Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hoop wel dat de Sixsens dames de leiding bij Yinyang hebben bij gebracht dat ze wat beter op service moeten selecteren. Want er waren de laatste tijd toch wel veel klachten over de beperkte service van de nieuwe dames in YY.

Trouwens nog even afwachten of ze echt allemaal terug gaan. Want ze hebben wel erg goed verdiend in YY, juist vanwege minder concurrentie op hun service niveau.
 
Ik hoop wel dat de Sixsens dames de leiding bij Yinyang hebben bij gebracht dat ze wat beter op service moeten selecteren. Want er waren de laatste tijd toch wel veel klachten over de beperkte service van de nieuwe dames in YY.

Trouwens nog even afwachten of ze echt allemaal terug gaan. Want ze hebben wel erg goed verdiend in YY, juist vanwege minder concurrentie op hun service niveau.
debora gaat in ieder geval terug naar sixsens en ik verwacht dat de dames het ying yang tarief gaan vragen
 
De rust zal wederkeren in YY !
Ik was er vandaag, behoorlijk druk daar met dames en Beren. Toen ik weg ging was de parking overvol met zelfs auto's op de oprijlaan en de secundaire weg. Nooit gezien, zelfs niet bij een party ! Goed om te horen dat alle SS dames weer terug gaan, sommige zitten er ook al jaren.Gelukkig was de tijdelijke sluiting maar 10 dagen.

Zeker weten ik denk dat een situatie met maar 1 saunaclub in het Limburgse momenteel teveel druk op die club legt qua bezetting.
Er is zat ruimte voor 2 clubs met ieder hun voor en nadelen ik zou zeggen:

 
debora gaat in ieder geval terug naar sixsens en ik verwacht dat de dames het ying yang tarief gaan vragen
Ik ben benieuwd welke beren dit als makke lammetjes gaan accepteren…

Ter onzer verdediging: bij Sixsens hebben de Sixsens dames minder kosten en met minder regels te maken dan bij YinYang.
Daarom zullen veruit de meesten ook meteen weer terugkomen.
 
De rust zal wederkeren in YY !
Ik was er vandaag, behoorlijk druk daar met dames en Beren. Toen ik weg ging was de parking overvol met zelfs auto's op de oprijlaan en de secundaire weg. Nooit gezien, zelfs niet bij een party ! Goed om te horen dat alle SS dames weer terug gaan, sommige zitten er ook al jaren.Gelukkig was de tijdelijke sluiting maar 10 dagen.
Haha goed gezegd qua rust. Het was hartstikke druk voor doordeweekse dagen. Beetje benauwde sfeer.
 
debora gaat in ieder geval terug naar sixsens en ik verwacht dat de dames het ying yang tarief gaan vragen
Wat heb ik met het Yin Yang tarief te maken? Als ze in een andere club waren wezen werken waar het tarief 50p30 en 100p60 was, dan zouden ze dat tarief ook in ss gaan hanteren denk je? Ik denk het niet hoor…

Met een HELE grote boog lopen om dames die dat soort streken flikken.
 
de loep ligt op sixsens duimen dat er bij een volgende controle niks gevonden wordt ik verwacht wel een tassen controle
Een gewaarschuwd man telt voor 2 !
De club zal zeker maatregelen nemen om alles veilig te houden !
Mooi dat die rechter het in de juiste context heeft gezien, gelukkig hadden ze ook een verklaring en camerabeelden en was het daarom ook aannemelijk.
 
De inval was al twijfelachtig, alleen op basis van Meld Misdaad Anoniem. Een aanmoediging voor iedereen die problemen heeft met de buren om ze maar een paar keer te melden. Er is bij 1 persoon coke gevonden. Bijna 5 gram wat dan wel weer een flinke hoeveelheid is voor een dame en 1 klant. Er waren op dat moment waarschijnlijk ruim meer dan 100 mensen. Geen signalen van overlast of drugshandel.
Amateurisme ten top bij de gemeente. Er was helemaal geen zaak. De burgemeester is nu aan zet om een besluit te nemen op het bezwaar van Sixsens. Maar gezien de erg duidelijke uitspraak van de rechter, denk ik dat hij niet doorzet.
Sluiting Sixsens ongegrond
 
De inval was al twijfelachtig, alleen op basis van Meld Misdaad Anoniem. Een aanmoediging voor iedereen die problemen heeft met de buren om ze maar een paar keer te melden. Er is bij 1 persoon coke gevonden. Bijna 5 gram wat dan wel weer een flinke hoeveelheid is voor een dame en 1 klant. Er waren op dat moment waarschijnlijk ruim meer dan 100 mensen. Geen signalen van overlast of drugshandel.
Amateurisme ten top bij de gemeente. Er was helemaal geen zaak. De burgemeester is nu aan zet om een besluit te nemen op het bezwaar van Sixsens. Maar gezien de erg duidelijke uitspraak van de rechter, denk ik dat hij niet doorzet.
Sluiting Sixsens ongegrond
Kijk al waren er nou een paar kilo's geripped.... Dan weet je zeker dat je je leven lang achterom moet blijven kijken.
5 gram is misschien ongeveer 300e straatwaarde.
 
Uiteindelijk is gewoon de kern dat dr hard drugs zijn aangetroffen, even los van het doel of de reden.
Zoals we allemaal weten is de sector behoorlijk gevoelig voor zwart geld etc.
Dus ergens snap ik het ingrijpen van de gemeente wel (better safe than sorry).
Dan is het juist goed dat een rechter kijkt en zegt Nope, nu ging je te ver. Toont aan dat ons rechtssysteem werkt.

Je gaat mij niet wijsmaken dat terwijl dit allemaal speelde dr op de achtergrond gesprekken zijn geweest tussen de eigenaar en de dame en de eigenaar en de gemeente hierover.

Iig fijn dat ze weer open mogen, doet het aanbod in Limburg goed.
 
De inval was al twijfelachtig, alleen op basis van Meld Misdaad Anoniem. Een aanmoediging voor iedereen die problemen heeft met de buren om ze maar een paar keer te melden. Er is bij 1 persoon coke gevonden. Bijna 5 gram wat dan wel weer een flinke hoeveelheid is voor een dame en 1 klant. Er waren op dat moment waarschijnlijk ruim meer dan 100 mensen. Geen signalen van overlast of drugshandel.
Amateurisme ten top bij de gemeente. Er was helemaal geen zaak. De burgemeester is nu aan zet om een besluit te nemen op het bezwaar van Sixsens. Maar gezien de erg duidelijke uitspraak van de rechter, denk ik dat hij niet doorzet.
Sluiting Sixsens ongegrond
Dat is ook waarom ik een tijdje terug zei dat ik het vermoeden had dat er meer aan de hand was. Een zaak sluiten vanwege een zakje coke.....
Maar het lijkt inderdaad op dat ze even wilden handhaven, puur en alleen om te handhaven, waar niemand verder beter van gaat worden.
 
Jazeker. Er gaan wel eens wat handjes onder de badjas. Dat hoeven niet altijd de beste dames te zijn. Er zijn ook goede dames die juist vinden dat de mannen naar hun moeten komen. Nancy en Natascha hebben er onder andere wel een gewoonte van gemaakt en die zijn natuurlijk top!
 
Vandaag een prima dagje in de zon in de SS, tegen 12:00 aangekomen parking was redelijk goed gevuld al maar niet buitensporig druk.
Ontbijt/lunch was een beetje karig ik ben het iets meer en beter gewend, maar misschien ook omdat ondanks de Pinksteren het ook gewoon een maandag is, En de hele dag de entree maar 50 euro was.

Buiten was het warm voor 12:00 al tegen de 30 graden dus het was de hele dag druk in en naast het zwembad maar voldoende plaatsen vrij.
De zoon van Willy kwam nog met een shotje Pina Colada langs altijd welkom met dit weer.
In de bar is het dan zoals gebruikelijk erg rustig er waren voldoende dames maar een iets minder divers aanbod als na de woensdag.
O.a. gespot Lili, Lara, Danucia dat is voor veel mannen al keus genoeg heb ik begrepen, er was nog een jonge zeer slanke dame die ik ook wel zag zitten maar was de hele dag geboekt door een pannenkoeker die er maar weinig op de kamer mee was uiteindelijk.
Maar ook Nancy, Natascha, Pascal als oude garde waren aanwezig vnl. Rumbul vandaag weinig exotisch vlees gespot.
Uiteindelijk naar wat heen en weer flirten de keus gemaakt voor Lara geen spijt van de recensie volgt nog.

De keus laten vallen op een oude kamer met douche ivm. het warme weer, laten we maar zeggen dat deze kamers inmiddels wel wat liefde van de klusjesman kunnen gebruiken.
Met nog een paar puntjes links en rechts die ze toch weer moeten aanpakken.
Maar goed ik begrijp er is al enorm veel verbouwd en het vooruitzicht van een gedwongen sluiting die bakken met geld kost kan een aantal projecten even on hold zetten.

Er was volgens mij een nieuwe kok het eten was vandaag ondanks de tropische temperaturen helaas geen BBQ.
Maar het standaard buffet dat smaakt me met dit weer altijd sowieso iets minder maar was volgens mij niet veel anders als gebruikelijk.
Al met al lekker dagje mooi weer hopelijk kunnen er nog genoeg volgen deze zomer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan