Zoeken op cup, haarkleur, leeftijd, enz

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

diewanderer

Meubelstuk
Forumpionier
2.357
30/06/21
5.407
11
Ik gebruikte vroeger op Hookers - voor de AVG-onzin - regelmatig de zoekfunctie op haarkleur, cupmaat, leeftijd, enz. Ik vond dat bijzonder handig. Aangezien ik er geen probleem mee heb om een eindje te rijden voor een date, kon ik zo gemakkelijk de pareltjes eruit filteren. Nu moet ik op goed geluk elk topic openklikken.
 
Ja, daar maakte ik op Hookers voor de laatste softwareupdate veel gebruik van. Zoeken op recensie. Is niet triviaal om te bouwen vrees ik. Op Hookers hebben ze het ook niet meer aan de praat gekregen na die update. Speelde lang voor de hele AVG-toestand trouwens.
 
Ik denk dat het er een beetje van afhangt hoe de recensies opgeslagen worden. Als alles centraal opgeslagen wordt hoeft het geen zware oefening te zijn. Als de attributen in de recensies echter gewoon veredelde tekst zijn, dan wordt het idd moeilijk.
 
Dit is iets wat ik zeker zou gaan gebruiken (en ook bij hookers gebruikte) daarnaast zal ik ook willen zoeken in de werkelijke inhoud van berichten. Soms zoek ik een ervaring met iemand op advertentie nummer maar is dat niet als tag ingevuld maar wordt er wel al wat over die gene geschreven hier op het forum.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan