Algemeen €50 euro dagtarief parkeren Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga eigenlijk altijd met de motor naar den haag en dan heb je geen parkeerproblemen.
Nu wil ik komende week graag weer een bezoekje brengen aan de hofstad, maar nu met de auto ivm de kou.
Kan iemand mij advies geven waar te parkeren.
Alvast bedankt.
Groeten Remco
 
Ik ga eigenlijk altijd met de motor naar den haag en dan heb je geen parkeerproblemen.
Nu wil ik komende week graag weer een bezoekje brengen aan de hofstad, maar nu met de auto ivm de kou.
Kan iemand mij advies geven waar te parkeren.
Alvast bedankt.
Groeten Remco
Buiten die 50 euro zone en dan erheen lopen, zoals bij Geleenstraat in de buurt kan je beide redlights bezoeken, of zie bericht boven je😉
 
Ik ga eigenlijk altijd met de motor naar den haag en dan heb je geen parkeerproblemen.
Nu wil ik komende week graag weer een bezoekje brengen aan de hofstad, maar nu met de auto ivm de kou.
Kan iemand mij advies geven waar te parkeren.
Alvast bedankt.
Groeten Remco
Kijk deze kaart
Bericht in onderwerp '€50 euro dagtarief parkeren Doubletstraat' https://www.girlsreview.nl/threads/%E2%82%AC50-euro-dagtarief-parkeren-doubletstraat.28741/post-529040

Ga je bij Doubletstraat ?
Dan parkeer vlakbij op Koningstraat, rond Beukers dierenshop is er altijd parkeer plekken. 2.50€/uur
Dan 1-2 minuut lopen naar de dames.
 
Beste Wendy (of Lorena, hoe je jezelf ook wilt noemen...),

Het zal mij een zorg zijn dat parkeergeld, want ik woon toch 'achter de duinen'... Het baart mij meer zorgen dat jij in eerste instantie hier uitgaat van je commerciële belang en zelfs je beklag ongegeneerd op de hoofdpagina van DS ventileert (dat DS dit toe laat en dat als commercie ziet, pff, dat zegt al genoeg...🤪:sick:).

M.i. is het logisch dat jouw berichten zijn verwijderd. GR is een onafhankelijk forum vóór/door wandelaars, dus niet een reclamebord voor jouzelf of privéhuizen waar jij je diensten aanbiedt. Ofwel, inmenging van commercie zijn ongewenst, derhalve is het niet vreemd dat jouw eerdere reclame voor DS n.a.v. het parkeerbeleid in Den Haag alhier wordt verwijderd.
Reclame maken doe je op de DS-website of je eigen kinky-profiel, niet hier! Misschien moet je je ook bewust zijn van het feit dat je met dergelijke berichten en ook de melding op de hoofdpagina van DS je eigen glazen nog meer ingooit (ik word sowieso niet geil van een plastic lichaam, opgespoten lippen en te veel opsmuk; mij zul je dus nooit bij jou zien...).

Laten we hiermee eens de keerzijde onder de loep nemen, dus hoe DS al sinds jaar en dag met censuur handelt op hun eigen forum/website n.a.v. ervaringen/recensies:
DS plaatst/accepteert een bericht/recensie niet op hun eigen website/forum indien deze niet positief is. Ik heb ook weleens recensies achtergelaten op de website van DS, zowel positief als negatief, maar enkel de positieve recensies werden geaccepteerd. Indien jij alhier je beklag gaat doen over zoiets nutteloos als het huidige parkeerbeleid in Den Haag, reclame gaat maken voor DS en je het onzin vindt dat jouw commerciële bericht(en) n.a.v. dit feit alhier zijn verwijderd, moeten zowel jij als DS zich misschien eens achter de oren gaan krabben...

Het is dan ook erg kortzichtig om vervolgens op de hoofdpagina van DS te gaan klagen over 'vriendjespolitiek' op het forum GR; dat kenmerkt enkel de mentaliteit van DS zelf... Ik ben niet gek, ik heb niet de hersenen van een garnaal en ben gedurende eerdere jaren veelvuldig bij DS geweest; ik weet dus waar ik over praat. Echter, sinds 2-3 jaar blijft DS zelf zijn glazen ingooien: zowel met dergelijke hypocriete berichten als dit, de foto-shop modus op de website (incl. achterhaalde foto's) als het niet updaten van andere informatie etc. Daar maak je geen extra vrienden mee...

Ben je je er dus bewust van welke vriendjespolitiek en vooral censuur DS zelf uitvoert op hun website en de aldaar geplaatste recensies?
Laat dat woord 'vriendjespolitiek' op de hoofdpagina van DS als verwijzing naar GR dus even achterwege! Door al die 'schone schijn', zeker sinds de corona-periode, zijn o.a. DS en MM voor mij wel afgeschreven en hierin ben ik zeker niet de enige...
Wat een saai epistel
Als je ook zo saai bent in bed zitten wij id niet op jou te wachten en ben je niet welkom op de laan v noi waar het id nog steeds GRATIS parkeren is!
 
Wat een saai epistel
Als je ook zo saai bent in bed zitten wij id niet op jou te wachten en ben je niet welkom op de laan v noi waar het id nog steeds GRATIS parkeren is!
Hij mag wel saai zijn maar jij bent bloed irritant. Ik kom vaker bij DS daar niet van maar je mening hier op het forum boeit mij geen knikker. Wat ik wel wil zeggen voor de medewandelaars dat het alleen in het weekend gratis is en de rest van de week vanaf 14:00 uur.

Gastvrouw wendy gaat niet in op de feiten die Phallus aandraagt omdat ze weet dat het waar is. Veel van wat hij zegt klopt maar goed ontopic maar weer maar wees gewaarschuwd dat het niet altijd gratis is :)
 
Hij mag wel saai zijn maar jij bent bloed irritant. Ik kom vaker bij DS daar niet van maar je mening hier op het forum boeit mij geen knikker. Wat ik wel wil zeggen voor de medewandelaars dat het alleen in het weekend gratis is en de rest van de week vanaf 14:00 uur.

Gastvrouw wendy gaat niet in op de feiten die Phallus aandraagt omdat ze weet dat het waar is. Veel van wat hij zegt klopt maar goed ontopic maar weer maar wees gewaarschuwd dat het niet altijd gratis is :)
Oh nu begrijp ik het...
Even je rec doorgelezen
Je komt meestal in de Doub . Vandaar je boosheid .(niet gratis parkeren)
Volgens mij nog nooit in ons gezellige huisje geweest aan je rec te zien .
 
Oh nu begrijp ik het...
Even je rec doorgelezen
Je komt meestal in de Doub . Vandaar je boosheid .(niet gratis parkeren)
Volgens mij nog nooit in ons gezellige huisje geweest aan je rec te zien .
Wendy, lieve lieve lieve schat. Ik kom NOOIT in de doublet of geleen en louter bij prive adressen en huizen. Waaronder DS dus hou aub op met onzin verkondigen. Je hebt mijn recensies gelezen zeg je, niet dus. Als je ze daadwerkelijk gelezen had dan zie je dat DS er niet in voorkomt. Bezoek meerdere dames bij jullie waaronder Valentina, Britt, Katy en nog een paar met regelmaat. Kom er al vanaf het moment dat Melissa er als DVP werkte nog voordat ze gastvrouw was :)

Ik schrijf alleen bewust niets over DS omdat jullie censuur mij niet aanstaat en ik geen reclame voor jullie wil maken! De meiden die ik bezoek hebben dat niet nodig ook btw dus geen verlies.

Maar wat ben jij een goed uithangbord voor het bedrijf btw!
 
Wendy, lieve lieve lieve schat. Ik kom NOOIT in de doublet of geleen en louter bij prive adressen en huizen. Waaronder DS dus hou aub op met onzin verkondigen. Je hebt mijn recensies gelezen zeg je, niet dus. Als je ze daadwerkelijk gelezen had dan zie je dat DS er niet in voorkomt. Bezoek meerdere dames bij jullie waaronder Valentina, Britt, Katy en nog een paar met regelmaat. Kom er al vanaf het moment dat Melissa er als DVP werkte nog voordat ze gastvrouw was :)

Ik schrijf alleen bewust niets over DS omdat jullie censuur mij niet aanstaat en ik geen reclame voor jullie wil maken! De meiden die ik bezoek hebben dat niet nodig ook btw dus geen verlies.

Maar wat ben jij een goed uithangbord voor het bedrijf btw!
Oh je komt wel bij ons ..zoals zo veel mannen die afgeven op ons gezellige huisje maar ondertussen gewoon blijven komen …
Net zoiets van "nee joh ik lees geen roddelbladen maar ondertussen ze wel kopen "
Ja DS blijft het spannendste en leukste huis met een onweerstaanbare aantrekkingskracht .
Tot snel K of wordt het toch de Doub ..
( op de fiets mischien , hoef je geen park geld te betalen) 😂😂
 
Laatst bewerkt:
Oh je komt wel bij ons ..zoals zo veel mannen die afgeven op ons gezellige huisje maar ondertussen gewoon blijven komen …
Net zoiets van "nee joh ik lees geen roddelbladen maar ondertussen ze wel kopen "
Ja DS blijft het spannendste en leukste huis met een onweerstaanbare aantrekkingskracht .
Tot snel K of wordt het toch de Doub ..
( op de fiets mischien , hoef je geen park geld te betalen) 😂😂
Het is goed met je Wendy, kom er voor de dvp's en niet voor jou gelukkig, helemaal niet als jij de GILF Wendy bent die er werkt net als die Olivia :)

Nogmaals je mag als klein kind doorpraten over de doub maar daar kom ik niet, niet mijn ding qua dames, afspraak maken en de ruimtes!

Voor wat je inbreng hier op het forum brengt berokken je meer schade aan DS toe dan dat je reclame maakt. De kracht van de recensies is dat we weten waar we moeten zijn. In tegenstelling tot jullie forum waar niets geduld wordt qua negatieve recensies.

Ik blokkeer mensen niet snel maar jij bent er wel een van die ik kan missen. Het ga je goed.
 
Als ik naar de stad ga (= Lissabon) laat ik het wel uit m'n hoofd m'n auto te pakken. Iets met parijse toestanden, nergens kunnen parkeren, schade omwille toedoen van anderen of gewoon hoge prijzen wat nergens op slaat. Daarintegen is een uber super makkelijk. Boeken > Binnen een minuut ter plekke > en op bestemming binnen amper 5 minuten. Ik reken dan 3 euro gemiddeld af en dan ben ik er. Hetzelfde als ik terug wil gaan.
 

Ik kan niet het gehele artikel lezen, maar het lijkt erop dat de gemeente het parkeerbeleid in de wijk rond de Doubletstraat drastisch gaat veranderen.

Nog meer maatregelen om prostitutie langzaam te verbannen uit het straatbeeld. Weinig klanten/vraag zal redenen geven om de ramen uiteindelijk te sluiten.

Persoonlijk doe ik al meer moete door mijn auto in de wijk ernaast te parkeren (Oranjeplein), gratis op Trekvlietplein of kom ik met de trein.
Je bent erzo vanaf holland spoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan