200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan meer vragen dat weet ik zelf ook wel, maar zoals je zegt voor wat ik lever kwa kwaliteit vinden sommige mensen mij goedkoop. Als je iets goedkoop vindt komen de meeste sneller en vaker terug😉

jup ik kan 80,- meer op een avond verdienen, maar hoe leuk is het als mannen met een tevreden gevoel naar huis gaan en later geen spijt hebben van het bedrag.

Veel meiden denken op korte termijn (ook logisch voor buitenlandse meiden) Ik doe het juist net andersom en daardoor komen veel van mijn klanten ondanks dat ik 3 maanden weg ben toch terug
 
Ik kan meer vragen dat weet ik zelf ook wel, maar zoals je zegt voor wat ik lever kwa kwaliteit vinden sommige mensen mij goedkoop. Als je iets goedkoop vindt komen de meeste sneller en vaker terug😉

jup ik kan 80,- meer op een avond verdienen, maar hoe leuk is het als mannen met een tevreden gevoel naar huis gaan en later geen spijt hebben van het bedrag.

Veel meiden denken op korte termijn (ook logisch voor buitenlandse meiden) Ik doe het juist net andersom en daardoor komen veel van mijn klanten ondanks dat ik 3 maanden weg ben toch terug
Volgens mij gaat het op deze manier weer dezelfde kant op als gisteren.
 
Rony80, maak je niet zo druk. De markt bepaalt en die markt is groter dan de paar mensen die hier op dit forum rondlopen. Met andere woorden: je hebt in je eentje nauwelijks invloed.

Als met name de dvp's die te weinig omzet genereren hun prijzen laten zakken, dan zul je zien dat het allemaal goed komt. Moet je nog steeds in je eigen League willen spelen. Als je Champions League wilt spelen, betaal je nog steeds dure toegangsprijzen. :)
 
Volgens mij gaat het op deze manier weer dezelfde kant op als gisteren.
Volgens mij ben jij een beetje aan het zeiken en heb ik het gewoon over de echte discussie hier.

Jullie lopen nog steeds te raden naar het antwoord maar het is toch logisch. Mannen betalen gewoon de hoofdprijs totdat ze een goed aderesje vinden die precies hetzelfde of zelf beter levert voor minder. Alleen tegenwoordig denken de meeste meiden op korte termijn en zijn die adressjes zeldzaam, waardoor sommige steeds misgrijpen en nog steeds aan het zoeken zijn.

De klanten zullen weer wat gaan zakken, maar nooit zo erg dat dames geen hoofdprijs kunnen vragen. Overal de afgelopen dagen zat ik steeds bijna volgeboekt dus er wandelen nog meer dan genoeg.

Plus je heb ook nog de mannen die altijd misgrijpen als ze een dame hebben en te laat een afspraak plannen. Deze zullen hun gedrag moeten aanpassen of moeten geluk hebben dat ze bij die dame een keer terecht kunnen. Als dit vaak bij een dame gebeurd is de kans trouwens groot dat ze de prijs weer omhoog gaat gooien en is het cirkeltje weer rond😊
 
Verzuurde... verbitterde individuen... die de kantjes eraf lopen... en nog liefst van al niet(s)betalen... Hoe 'populair' zullen die wel niet zijn bij de DVP's???

Terwijl er met gewoon een beetje andere insteek (pun intended)... er zoveel leuks te beleven is in bed!
 
Mannen betalen gewoon de hoofdprijs totdat ze een goed aderesje vinden die precies hetzelfde of zelf beter levert voor minder. Alleen tegenwoordig denken de meeste meiden op korte termijn en zijn die adressjes zeldzaam, waardoor sommige steeds misgrijpen en nog steeds aan het zoeken zijn.
Dankje! En waren ze maar aan het zoeken! Maar nee sommige kerels lappen die bedragen of roepen hier dat de bedragen OMHOOG kunnen. Of gaan als echte kerels roepen "dat dame x best meer kan vragen" of zonder ooit enige zinvolle relatie te hebben gehad relatie advies geven :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Kijk jij snapt het. Een klant die 150 betaald maar terug komt is MEER waard dan een klant die 200e dokt en je nooit meer ziet. Klantenbinding heet dat!
En natuurlijk vind niet elke klant jou leuk of jij elke klant. Dat is part of the game
Plus ook nog iets hoe meer je werk hoe minder interessant je bent, dus daar zullen mannen vaak ook minder voor willen betalen.
Hmmm zit wat in. Dames die ALTIJD online zijn (kinky) en altijd hun advertentie verversen wekt toch wantrouwen (geen vaste klanten?)
 
Ik werk natuurlijk niet 24/7😉

De dames die dat op kinky zetten liegen heel hard😂

Plus ook nog iets hoe meer je werk hoe minder interessant je bent, dus daar zullen mannen vaak ook minder voor willen betalen.
Ja dan denken ze , daar kan ik altijd nog eens een keertje heen.
Terwijl bij jou is het "Zorg dat je erbij bent " en door de intake komt.
hij heeft zijn roeping gevonden.
Zelfs onder de rivieren zijn er fanboys.
Was geloof ik een foute grap van mij. Sorry heren. Ik wil jullie niet tegen elkaar opzetten.
 
Ja dan denken ze , daar kan ik altijd nog eens een keertje heen.
Terwijl bij jou is het "Zorg dat je erbij bent " en door de intake komt.
Door de intake komt? Oh als een dame (welke dan ook) waslijst heeft met WENSEN.. leuk voor haar maar daar betaal ik niet voor als klant. Basis principe van een DVP is dat ik betaal voor "mijn" plezier. Natuurlijk is de beleving beter als je beide lol hebt.. maar als een dame eisen gaat stellen = red flag (voor mij dan)
 
Door de intake komt? Oh als een dame (welke dan ook) waslijst heeft met WENSEN.. leuk voor haar maar daar betaal ik niet voor als klant. Basis principe van een DVP is dat ik betaal voor "mijn" plezier. Natuurlijk is de beleving beter als je beide lol hebt.. maar als een dame eisen gaat stellen = red flag (voor mij dan)
Nog nooit geweigerd? Is best leerzaam hoor.
 
Nog nooit geweigerd? Is best leerzaam hoor.
Nee kan me niet heugen dat ik ooit ben weggestuurd door een DVP?
De belangrijkste woorden in je tekst 😉

Uiteraard betaal je voor je eigen plezier. Maar ik hou er zelf juist van als een dame zelf ook wat wil.
Zo heeft iedereen weer een andere voorkeur.
Ja maar wat WILLEN is wat anders dan wat EISEN? Natuurlijk is het leuker beffen als de dame er van "geniet" maar 9/10 dames faket die hele meuk sowieso bij elkaar. Natuurlijk niet bij de heren die hier schrijven. Want de meeste recensies hier schrijven kerels dat ze dames aan de lopende band klaar neuken/beffen etc etc.
Tot op zekere hoogte mag ik hopen? Sommige advertenties eisen een klant die schoon en beleefd is, dat soort eisen tolereer je toch wel?
Normale omgangsvormen zou je niet eens moeten EISEN maar mag je verlangen? Dus ja.. je gaat niet stoned/dronken naar een DVP. Je gedraagt je normaal en van een douche is nog nooit iemand slechter geworden ;)
 
Niemand hier weet precies hoe "de markt" op dit moment er voor staat. Als het gaat over vraag en aanbod dan heeft Lilyxx in haar topic wel eens iets gezegd over de aanloop in "haar" privehuis. Die aanloop was ik 2023 flink minder geworden, dus het is volgens mij echt niet zo dat alle wandelaars de prijsverhoging makkelijk betalen en het is echt niet zo dat alle dvp's binnenlopen. We zullen zien wat de prijzen in 2024 gaan doen. Hoe klinkt het spreekwoord ook al weer? Als er 1 schaap over de dam is, ….
Ik merkte dat er tijdens oud en nieuw minder vuurwerk werd afgestoken dan de voorgaande jaren toch een teken dat er bezuinigd wordt. Nu maar hopen dat de wandelaars ook wakker gaan worden en gaan bezuinigen op dvp's want dat is de enige manier om de hoge prijzen te stoppen.
 
Er werken in Nederland ook dames die OOK in Spanje werken. Daar vragen ze de helft. Zijn die dames dan in NL 2x zoveel waard? hell no. Er zijn alleen gasten die het dat bedrag waard VINDEN

Thaise dames vragen in Thailand 1.000 THB en in Nederland 6.000 THB. Zijn ze hier 6x "beter" ? Nope...
het is nogal kort door de bocht om de samenlevingen en economieën van Thailand en Spanje met die van Nederland te vergelijken. Maak er een businesscase in lusief een stevige marketingstrategie en dan wordt het verschil wel verklaard. Wellicht niet voor de volle 100%, maar je komt een heel eind.
Volgens mij gaat het op deze manier weer dezelfde kant op als gisteren.
Hoezo? Zij geeft toch slechts de zienswijze van een dvp op dit onderwerp, met concrete voorbeelden? Of mag zij dit van jou alleen in haar eigen topic doen?
 
Laatst bewerkt:
het is nogal kort door de bocht om de samenlevingen en economieën van Thailand en Spanje met die van Nederland te vergelijken. Maak er een businesscase in lusief een stevige marketingstrategie en dan wordt het verschil wel verklaard. Wellicht niet voor de volle 100%, maar je komt een heel eind.
Daar heb je wel gelijk in. Als je ziet dat 2 identieke appartementen in pak hem beet Delft en Assen enorm in prijs verschillen, of 2 identieke biertjes in Nederland en Duitsland, dan is het niet zo vergezocht dat een DvP in Spanje wel eens een andere prijs kan hebben dan in Nederland.
 
Ondanks dat ik het met vele niet altijd eens ben en sommige mij misschien een lul vinden wens ik iedereen een gezond 2024. En dat iedereen zo veel mag neuken voor de prijs die hem of haar bevalt.
Zij geeft toch slechts de zienswijze van een dvp op dit onderwerp, met concrete voorbeelden? Of mag zij dit van jou alleen in haar eigen topic doen?
Gewoon een vraag. Krijg jij korting om als woordvoerder te spelen? Of voel je je daar goed bij? Is dot gentlemen gedrag? Serieuze vraag
 
Verzuurde... verbitterde individuen... die de kantjes eraf lopen... en nog liefst van al niet(s)betalen... Hoe 'populair' zullen die wel niet zijn bij de DVP's???

Terwijl er met gewoon een beetje andere insteek (pun intended)... er zoveel leuks te beleven is in bed!
Jammer dat je ons zo ziet want ons bedoeling is juist om het wandelen leuk te houden en vooral betaalbaar voor ons hoerenlopers. Want jij ziet hopelijk toch ook wel dat het de laatste tijd de verkeerde kant opgaat en dat de prijzen nergens meer over gaan.
 
Jammer dat je ons zo ziet want ons bedoeling is juist om het wandelen leuk te houden en vooral betaalbaar voor ons hoerenlopers. Want jij ziet hopelijk toch ook wel dat het de laatste tijd de verkeerde kant opgaat en dat de prijzen nergens meer over gaan.
Persoonlijk zie ik dat niet.
Als ik in mijn regio kijk en filter op 150-200/u vind ik genoeg aanbod.

Dus ik bekijk en zie zelf die dure dames niet.
 
Jammer dat je ons zo ziet want ons bedoeling is juist om het wandelen leuk te houden en vooral betaalbaar voor ons hoerenlopers. Want jij ziet hopelijk toch ook wel dat het de laatste tijd de verkeerde kant opgaat en dat de prijzen nergens meer over gaan.
Vooral in de randstad dat is!
 
Vooral in de randstad dat is!
Deze dame komt niet uit de randstad maar uit Enschede maar vraagt 200. Ik merk ook steeds dat er in mij omgeving de dames de prijzen proberen te verhogen. https://www.kinky.nl/advertenties/2617773-lorena
Persoonlijk zie ik dat niet.
Als ik in mijn regio kijk en filter op 150-200/u vind ik genoeg aanbod.

Dus ik bekijk en zie zelf die dure dames niet.
Maar bernardus kom jij niet uit België? De prijzen in België zijn een stuk lager dan hier in Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Deze dame komt niet uit de randstad maar uit Eindhoven maar vraagt 200. Ik merk ook steeds dat er in mij omgeving de dames de prijzen proberen te verhogen.

Maar bernardus kom jij niet uit België? De prijzen in België zijn een stuk lager dan hier in Nederland.
Ja België. Hier vind je nog genoeg goede dames met all inn prijzen die niet boven de 200 gaan
 
En... heb je Limburg al gezien?
Vind trouwens het aanbod in O-VL ook niet slecht...
Prive dames is echt 5 keer zoveel aanbod als in Nederland, ook aan betere prijzen . En Vlaanderen is lekker klein , ik kom via Afspraakjes in alle hoeken bij prive dames , in plaatsen waar van ik nooit heb gehoord.Eerste in de planning is naar Merchtem, Vlaams Brabant.
Deze dame komt niet uit de randstad maar uit Enschede maar vraagt 200.

Ook weer een buitenlandertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan