en daarvan is de toegangsprijs stukken lager.
Dus in hoeverre de dames echt gratis zijn?
Er zijn genoeg plekken waar de dames het gratis doen ( en geiler zijn dan de meeste dvp maar er gaat tijd in zitten en een goede babbel ) degene die wat bijdragen aan het forum mogen een pb sturen
Ongetwijfeld hebben vrouwen hun verlangens, maar om die te vervullen zoeken ze slechts hoog zelden het wereldwijde web, zo lijkt het. Het zijn in elk geval niet die webstekken waar ze hun goedjes laten zien en hun gezicht al helemaal niet.
Waar dan wel is helaas wat minder bekend, je moet het maar net treffen.
Er zijn mannen die beweren via ander fora een irl te kunnen maken en een gezellig onderonsje te hebben..
 
Ik heb op Tinder veel succes gehad in de afgelopen jaren en met leuke dames gedate waar bare seks vanzelfsprekend was.
Maar achteraf gezien hebben die dates mij veel meer geld en gezeik gekost dan dat ik vooraf rekening mee hield.

Op bijna alle Tinder profielen staat geen FWB en ONS, omdat vrouwen van eind 30 zoeken meestal naar een man die gelijk aan
de ketting kan, maar daar had ik in de afgelopen jaren geen behoefte aan.
 
Tinder is niet voor iedereen bruikbaar en het zou me sowieso verbazen als er daadwerkelijk vrouwen zijn die zo openlijk seks zoeken, of dat tenminste in hun profiel laten weten.
Ik heb het ooit eens via Fling geprobeerd (de Amerikaanse, want de Nederlandse is nep) en dan lijkt het of er een overvloed aan vrouwen is, maar je hebt weinig aan de meiden die aan de andere kant van de oceaan zitten en tussen de Nederlandse zitten onechte profielen. Immers: waarom zou ze in het Engels reageren als je haar een bericht stuurt?
Blijkbaar konden een aantal meiden een foto van mijn torso wel waarderen, maar ook die zaten aan de overkant van het water.
 
Laatst bewerkt:
Voor apps als tinder moet je er goed uitzien als man zijnde. Anders maak je weinig kans.
Of veel geld hebben :ROFLMAO:
Dat geeft aardig weer hoe een aantal vrouwen hun gewenste partner selecteren, de goede niet te na gesproken.
Oppervlakkigheid is voor een intiem afspraakje niet zo'n bezwaar, maar als je voor de lange termijn gaat hoop je toch iemand te treffen die jou om een andere reden kiest.
 
Ik heb niks met die datingsites.

Vroeger genoeg gescoord uit dat gele krantje de vondst. Bijna geen cent gekost, als 'n paar drankjes. Maar ook gewoon afspreken bij desbetreffende dame thuis. De meeste waren gescheiden, en voelde zich 'n prins om weer is 'n vent in huis te hebben. In sommige gevallen, dezelfde avond tongen, voelen en vingeren. Gewoon beetje serieus doen. Volgend bezoekje neuken met alles d'r op en d'r an. En meestal liet ik me na 'n 3 - 4 weken niet meer horen. Want voor je het weet komen de lasten op je af. En daar pas ik voor. Let wel, met lasten bedoel ik niet alleen geld. Maar kids, exen, en als je niet oplet 'n rugzak problemen.
 
Ik heb met Tinder geen ervaring, heb ooit begrepen dat het alleen in combinatie met FB gebruikt kan worden.
Is het dan zo dat zowel mannen als vrouwen moeten betalen voor bepaalde opties?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan