1 op 3 ramen verdwenen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja logisch! Betalende klanten verdienen hun geld meestal tussen 9:00-18:00 uur. Tenzij je van oudere gepensioneerde mannen houdt als dvp waar niets mis mee is: die zijn er vaak overdag. Meeste dvps werken ook in de avond/ nacht
Ik kan me herinneren dat het overdag vroeger meer bezet was op de wallen, er stonden meer dames achter het raam.

Laatst bewerkt:
Cam girls verdienen ongeveer 2€/min. Dat is 120€ per uur. Ze moeten ook hun huis niet uit, kunnen ook kiezen wanneer ze online zijn en cammen. Je word niet aangeraakt op een manier die je niet wil of door iemand die je niet kent/ aanstaat.
Persoonlijk ben ik toch al niet zo wild van al dat webcammen, maar voor de man die wel geïnteresseerd is, ligt er nog een gevaar op de loer.
Je kunt immers niet altijd weten of je met een oprecht persoon te maken hebt of iemand die je geld laat overmaken waarna het vervolgens stil blijft.

Dat denk ik wel. Het Spijkerkwartier Arnhem bestond uit een paar straten met op het hoogtepunt wel zo'n 250 ramen. Ik heb het intensief meegemaakt en het waren prachtige tijden. Ik denk er met weemoed aan terug, maar die tijden zijn voorbij. Van weemoed kun je niet neuken, dus we moeten het doen met het huidige aanbod. Het wordt wel steeds moeilijker.
Waarom werden toen zo veel vrouwen een hoertje?

Persoonlijk ben ik toch al niet zo wild van al dat webcammen, maar voor de man die wel geïnteresseerd is, ligt er nog een gevaar op de loer.
Je kunt immers niet altijd weten of je met een oprecht persoon te maken hebt of iemand die je geld laat overmaken waarna het vervolgens stil blijft.
Dat kan je overal tegen komen. Bij een fysieke date kan het ook ook gebeuren, dat er eens er betaald geweest is er amper tot niets in huis komt van wat afgesproken was

Waarom werden toen zo veel vrouwen een hoertje?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wat voor tijden zorgen er eigenlijk voor meer dvp's als we naar de geschiedenis kijken? Oorlogen? Economische slechte tijden?

Stel je voor dat het toeslagensysteem wordt gekilled en dat je echt moet werken voor je geld en dat meer uren draaien, dan echt loont: nja loont: hetzelfde niveau brengt als nu met je toeslagen maar dan werken voor je geld

Dat kan je overal tegen komen. Bij een fysieke date kan het ook ook gebeuren, dat er eens er betaald geweest is er amper tot niets in huis komt van wat afgesproken was
Getuige de berichten hier is dat inderdaad ook een risico, maar dat kost de oplichter naar verhouding meer werk dan vanachter een toetsenbord mannen aan de lopende band proberen op te lichten.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wat voor tijden zorgen er eigenlijk voor meer dvp's als we naar de geschiedenis kijken? Oorlogen? Economische slechte tijden?

Stel je voor dat het toeslagensysteem wordt gekilled en dat je echt moet werken voor je geld en dat meer uren draaien, dan echt loont: nja loont: hetzelfde niveau brengt als nu met je toeslagen maar dan werken voor je geld
Maar de vraag is dan of er in slechte economische tijden of oorlog tijden de klanten überhaupt nog geld hebben om een dvp te bezoeken. Of de dvp's moeten eieren voor hun geld kiezen en weinig vragen om de klanten naar zich toe te lokken. Maar laten we hopen dat het niet zover komt want zulke tijden gun je niemand. Maar even terug op je vraag ik denk dat in zulke tijden meer vrouwen als dvp gaan werken ja, want het gaat hier om overleven zeker als de vrouw kids heeft en alleen voor staat.

Laatst bewerkt:
Je slaat de nagel op de kop. Sinds de opkomst van platformen als OF en F2F is er inderdaad veel veranderd. Zelf werk ik al jaren in privéontvangst en ik voel het verschil enorm.

Vroeger voelde ik altijd die druk om zoveel mogelijk klanten fysiek te ontvangen; sparen voor vakantie, extra inkomsten… Alles hing af van je beschikbaarheid en energie. Sinds ik online sekswerk combineer met fysieke ontvangst, is die druk grotendeels weggevallen. Dankzij de passieve inkomsten via platformen kan ik zelf kiezen wanneer en hoeveel ik nog wil werken. Dat heeft er ook voor gezorgd dat ik mijn prijzen heb verhoogd, en alleen nog werk met klanten waar ik me goed bij voel.

Ook sociaal gezien is er veel veranderd. Online sekswerk is ondertussen veel breder aanvaard. Toen ik in moederschapsverlof was, hadden mensen daar ineens veel minder een probleem mee . "je doet toch niets fysiek," zeiden ze dan. Die grens blijkt voor de buitenwereld blijkbaar belangrijker dan we soms denken. De coronaperiode heeft dat besef alleen maar versneld.

Veel collega's van me werken nog, maar dan gericht en exclusief: vooral met hun beste of meest loyale fans. Het is geen race meer om zoveel mogelijk afspraken te hebben. En eerlijk: je gaat vandaag nog weinig Vlaamse dames vinden die het werk doen aan de tarieven van 10 of 20 jaar geleden. Tijden zijn veranderd, en voor velen van ons gelukkig ook ten goede.
Een goede vriend van mij riep altijd; je werkt om te leven, je leeft niet om te werken.
Het is altijd goed om je bij tijd en wijlen eens af te vragen wat het werken je nou helemaal oplevert, of het het allemaal waard is, en hoeveel je eigenlijk nodig hebt in het leven. En dan bedoel ik financieel gewin, persoonlijke waardering, maar cijfer ook jezelf niet weg.

Terug
Bovenaan Onderaan