Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus je komt niet klaar met klanten?
Ik denk bij de ene kant
Heel af en toe met stimulatie van de clitoris of met vingeren (squirten) maar dat kan ik op 2 handen tellen in 5,5 jaar 🙈

Dus nee over het algemeen kom ik niet klaar met dates. Heeft denk ik vooral te maken met dat ik echt aangetrokken moet zijn tot iemand qua uiterlijk en innerlijk.
Een dvp geniet niet van seks met een klant ?
 
Je hoeft geen orgasme te krijgen om ergens v te genieten. Waarom denken mannen dat toch altijd?
Als je bij iedereen dat zou kunnen, vreet het je energie weg. Dat heb ik bij meerdere sekswerkers die makkelijk kunnen klaarkomen gezien, dus dat komt the job niet ten goede.
Dus van mij hoeft 't niet. Ik steek die energie liever in mijn dates.
 
Je hoeft geen orgasme te krijgen om ergens v te genieten. Waarom denken mannen dat toch altijd?
Als je bij iedereen dat zou kunnen, vreet het je energie weg. Dat heb ik bij meerdere sekswerkers die makkelijk kunnen klaarkomen gezien, dus dat komt the job niet ten goede.
Dus van mij hoeft 't niet. Ik steek die energie liever in mijn dates.


Je hebt gelijk als mannen een vrouwelijke orgasme willen zoek een vriendin of Fwb.

Klinkt grof wat ik nu ga zeggen maar je betaald voor een orgasme als je naar een dvp gaat dus al dat itieme zal uberhaupt niet willen verwachten
 
Je hoeft geen orgasme te krijgen om ergens v te genieten. Waarom denken mannen dat toch altijd?
Als je bij iedereen dat zou kunnen, vreet het je energie weg. Dat heb ik bij meerdere sekswerkers die makkelijk kunnen klaarkomen gezien, dus dat komt the job niet ten goede.
Dus van mij hoeft 't niet. Ik steek die energie liever in mijn dates.
Maar je kan er wel van genieten van bv een lekkere likbeurt als die goed uitgevoerd is versta ik uit jouw post ?
 
Natuurlijk! Daar zeg ik nooit nee tegen en zit gewoon inbegrepen bij mij, zelfs bij de stoppelbaardjes. Voordeel als je je 's avonds scheert voor de dag erop, dan is je huid een stuk minder gevoelig 😉 En valt er niets te klagen 😁
 
Je hoeft geen orgasme te krijgen om ergens v te genieten. Waarom denken mannen dat toch altijd?

Ik kan niet voor alle mannen spreken, maar bij mij werkt het wel zo - teasen en edgen is "best lekker", maar het voelt wat onbevredigend en incompleet als het NIET afgesloten wordt met een spetterend orgasme .
Kers op de taart .

En dat gun ik dan een vrouw ook ...

Als je bij iedereen dat zou kunnen, vreet het je energie weg. Dat heb ik bij meerdere sekswerkers die makkelijk kunnen klaarkomen gezien, dus dat komt the job niet ten goede.

En , voor die vrouwen die wel makkelijk genoeg klaarkomen , de (seks)relatie met een echte partner ook niet, lijkt me .
 
En , voor die vrouwen die wel makkelijk genoeg klaarkomen , de (seks)relatie met een echte partner ook niet, lijkt me .

Bij een relatie vaak weer wel, want:

1. Geen tijdsdruk, want je kan zolang als je wilt en kan
2. Geen afleiding
3. Jou type man
4. Je weet precies wat iemand nodig heeft om het randje te halen
5. 100% Overgave

Mits je een koude kikker als partner hebt, dan is slapen interessanter 🙂
 
Ik kan niet voor alle mannen spreken, maar bij mij werkt het wel zo - teasen en edgen is "best lekker", maar het voelt wat onbevredigend en incompleet als het NIET afgesloten wordt met een spetterend orgasme .
Kers op de taart .

En dat gun ik dan een vrouw ook ...
Nu... als je met die instelling aan betaalsex begint?
Tuurlijk mag zij klaarkomen. Graag zelfs! Als zij dat zelf al wil.

Maar zelfs na een erg geile, onstuimige vrijpartij... vraag ik haar niet of ze is klaargekomen. Als ze me dat al wil toevertrouwen... zal ze dat wel uit eigen beweging doen!

Maar... laten merken dat ze het lekker vond... graag!
 
Sommige gasten denken dat echt dat ze elke dvp met gemak laten klaarkomen en zij anders zijn dan andere klanten die dat niet kunnen.
Er zijn dus wel degelijk DVP's die (behoorlijk) makkelijk klaarkomen. Er er zijn er ook die buiten de betaalde sex geen verder sexleven hebben (hobbyhoertjes bijvoorbeeld).

Dus, ja... Klaarkomen kan. Maar daar ga je als klant dus best NIET zomaar vanuit!
 
Laatst bewerkt:
Sommige gasten denken dat echt dat ze elke dvp met gemak laten klaarkomen en zij anders zijn dan andere klanten die dat niet kunnen.
inderdaad, als je de recensies leest, lijkt het of er heel wat befkoningen zijn.
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik het vrij ongemakkelijk vind als een dame in een betaalde setting zou klaarkomen, daar zit ik helemaal niet op te wachten.
 
Nu... als je met die instelling aan betaalsex begint?
Tuurlijk mag zij klaarkomen. Graag zelfs! Als zij dat zelf al wil.

?
Ik begin inderdaad met de instelling dat ik graag zie dat mijn (ook een betaalde) partner ook geniet van de seks - hoe meer, hoe beter.
Ik zoek dus een GFE , en doe mijn best de (m.i. daarbij horende ) BFE - boyfriend experience - te geven.

Maar zelfs na een erg geile, onstuimige vrijpartij... vraag ik haar niet of ze is klaargekomen. Als ze me dat al wil toevertrouwen... zal ze dat wel uit eigen beweging doen!

Vragen voegt niet zoveel toe , en als ik twijfel of ze nu echt ook even gekomen is of er hooguit wat in de buurt zat en een tikje acteerde hoef ik geen hele of halve leugen te horen.
Soms hoor je het wel in een nagesprek, of bij volgende bezoeken zie je het verschil tussen 'best lekker' en 'kon zich deze keer helemaal laten gaan '.

Te herkenbaar acteren is dan ook een afknapper voor mij - liever gewoon genieten alleen en (net) niet komen dan een performance die gewoon niet kan kloppen.

Maar... laten merken dat ze het lekker vond... graag!

Absoluut. Een echt passieve houding is een forse afknapper voor mij.
 
Bij een relatie vaak weer wel, want:

1. Geen tijdsdruk, want je kan zolang als je wilt en kan
2. Geen afleiding
3. Jou type man
4. Je weet precies wat iemand nodig heeft om het randje te halen
5. 100% Overgave

Mits je een koude kikker als partner hebt, dan is slapen interessanter 🙂
Ik ben het met alles eens van wat je zegt, behalve puntje 3. Ik heb geen type man.
😁😁
 
Er zijn dus wel degelijk DVP's die (behoorlijk) makkelijk klaarkomen. Er er zijn er ook die buiten de betaalde sex geen verder sexleven hebben (hobbyhoertjes).

Hobby hoertje 😗 zo zou ik mezelf nooit noemen, maar ik kom in principe bij bijna elke heer makkelijk klaar.
Omdat ik makkelijk op mijn gspot kom.
Clitoris, niet, maar gspot 💦

Voor mij werkt het als iemand gewoon amicaal en respectvol is (oogcontact houden bv), tijd neemt voor het spel.

Binnen 15/30 min niet, maar ik hoef niet verliefd te zijn om klaar te komen 🙈😂

sorry collega's maar het kan wel degelijk, dat ik daar dan lig en denk "verdikkeme ik krijg betaald om klaar te komen" Best job ever 🤤🫶🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan