Algemeen Saunaclub Le Grand, Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag naar Zundert gereden, was er om 14:00 en het was erg rustig. Een dame of maximaal 12 tot 15 en een bezoekersaantal van nog geen 8 man schat ik. Prachtige club, sauna enz zag er keurig uit allemaal!

Keuze in vrouwen viel voor mij tegen. Ik heb 2 kamers gemaakt met Ruby en Loridana. Service vond ik ook wat tegenvallen wat aangeboden werd vergeleken met Sixsens. Wel een leuke dag gehad, heerlijk relaxed aan het zwembad gelegen. Om 19:00 werd het een stuk drukker en toen ben ik vertrokken. Zal er vast nog wel eens heen gaan dat zeker.
 
Vandaag naar Zundert gereden, was er om 14:00 en het was erg rustig. Een dame of maximaal 12 tot 15 en een bezoekersaantal van nog geen 8 man schat ik. Prachtige club, sauna enz zag er keurig uit allemaal!

Keuze in vrouwen viel voor mij tegen. Ik heb 2 kamers gemaakt met Ruby en Loridana. Service vond ik ook wat tegenvallen wat aangeboden werd vergeleken met Sixsens. Wel een leuke dag gehad, heerlijk relaxed aan het zwembad gelegen. Om 19:00 werd het een stuk drukker en toen ben ik vertrokken. Zal er vast nog wel eens heen gaan dat zeker.
Was de service niet zo goed geen tongzoenen? Pijpen zonder?
 
Wordt op Instagram enorm veel promotie gemaakt voor deze club. Wellicht goed voor de business en ook het aantal dames?
Goed voor nieuwe ijsberen. En ook voor lokale dames die een zakcentje bij willen verdienen, echter zijn de huidige prijsafspraken die dames onderling hebben gemaakt waaronder 30€ voor pzc of zoenen de reden waarom ik deze fantastisch mooie club vermijd
 
Ik ben er slechts 1x geweest maar de club heeft best potentie denk ik. Wel zijn er in mijn ogen wat "aanpassingen" nodig. Sws qua prijzen en service vergeleken met een andere saunaclub.

Er was 1 vrouw die gaf een prijs van 200€ vorige week... Daar ga ik natuurlijk niet aan beginnen, denk vaste prijs afspraken nodig daar. Die werden me overigens duidelijk verteld bij binnenkomst de prijzen maar wordt dus niet aan gehouden.

Misschien ben ik ook al verpest door mijn bezoeken in Lemiers en ligt mn lat iets hoger nu...
 
Ik ben er slechts 1x geweest maar de club heeft best potentie denk ik. Wel zijn er in mijn ogen wat "aanpassingen" nodig. Sws qua prijzen en service vergeleken met een andere saunaclub.

Er was 1 vrouw die gaf een prijs van 200€ vorige week... Daar ga ik natuurlijk niet aan beginnen, denk vaste prijs afspraken nodig daar. Die werden me overigens duidelijk verteld bij binnenkomst de prijzen maar wordt dus niet aan gehouden.

Misschien ben ik ook al verpest door mijn bezoeken in Lemiers en ligt mn lat iets hoger nu...
Dus je moet met elke dame eerst flink gaan onderhandelen, voor je naar de kamer gaat? Dat is niet iets voor iedereen.
 
Dus je moet met elke dame eerst flink gaan onderhandelen, voor je naar de kamer gaat? Dat is niet iets voor iedereen.
Je kunt ook vertellen wat je wilt en wat je daarvoor wilt betalen en het dan aan haar laten of ze met je mee gaat of niet. Dan loop je wel de kans dat je zonder te kameren de club verlaat, maar het scheelt wat onderhandelen. En als ze nee zegt, dan kun je haar zeggen dat wanneer ze van gedachten verandert, dat ze rustig naar je toe mag komen.
 
Ik ben er slechts 1x geweest maar de club heeft best potentie denk ik. Wel zijn er in mijn ogen wat "aanpassingen" nodig. Sws qua prijzen en service vergeleken met een andere saunaclub.

Er was 1 vrouw die gaf een prijs van 200€ vorige week... Daar ga ik natuurlijk niet aan beginnen, denk vaste prijs afspraken nodig daar. Die werden me overigens duidelijk verteld bij binnenkomst de prijzen maar wordt dus niet aan gehouden.

Misschien ben ik ook al verpest door mijn bezoeken in Lemiers en ligt mn lat iets hoger nu...
Die van €200 zullen dan o.a Claudia, Kersi, Agaath zijn geweest. Is veel geld maar beter dan 150 aan zo'n Roemeentje, dat is vaak weggegooid geld. Veel beloven en niks doen.
 
vaak is het ook dat die dames zien of je nieuw bent en vragen ze meer inderdaad niet goed maar ik hou met altijd vast aan die 30/100 max en 60/150 max. vaak zie dan wel dat ze uiteindelijk mee naar boven gaan en al helemaal als je vaker komt. naar mijn mening!
 
vaak is het ook dat die dames zien of je nieuw bent en vragen ze meer inderdaad niet goed maar ik hou met altijd vast aan die 30/100 max en 60/150 max. vaak zie dan wel dat ze uiteindelijk mee naar boven gaan en al helemaal als je vaker komt. naar mijn mening!
Die geldklopperij sfeer vind ik geen pluspunt om daar heen te gaan.
 
beter dan 150 aan zo'n Roemeentje, dat is vaak weggegooid geld. Veel beloven en niks doen.
In veel andere saunaclubs komen de topdames uit Roemenië. En ik ben ook een paar keer getild door een Nederlandse dame. Dus dat ben ik in het algemeen niet met je eens. Maar er zijn er zeker waar dat zo is. En dan is het aan de club om die dames de toegang te ontzeggen of niet.
De juiste zelfstandige dames aantrekken en behouden is een belangrijk onderdeel van het vak om een saunaclub succesvol te maken. Iets wat in LeGrand maar niet goed lijkt te lukken.
 
gisteren nog eens een bezoek gebracht , dit was door de drukke werkomstandigheden maanden geleden .
het is een club de steeds mooier wordt , ze blijven investeren
er waren volgens mij een 15tal dames aanwezig .
gekamerd met Claudia en dat is toch echt wel een topper die keihard werkt voor haar geld ... idd 100 voor een half uur , 150voor een uur maar dan heb je ook wat .
ik snap de discutie wel over die prijzen maar vind ook dat iedereen moet begrijpen dat gewoon alles VEEL duurder is geworden in de laatste 5 jaren .
trouwens , Daisy stond zelf achter de pannen en ik heb er het beste gegeten in de tijd dat ik er kom , ze zijn weer druk zoekende naar een kok ...
de uitbreiding buiten gaat in snelvaart verder , de massageruimte is een apart vertrek geworden . Ik heb ook weer een massage genomen , voor mij is dit ook een prima , ontspannend moment .
tevreden naar huis gekeerd , ik ga terug ....
 
gisteren nog eens een bezoek gebracht , dit was door de drukke werkomstandigheden maanden geleden .
het is een club de steeds mooier wordt , ze blijven investeren
er waren volgens mij een 15tal dames aanwezig .
gekamerd met Claudia en dat is toch echt wel een topper die keihard werkt voor haar geld ... idd 100 voor een half uur , 150voor een uur maar dan heb je ook wat .
ik snap de discutie wel over die prijzen maar vind ook dat iedereen moet begrijpen dat gewoon alles VEEL duurder is geworden in de laatste 5 jaren .
trouwens , Daisy stond zelf achter de pannen en ik heb er het beste gegeten in de tijd dat ik er kom , ze zijn weer druk zoekende naar een kok ...
de uitbreiding buiten gaat in snelvaart verder , de massageruimte is een apart vertrek geworden . Ik heb ook weer een massage genomen , voor mij is dit ook een prima , ontspannend moment .
tevreden naar huis gekeerd , ik ga terug ....
Claudia 150 voor een uur is voor mij nieuw. Welke service krijg je daar voor???
 
Terug
Bovenaan Onderaan