Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het ook de moeite op zondag?
Proficiat! je bent echt heel respectvol naar dames toe.Ja klopt maar je moet onderhandelen uiteraard, de Chinese dame Lulu geef ik 40€. Marokkaanse dames gaan soms mee voor 30€ voor een wip...
Heeft niks met respect te maken. Je kan enkel een ja of een neen krijgen en 90% is het ja. Jij bent iemand die volgens mij nog extra geld geeft...Proficiat! je bent echt heel respectvol naar dames toe.
Jij bent iemand die volgens mij een verkeerde veronderstelling kenbaar maakt.Heeft niks met respect te maken. Je kan enkel een ja of een neen krijgen en 90% is het ja. Jij bent iemand die volgens mij nog extra geld geeft...![]()
Bij mijn laatste wandeling in de Alhambra-wijk dacht ik op de hoek van de Van Gaverstraat met de Hooikaai enkele Afrikaanse dames te zien. Echter bij een tweede passage waren de dames helaas alweer weg. Klopt het dat er ook Afrikaanse dames tippelen in de buurt van de Van Gaverstraat / Koopliedenstraat?
Soms staat er een wat oudere afgeleefde Afrikaanse dame aan de ingang van het hotel...Bij mijn laatste wandeling in de Alhambra-wijk dacht ik op de hoek van de Van Gaverstraat met de Hooikaai enkele Afrikaanse dames te zien. Echter bij een tweede passage waren de dames helaas alweer weg. Klopt het dat er ook Afrikaanse dames tippelen in de buurt van de Van Gaverstraat / Koopliedenstraat?
Soms staat er een wat oudere afgeleefde Afrikaanse dame aan de ingang van het hotel...
In de avond dan toch?Daar staan regelmatig Afrikaanse dames toch ja. Niet veel weliswaar.
Als ik er passeer is dat idd na mijn werk,.dus pakweg 18:00 - 18:30.In de avond dan toch?
Heb er in de dag nog geen zien staan...
Gisteren zat er nog ééntje. Hoede op en met een bril. Was met de wagen niet gestopt, zat collega bij meIn de Ruslandstraat wordt niet meer getippeld.
Marokaanse?Gisteren zat er nog ééntje. Hoede op en met een bril. Was met de wagen niet gestopt, zat collega bij me
Denk het wel, was met de wagen en niet alleen. Kon dus niet stoppen...Marokaanse?
Spijtig... Volgende keer ga ik ook eens een kijkje nemen daar,hopelijk zie ik haar en is het een jonge marokaanse dameDenk het wel, was met de wagen en niet alleen. Kon dus niet stoppen...
Was zeker geen jonge dame hoorSpijtig... Volgende keer ga ik ook eens een kijkje nemen daar,hopelijk zie ik haar en is het een jonge marokaanse dame
Spijtig... Volgende keer ga ik ook eens een kijkje nemen daar,hopelijk zie ik haar en is het een jonge marokaanse dame
Tijdens de middag staan er altijd Marokkaanse dames aan de inkomhal van het hotel, zie mijn vorige recensies....Altijd in voor een Marokkaanse, is al veel te lang geleden.![]()
Tijdens de middag staan er altijd Marokkaanse dames aan de inkomhal van het hotel, zie mijn vorige recensies....![]()
mij donderdag nog eens laten belazeren. Het madeliefje sprak me aan in het Nederlands , heette Melanie of zoiets en zou van Polen zijn.
Belofte voor een half uur aan 50 eur + hotelkost va 25 eur. Volledig naakt , alles kon, stelde zelfs anaal voor.
Eenmaal op de kamer was er bij te betalen voor het naakt en pzc.
Uiteindelijk deed ze haar half uur ook niet uit en was het enkel haar bedoeling mij zo snel mogelijk leeg te melken.
Idd heb er ooit 1tje geneukt die aan het hotel stond,service was goed...Tijdens de middag staan er altijd Marokkaanse dames aan de inkomhal van het hotel, zie mijn vorige recensies....![]()