dickdebock
Meubelstuk
Euh... ja. Er zijn zulke mensen. Mensen die denken dat zij er iets over weten, en zelfs mensen die het écht weten.Zijn er mensen met ervaring die hier meer over weten? Hoor het graag.
Als je dan toch belangstelling hebt voor hoe dvp's hun geld een verder leven leidt, google dan eens op bv Western Union, Ria, Moneygram... En ga eens wandelen in een raambuurt. Heel toevallig lees je daar in de buurt meestal wel die dingen op een of ander uithangbord van een kantoortje of een klein winkeltje.
Verder heb ik ook wel meer mensen geweten, die dachten dat een shopping boy (die boodschappen doet voor de dames in een raambuurt) een man was 'die geld kwam ophalen'.
Mijn vraag is: wat kan het jou schelen, hoe een dame in de job staat, als de dame in kwestie goede service levert?Klopt helemaal. Ikzelf denk ook over voldoende mensenkennis te beschikken. Maar ik kan mezelf ook wel eens overschatten op dat front.
Maar ja, wat doe je er aan?
De dames met respect behandelen
Meer kan je niet doen helaas.
Ga JIJ de wereld verbeteren en alle onrecht in de sekswereld eruit gooien? Ik dacht dat de modale wandelaar gewoon naar een dame gaat om tegen betaling eens van wat leuke seks te mogen genieten.
Of mijn bakker zijn geld doorgeeft aan zijn vrouw die er te dure handtassen en te veel schoenen van koopt, interesseert mij toch ook niet. Als zijn brood maar ok is.
Wandelaars die zich onvermoeibaar en ongevraagd proberen in te werken in een dame haar privé, worden gezien als ambetante mensen. Als zij blijven aandringen, worden ze wandelen gestuurd met een of ander leuk verhaaltje. Een verhaaltje dat we dan overmorgen hier op het forum lezen, van iemand die 'het zeker weet' want 'zijn' dvp heeft het hem persoonlijk verteld.
Laatst bewerkt: