Samantha de Jong aka Oh Oh Cherso Barbie staat op Vlaamse escortsite

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enige wat telt is als ze het vrijwillig doet dan is het prima.

Dat het niet je type is, is wat anders. Zij kan makkelijk in de categorie 'Bimbo'.

Voor iedereen die benieuwd is naar haar, zijn er -recente- ervaringen om te delen?
 
Enige wat telt is als ze het vrijwillig doet dan is het prima.
Ja, en in de (mainstream) media is een waslijst aan artikelen terug te vinden die suggereren dat haar verleden in het vak helemaal niet vrijwillig was.


Hoe ze er uit ziet kan me niet schelen, maar bij elke verdenking van gedwongen prostitutie zou ik met een grote boog om de dame heen lopen.
 
Laatst bewerkt:
Tegenwoordig wordt je overal bestookt met fillers en allerlei andere cosmetische behandelingen of troep. Weinig vrouwen weten het maar meestal na een paar jaar gebruik ga je het echt zien of merken. Je kunt niet de boel blijven fillen, het gaat er echt niet uitzien.

Mickey rourke was er ook zo een:

1779252215782.png

en dan vandaag de dag:

1779252232169.png

Komop, stay away from it. Natuurlijke beauty is de mooiste beauty.
 
Tegenwoordig wordt je overal bestookt met fillers en allerlei andere cosmetische behandelingen of troep. Weinig vrouwen weten het maar meestal na een paar jaar gebruik ga je het echt zien of merken. Je kunt niet de boel blijven fillen, het gaat er echt niet uitzien.

Mickey rourke was er ook zo een:

Bekijk bijlage 512087

en dan vandaag de dag:

Bekijk bijlage 512088

Komop, stay away from it. Natuurlijke beauty is de mooiste beauty.
Ik denk dat bij Mickey een hoop alcohol en andere middelen mede debet zijn aan zijn uitelijk.
 
Ziet ze er nu uit zoals op de foto's? Ze was toch behoorlijk vadsig geworden?

@vanderlindenmedia,
Tsja, kwalijk als ze de centen gedwongen bij iemand anders moet inleveren.
En laten we eerlijk zijn, qua intellect heeft ze niet het niveau om iets uitzonderlijks te doen als professie. Zelfs de serie waar ze bekendheid mee heeft verworven maakte misbruik van het uiterlijk in combinatie met het niveau wat kijkers hilarisch vonden. En waar dit normaal gesproken geacteerd is was dit bij haar niet het geval.
Ik wil niet zeggen dat het een slecht mens is voordat ik van alles en nog wat over mij heen krijg.

Ik verwacht dan ook niet dat ze er hiermee weer bovenop komt, al hoop ik van wel want dat hun ik iedereen, maar het zal eerder een poging tot instandhouding van hetgeen ze graag wil in haar leven. Hopelijk vrijwillig van dwang van andere mensen, maar waarschijnlijk niet vrij van dwang van de eigen behoeften.

Zou ik haar bezoeken?
Misschien 1 keer uit nostalgische overwegingen, maar alleen als ze er weer een beetje representatief uitziet.
 
even voor alle duidelijkheid


"Politie bevrijdt Samantha de Jong aka Barbie uit bordeel: 'Ik zat gedwongen in de prostitutie'"

"Barbie zat dus volgens eigen zeggen opgesloten in een bordeel en de politie moest haar bevrijden"

Dat artikel is van na haar eerste periode bij DS Girls, dat bordeel waar hier naar verwezen wordt moet DS Girls zijn.

Nu is VKMag wel een erg sensatie-zoekende bron, maar genoeg andere bronnen hebben gepraat over de vermeende gewdongen prostitutie van Barbie, en er zijn mensen veroordeeld.

Hoe het in godsnaam mogelijk is, dat DS Girls en Barbie weer bij elkaar gekomen zijn, gaat mijn verstand te boven. Van beide kanten, waar de waarheid ook mag liggen. Waarom gaat Barbie in godnsaam terug naar het huis waar ze zo misbruikt zou zijn (volgens bovenstaand artikel welteverstaan)? En waarom gaat DS Girls in godsnaam weer in zee met een dame die hen beschuldigt van uitbuiting en die een ellenlang dossier van gedwongen prostitutie aan haar broek heeft hangen?
 
DS is een bedrijf en zal de protocollen aangepast hebben na deze episode.
Dat ze daar werkte was niet de issue, maar dat ze het geld wat ze ermee verdiende moest afstaan aan iemand anders was wel het probleem.
Tenzij DS haar verdiensten afdroeg aan iemand anders kan ik me niet voorstellen dat zij fout handelden.
De 5 verdachten die celstraf hebben gekregen stonden los van DS en deden dit ook bij andere vrouwen.
Daarbij bleek uit de rechtzaak dat er niet sprake was dat er gedurende haar hele periode bij DS sprake was van dwang.
Dat zegt mij dat het werk dat ze als DVP deed niet dwangmatig is gestart maar dat naderhand wel werd en er toen sprake was van uitbuiting.
 
Voor DS hebben ze ff gewerkt als escort. Dat was terug te herleiden aan de verschillende insta posts met "onderweg naar klantje" op waarop ik vermoed, dat ze gepakt zijn voor prostitutie activiteiten zonder vergunning. Toen plots klaps naar DS en na dat hele verhaal dook ze op in Belgie. Waarom ga je in Belgie werken wat een beste afstand is om te overbruggen? Exact, omdat je geen vergunning hebt voor je werkzaamheden in NL.

Dat is waarschijnlijk de reden ook; Belgie slaat mischien slecht tot niet aan, op waarop men weer terug naar DS gaat. Bedoel zij bedenkt dit waarschijnlijk ook niet - er zit echt wel iemand bij of achter die belang heeft bij dit.

Bedoel als dat meisje gewoon ff afstand gaat doen van de verkeerde influences in haar leven; en mischien een plan trekken gaat; en het juist aanpakt, dan kan ze er echt nog wel het e.a uithalen. Maar dit is recept voor ellende.
 
DS is een bedrijf en zal de protocollen aangepast hebben na deze episode.
Dat ze daar werkte was niet de issue, maar dat ze het geld wat ze ermee verdiende moest afstaan aan iemand anders was wel het probleem.
Tenzij DS haar verdiensten afdroeg aan iemand anders kan ik me niet voorstellen dat zij fout handelden.
De 5 verdachten die celstraf hebben gekregen stonden los van DS en deden dit ook bij andere vrouwen.
Daarbij bleek uit de rechtzaak dat er niet sprake was dat er gedurende haar hele periode bij DS sprake was van dwang.
Dat zegt mij dat het werk dat ze als DVP deed niet dwangmatig is gestart maar dat naderhand wel werd en er toen sprake was van uitbuiting.
Prima, laten we er van uit gaan dat DS niet zelf de partij was die haar uitbuitte.

Laten we dan alsnog eens teruggaan naar het artikel dat ik deelde.

"Ze bevestigt dat ze bij een bordeel werkte, maar verklaart dat ze dit nooit vrijwillig heeft gedaan. Aan Story vertelt ze dat ze is gedwongen. Er schijnt inmiddels zelfs een onderzoek gaande te zijn en daarom kon Barbie er niet te veel over vertellen. "Maar het is de politie geweest die mij twee maanden geleden heeft 'bevrijd'. Daar was ik heel blij mee. Het was voor mij de ommekeer in mijn leven.". Wait what, Barbie zat dus volgens eigen zeggen opgesloten in een bordeel en de politie moest haar bevrijden."

Dit zou Barbie beweert hebben, of het echt volledig waar is wat ze zei laat ik in het midden, misschien moet er heus wel een klein korreltje zout bij.

Maar als ik zo in de media zou praten over een oud werkgever van mij, denk je dan serieus dat die mij ooit nog gaan aannemen? Dat deel snap ik dus echt niet.
 
Ik ben even in het strafdossier gedoken en er is geen sprake geweest van dwang of uitbuiting in prive huizen.
DS Girls en de zaak in Hoofddorp worden niet genoemd.

De uitbuiting vond strict plaats in woonhuizen die voor prive ontvangst werden gebruikt en gehuurde hotelkamers.
Wel bijzonder dat er gedacht wordt dat het dus in prive huizen gebeurde.
De daders deden dit bewust niet omdat de controle op uitbuiting bij prive huizen heel streng blijkt te zijn.

Maar het platform van DS girls werd wel gebruikt (misbruikt) voor een advertentie.
Kennelijk konden zelfstandige DVP's daarop in die tijd adverteren.
Op Kinky stond ze toen ook geadverteerd.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben even in het strafdossier gedoken en er is geen sprake geweest van dwang of uitbuiting in prive huizen.
DS Girls en de zaak in Hoofddorp worden niet genoemd.

De uitbuiting vond strict plaats in woonhuizen die voor prive ontvangst werden gebruikt en gehuurde hotelkamers.
Wel bijzonder dat er gedacht wordt dat het dus in prive huizen gebeurde.
De daders deden dit bewust niet omdat de controle op uitbuiting bij prive huizen heel streng blijkt te zijn.

Maar het platform van DS girls werd wel gebruikt (misbruikt) voor een advertentie.
Kennelijk konden zelfstandige DVP's daarop in die tijd adverteren.
Op Kinky stond ze toen ook geadverteerd.
Oh, daarom werkt Barbie er weer?
Ken ook? Lol
 
Nu is er weer een hoop om Barbie te doen. Dat ze nu bij DS werkt neem ik even al gegeven.

Maar zijn er wandelaars hier, die met haar een date hadden? Graag ook recent. Is het de moeite waard?
 
Ik heb Barbie nog niet op Meiden van Holland gezien. Hoef je maar 1 keer seks te hebben en levert toch ook best wat op. Niet mijn type maar ik denk dat ze heel wat kijkers zal trekken. Bekend is ze toch al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan