Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je zal wel een verschil merken tov 2016, maar het blijft wel de moeite om er naar toe te gaan.' Best niet té vroeg gaan. Afrikaanse dames ga je niet veel vinden, overwegend Roemeense. Veel plezier!
Als ik daar tussen 15:30 en 16:00 aan kom zie ik dan wat moois? Ik maak er een dagje uit van, blijf misschien overnachten in Antwerpen. Ik ga in de middag even kijken rond half 4 / 4 uur en in de avond rond 21:00 kijken . Iemand nog tips?
 
Laatst bewerkt:
Ik maak er een dagje uit van, blijf misschien overnachten in Antwerpen. Ik ga in de middag even kijken rond half 4 / 4 uur en in de avond rond 21:00 kijken . Iemand nog tips?
Je kan dit weekend langs de kaai (wat meer Richting Het Zuid) de oldtimers gaan bewonderen. De voertuigen waarmee we vroeger reden. En nadien vind je dan in het SKW het materiaal waarmee wij nu rijden...

Als je genoeg centjes meebrengt, hoef je niet eens in de late avond nog richting centrum te stappen. In het SKW vind je tal van kamers waar je kan overnachten, kontspleet compleet met topless EN bottomless bediening. Je gaat er wel weinig of geen sponsors vinden: alles moet daar uit je eigen zak komen.
 
Laatst bewerkt:
Stilaan maar zeker sijpelen er nieuwe dames binnen in het SKW. Verschillende meisjes uit de Brusselse Aarschotstraat, waar sinds 1 april de ramen en café's om 1u 's nachts moeten sluiten, proberen hun geluk nu hier in ons SKW. Hopelijk brengen ze het rondlopend gespuis van ginder niet mee naar hier. Eveneens duiken er meisjes op die voordien in Duitsland werkten. Zo zie je maar dat het blijkbaar op andere plaatsen ook minder gaat en ze zich dus verplaatsen om elders hun geluk te beproeven.
 
Nou heren, ben sinds 4 uur een paar keer heen en weer gelopen en als dit een voorbode voor vanavond is, dan is het om te janken. Waar ik bij het Skw jaren terug niet kon kiezen en meerdere wou bezoeken, sprong er nu niet niemand boven uit, nog geen halve. Wat is het Skw achteruit gegaan zeg.
Al eens aan gedacht dat jij misschien veranderd bent??? Ik kan nog altijd moeilijk kiezen in het SKW, dus jouw ervaring deel ik absoluut niet.
 
We kunnen niet blind zijn, het SKW is wel serieus veranderd (lees verminderd) tegenover 10 jaar geleden.
Het enige wat echt veranderd is, is dat op geen enkel meer 100% van de ramen bezet zijn. En uiteraard dat er veel dames van toen gestopt zijn, en er andere dames voor in de plaats gekomen zijn. De kwaliteit van de geleverde service is bij de meesten nog steeds van een hoog tot zeer hoog niveau. Ik heb bij nagenoeg elk bezoek nog steeds keuze uit tussen 10 en 20 dames die ik graag zou bezoeken.
 
Dan ben jij gauw tevreden, er zijn dagen dat er amper twintig dames zitten ;)
Hoe is het bijvoorbeeld maandag , dinsdag , woensdag op de dag ?
Indien je de sfeer wil proeven van een gezellige ramenbuurt , dan valt dit niet mee denk ik.
Incidenteel zitten er natuurlijk toppers , maar die moet je dan wel kennen , en miss mee afspreken.
Voor een man die eens eenmalig een dagje SKW wil doen omdat de mogelijkheid er is , is het denk een saaie bedoening.
 
Dan ben jij gauw tevreden, er zijn dagen dat er amper twintig dames zitten ;)
Ik ben juist niet snel tevreden. Integendeel. De keren dat ik er ben, meestal in het weekend en af en toe eens op weekdag zitten er altijd toch al snel een stuk of 100 dames, waarvan de meeste niet mijn interesse hebben, maar toch altijd een aantal waar ik wel mee wil spelen.
 
Er is keuze maar het is wel gehalveerd en deels ander kaliber dames dan 5 jaar geleden
Vijf jaar geleden was dat ook al zoals vandaag. Je vergelijkt met pakweg 10 jaar geleden. De tijden zijn wat veranderd op veel vlakken. Vooral veel keuze aan internetoplichterij tegenwoordig.

Dan ben jij gauw tevreden, er zijn dagen dat er amper twintig dames zitten ;)
Ga dan ergens neuken bij een dame die op zo een van die websites adverteert. Zitten er daar ook 20 dames om uit te kiezen als je merkt dat het weeral niet is wat de advertentie beloofde? Internet is alomtegenwoordig, maar dat betekent van bijlange nog niet dat het beste weg is om een vrouw te vinden voor wat leuke seks.
 
Laatst bewerkt:
Vijf jaar geleden was dat ook al zoals vandaag. Je vergelijkt met pakweg 10 jaar geleden. De tijden zijn wat veranderd op veel vlakken. Vooral veel keuze aan internetoplichterij tegenwoordig.


Ga dan ergens neuken bij een dame die op zo een van die websites adverteert. Zitten er daar ook 20 dames om uit te kiezen als je merkt dat het weeral niet is wat de advertentie beloofde? Internet is alomtegenwoordig, maar dat betekent van bijlange nog niet dat het beste weg is om een vrouw te vinden voor wat leuke seks.
😂 ja kijk maar naar de add van Sara in skw ,is nu plotseling Oekraïense geworden
 
Hoe is het bijvoorbeeld maandag , dinsdag , woensdag op de dag ?
Indien je de sfeer wil proeven van een gezellige ramenbuurt , dan valt dit niet mee denk ik.
Incidenteel zitten er natuurlijk toppers , maar die moet je dan wel kennen , en miss mee afspreken.
Vrij doods zou ik zeggen, toch zeker in de ochtend. Desondanks vind ik altijd mijn goesting, maar ik val op veel verschillende types dame.

Ik blijf het toch geweldig vinden, al die prachtige vrouwen die mij op straat niet eens zouden aankijken en waarbij ik in het SKW gewoon kan binnenstappen en twee minuten later naakt mee op bed lig.

Ik kan niet vergelijken met 10 jaar geleden, maar ik zou deze hobby voor geen geld meer willen missen.
 
Hallo allemaal, ik ben net nieuw op dit forum en ga binnenkort zeker zoveel mogelijk lezen hier. Maar voor nu heb ik even een vraag, het zal misschien al eens besproken zijn maar probeer het toch. Ik ga binnenkort op een zondag met de trein naar Antwerpen en nou vroeg ik mij af of het te doen is om vanaf het centraal station daar te lopen naar het Schipperskwartier? En wat ik mij ook afvraag is of het de moeite waard is kwa bezetting op zondag eind van de middag? Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
 
De afstand zeker lopend te doen. Ik heb meermaals vanaf het skw een wandeling gemaakt tot aan het centraal station en terug. Er is zeker wat te beleven op dat tijdstip, maar ik zou toch adviseren om wat vroeger te komen. Ergens rond 14u00 of 14u30. Rond 18u00 beginnen de dames van de dagshift al naar huis te gaan. Als je wat eerder bent heb je dus meer tijd om te kiezen en te genieten.
 
Hallo allemaal, ik ben net nieuw op dit forum en ga binnenkort zeker zoveel mogelijk lezen hier. Maar voor nu heb ik even een vraag, het zal misschien al eens besproken zijn maar probeer het toch. Ik ga binnenkort op een zondag met de trein naar Antwerpen en nou vroeg ik mij af of het te doen is om vanaf het centraal station daar te lopen naar het Schipperskwartier? En wat ik mij ook afvraag is of het de moeite waard is kwa bezetting op zondag eind van de middag? Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Dat zou een wandeling zijn van 18 minuten, heb ik van een welingelichte bron ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan