200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onze laatste date (Layla). Ik geloof een maand van te voren afgesproken. En het woord geld is echt niet één keer gevallen. Gewoon niet over gehad! Aan het begin van de date, mijn envelopje met hetzelfde bedrag erin als de date ervoor bij d'r spullen gelegd wat ze niet gezien had en aan het eind van de date gezegd hey vergeet je geld niet hé! Ik heb niet zo heel veel wandelervaring maar vond dit heel leuk en mooi. Beetje vertrouwen in elkaar hebben!🥰
On topic: We hebben dan ook altijd een goede sfeer ❤️😂

Ik doe dat ook zelden op de date zelf. Ik communiceer van te voren altijd duidelijk over de vergoeding en als we op herhaling gaan blijft dat hetzelfde.
Moest wel iets omhoog met de prijs door weekend toeslag, maar per saldo zit ik nog altijd netjes en voor hetgeen ik bied zelfs nog ad lage kant.
Liefdes werk
 
Ik had dat met een collega, waarvan ik dacht dat ze een vriendin was. Deed zielig dat ze haar huis zou worden uitgezet omdat ze achter liep met de huur, bijna 3000 euro.
Dat geld had ik niet helemaal dus moest zelf nog 1000 euro lenen v mijn schoonmama. Dat geld heeft mijn schoonma allang terug, want dat heb ik maar zelf geregeld. Dit is inmiddels al zeker 5 jaar geleden en hoor nooit meer wat van die trut. Die bijna 3000 euro nooit teruggehad van mevrouw Lovers. Overigens moest ze alsnog dat huis uit...

Dat zit mij tot aan de dag van vandaag nog steeds verschrikkelijk dwars. Mevrouw leent en bietst overal geld, maar betaald niets terug. Ik heb contact gehad met diverse andere slachtoffers v haar en denk dat ze duizenden euro's nog steeds moet terugbetalen.

Rotwijf! 😡
 
Wat een geluk hier allemaal.
De perfecte wandelaars ontmoeten de perfecte DVP.
Ik doe het allemaal net even wat anders, maar ik klaag niet, en ik geniet er ook stevig van.
Er zijn meerdere wegen naar genot.
Onze vriend @knightrider analyseert nogal ver door , maar toch leest het aangenaam, en ik weet zeker dat veel wandelaars ( en zelfs dames) er wat wijzer van worden.
ik in.ieder geval wel.
 
Ik had dat met een collega, waarvan ik dacht dat ze een vriendin was. Deed zielig dat ze haar huis zou worden uitgezet omdat ze achter liep met de huur, bijna 3000 euro.
Dat geld had ik niet helemaal dus moest zelf nog 1000 euro lenen v mijn schoonmama. Dat geld heeft mijn schoonma allang terug, want dat heb ik maar zelf geregeld. Dit is inmiddels al zeker 5 jaar geleden en hoor nooit meer wat van die trut. Die bijna 3000 euro nooit teruggehad van mevrouw Lovers. Overigens moest ze alsnog dat huis uit...

Dat zit mij tot aan de dag van vandaag nog steeds verschrikkelijk dwars. Mevrouw leent en bietst overal geld, maar betaald niets terug. Ik heb contact gehad met diverse andere slachtoffers v haar en denk dat ze duizenden euro's nog steeds moet terugbetalen.

Rotwijf! 😡
Jij hebt gedaan om goed te doen. Iedereen komt jammer genoeg zulke valse mensen tegen
 
Precies dat!

Maar heb mijn lesje wel geleerd hoor, lenen doen we niet meer!
Het lulligste is nog dat je een schuldbekentenis getekend en wel hebt liggen.
Echter.. een deurwaarder kan daar alleen iets mee als er een betaalregeling op staat. Misschien handig om te onthouden 😉 Anders is het gewoon toiletpapier.
 
Precies dat!

Maar heb mijn lesje wel geleerd hoor, lenen doen we niet meer!
Het lulligste is nog dat je een schuldbekentenis getekend en wel hebt liggen.
Echter.. een deurwaarder kan daar alleen iets mee als er een betaalregeling op staat. Misschien handig om te onthouden 😉 Anders is het gewoon toiletpapier.
Zelfs bij de notaries heeft geen nut, is er geen geld , krijg je niets.
Hebben ze een bijstandsuitkering of AOW mag er wettelijk niet op gekort worden, zelfs geen 50 € per maand.
 
Precies dat!

Maar heb mijn lesje wel geleerd hoor, lenen doen we niet meer!
Het lulligste is nog dat je een schuldbekentenis getekend en wel hebt liggen.
Echter.. een deurwaarder kan daar alleen iets mee als er een betaalregeling op staat. Misschien handig om te onthouden 😉 Anders is het gewoon toiletpapier.
Dat je niks aan een schuldbekentenis hebt zonder betalingsregeling (voor een deurwaarder) wist ik niet. Weer wat geleerd.
 
Zelfs bij de notaries heeft geen nut, is er geen geld , krijg je niets.
Hebben ze een bijstandsuitkering of AOW mag er wettelijk niet op gekort worden, zelfs geen 50 € per maand.

Ze had een wajong uitkering, geloof nu nog steeds, en deed al het sekswerk zwart. Dat kan de belasting op mijn website zelfs nog terugvinden, want daar staan al mijn agenda punten nog in van jaren terug.
 
Exact.

Daarom denk ik:

20% waar ze van walgen door looks, agressief gedrag etc. Die mogen niet terug komen.
30% neutraal
45% suggestie van klik, wederzijds aardig doen, mannen maken hier meer van dan het is
5% echte klik op basis van humor, intelligentie, interesses of zelfs fysiek.

Maar heel veel mannen die bij die 45% horen willen bij die 5% horen en slimme dames spelen daar op in.
Hoe weet JIJ dat nou, met je goedkope Oostblok afwerkers? Je bent er zelf heel duidelijk over dat dat het segment is dat jij bezoekt, dat je nooit iets intiems wilt zoals zoenen en dat je nooit een GFE opzoekt omdat je dat 'bedrog' vindt. Dus hoe kan JIJ dan in godsnaam oordelen over hoe of hoe vaak een echte 'klik' ontstaat tussen, zeg, een klant en een professionele Nederlandse dame in een privéhuis in een GFE setting? Je wilt alleen maar oordelen over zaken waar je zelf totaal geen ervaring mee hebt en maakt jezelf zo totaal ongeloofwaardig.
 
Precies dat!

Maar heb mijn lesje wel geleerd hoor, lenen doen we niet meer!
Het lulligste is nog dat je een schuldbekentenis getekend en wel hebt liggen.
Echter.. een deurwaarder kan daar alleen iets mee als er een betaalregeling op staat. Misschien handig om te onthouden 😉 Anders is het gewoon toiletpapier.
Het beste is dat mensen niet weten wat je verdiend of wat er op je rekening staat. Want dan komen ze af met jij kan dat missen en ik heb dat geld nodig.
 
Ze weten altijd precies de goede eruit te kiezen he? Heb heel hard gewerkt voor die centen hoor en er ook belasting over betaald, terwijl iemand anders het dan inpikt. Ben er nog boos over.. want vergeet iets niet zo snel.
Oh ja, dat was bij mij ook zo. Alleen dan omgekeerd, dus nog erger.
Ik betaal als zzp-er achteraf belasting.
Dus bovenop die 5.500 die uit mijn omzet kwam heb ik ook nog zo'n 2.750 belasting betaald.

Meine Güte, het is maar goed dat ik me dat nu pas realiseer. 😂
 
Oh ja, dat was bij mij ook zo. Alleen dan omgekeerd, dus nog erger.
Ik betaal als zzp-er achteraf belasting.
Dus bovenop die 5.500 die uit mijn omzet kwam heb ik ook nog zo'n 2.750 belasting betaald.

Meine Güte, het is maar goed dat ik me dat nu pas realiseer. 😂

Dat heb ik toch ook schattie, ben zzp buiten de salon om. Dus ook achteraf de belasting..
 
Dat is vrij lastig als je met iemand samenwerkt die een groot gat in beide handen heeft en weet dat jij zoveel mogelijk pot. Ik ben niet zo v geld over de balk smijten aan nutteloze zaken 😉

Oké.. heb zelf best dure hobby's, maar daar houden we al rekening mee 😇
Je ziet soms mensen hier of in je leven moeten ze 20.000 op hun rekening krijgen is het er op 1 of 3 maanden door gejaagd.
 
Boos zijn helpt niet. Maar oplichters maak ik het leven zuur.
Mijn beleid is veranderd.
Van investeren naar incasseren.

Ik heb nog 2 personen waar wat vandaan moet komen... zal ik je iig 1 adres geven en hoeveel je daar moet halen?
Dat is wel iets meer dan 3 mille... als het je lukt krijg je 25% 😄
 
Ze denken ook .Die heeft geld genoeg, die hoef ik niet direct terug te betalen.
Ook krijg je het "Unicef effect " Ze weten dat je bereid bent te betalen, dus ze gaan om meer vragen.
Dat is ik heb 4-5 jaar geleden een vriendin 200€ geleend om de drugs schulden van haar toenmalige vriend af te betalen. Er werd gedreigd met haar huis kort en klein te slaan etc. Dus helpt een mens een "vriendin" uit de nood. Ik heb mijn geld in 2 schijven terug gehad.

Maar ongeveer 1 geleden kreeg ik een berichtje van haar. Met de vraag of dat ik 1700€ kon lenen want haar nieuwe vriend had 1700€ schulden en de deurwaarder ging de boel aanslaan. Als ik aan gaf dat dat voor mij te veel geld was om uit te lenen. Eerst ging ze de zielige toer op van ja ik leen niet graag geld en mijn loon is nog niet gestort. Anders kon ik het betalen. Je zou me echt helpen

Toen dat niet werkte ging ze de aggressive toer op. Van jij hebt meer spaargeld dan ik, je woont nog thuis bij je vader. Je hebt een groter inkomen dan ik.

Ik heb haar mijn mening gezegt. Ik ben geen liefdadigheidsinstelling die haar vriendjes hun schulden afbetaald.

leuk detail opeens kon ze die 1700€ zelf detalen
 
Ik geloof wel in een klik maar geloof me dat zal niet met elke dame gebeuren. Zelfs als jij positieve energie uitstraalt en aardig of humor hebt sommige dames zijn gewoon niet vrolijk te krijgen hoe goed je ook bent, elke dame is nou eenmaal anders. Ik ben het wel gedeelte met Marco eens dat als je positief bent de kans groter is dat je een goede date krijgt maar het biedt geen garantie op succes, want het moet uiteindelijk van beide kanten komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik had dat met een collega, waarvan ik dacht dat ze een vriendin was. Deed zielig dat ze haar huis zou worden uitgezet omdat ze achter liep met de huur, bijna 3000 euro.
Dat geld had ik niet helemaal dus moest zelf nog 1000 euro lenen v mijn schoonmama.
Ik ben wel verbaasd dat je niet eens 3000 achter de hand had, wat doe je met al dat geld dat je als dvp verdiend 🤨
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan