200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
eigenlijk maak je je het als wandelaar zelf zo moeilijk als je zelf wilt.
Indien je telkens een nieuwe dvp wenst te bezoeken dan kan ik me voorstellen dat je op de duur idd wel moeite begint te krijgen om goede dvps te vinden voor een bepaalde prijs.

Zelf ben ik redelijk trouw en indien ik een goede dame vind bezoek ik die zolang ze blijven werken. ( en zolang de klik en de service goed blijft)

Ik heb nu een dame of 4 die ik graag bezoek en waar ik nog mee afspreek en dat is voorlopig voldoende voor mij.
 
eigenlijk maak je je het als wandelaar zelf zo moeilijk als je zelf wilt.
Indien je telkens een nieuwe dvp wenst te bezoeken dan kan ik me voorstellen dat je op de duur idd wel moeite begint te krijgen om goede dvps te vinden voor een bepaalde prijs.

Zelf ben ik redelijk trouw en indien ik een goede dame vind bezoek ik die zolang ze blijven werken. ( en zolang de klik en de service goed blijft)

Ik heb nu een dame of 4 die ik graag bezoek en waar ik nog mee afspreek en dat is voorlopig voldoende voor mij.
Je bent gezegend als het een dame betreft die betaalbaar is en actief.
Maar als ze stopt of op een andere manier niet meer bereikbaar is, zit er niets anders op dan te gaan zoeken naar een vervangster, als je tenminste door wenst te gaan met dames bezoeken.
Ik vind het al gunstig als de prijzen bij de advertentie staan vermeld, dat scheelt al de nodige tijd.
 
Klopt hoor, alleen voor veel klanten geldt hetzelfde.

Meer kosten, minder winst. Dus de markt zal nauwer worden.

Dat zie je nu ook al bij taxi/uber/uitgaan/sommige delicatessen zaken etc.

De prijzen gaan omhoog, er komen minder klanten, de winst wordt dus niet meer, maar de kosten wel hoger.

Minder neuken voor ons, minder winst voor jullie.

Jammer voor beide partijen dat.
Ik neuk er niet minder om ik vind altijd wel dames die het voor minder willen doen zelfs als ze in hun advertentie hoge prijzen vragen. Maar ben het verder wel met je eens hoe meer ze vragen hoe minder klanten ze uiteindelijk zullen hebben. Het lijkt misschien op korte termijn winstgevend Maar op de lange termijn zeker niet. Wij klanten houden aan het einde van de maand ook steeds minder over dus de dvp's kunnen niet van ons verwachten dat wij zomaar de hoge prijzen gaan betalen ergens houd het een keer op.
 
Laatst bewerkt:
Je bent gezegend als het een dame betreft die betaalbaar is en actief.
Maar als ze stopt of op een andere manier niet meer bereikbaar is, zit er niets anders op dan te gaan zoeken naar een vervangster, als je tenminste door wenst te gaan met dames bezoeken.
Ik vind het al gunstig als de prijzen bij de advertentie staan vermeld, dat scheelt al de nodige tijd.
Als er 1 van de dames stopt dan zoek ik idd vervanging.
Maar ik prefereer Vlaamse dvps en daar heb je heel wat minder verloop dan bij buitenlandse dvps.

Nog een voordeel van dvps te kiezen die hier effectief wonen is dat die er alle baat bij hebben om een trouw klantenbestand op te bouwen dus leveren ze over het algemeen ook betere service.
 
Als er 1 van de dames stopt dan zoek ik idd vervanging.
Maar ik prefereer Vlaamse dvps en daar heb je heel wat minder verloop dan bij buitenlandse dvps.

Nog een voordeel van dvps te kiezen die hier effectief wonen is dat die er alle baat bij hebben om een trouw klantenbestand op te bouwen dus leveren ze over het algemeen ook betere service.
Dit dus. Alleen dan door Nederlandse DvP.
 
Als er 1 van de dames stopt dan zoek ik idd vervanging.
Maar ik prefereer Vlaamse dvps en daar heb je heel wat minder verloop dan bij buitenlandse dvps.

Nog een voordeel van dvps te kiezen die hier effectief wonen is dat die er alle baat bij hebben om een trouw klantenbestand op te bouwen dus leveren ze over het algemeen ook betere service.
Hier in Nederland vragen nederlandse vrouwen vaak de hoofdprijs ze zien er vaak ook minder goed uit en vaak op leeftijd. Ik weet niet hoe het met Vlaamse vrouwen zit vragen zij meer dan de buitenlandse vrouwen of gewoon dezelfde prijs?
 
@Bernardus snap je theorie maar zit wel een risico aan. Namelijk hoe voorkom je dat je "emtional involved" raakt? Alles leuk en aardig maar blijven wel DVPs en als je er (te)vaak komt kunnen gevoelens van jou uit toch een risico zijn. Haar emoties blijven beperkt tot "geld". Je zal niet de eerste zijn die teveel geld richting een DVP brengt omdat ze "zo aardig is"

en zoals @Rimon zegt. Ik zou niet eens een NL dame kunnen bedenken die de moeite waard is qua looks/leeftijd/prijs.
 
@Traveller maar het is toch bekend dat sommige dames op dit forum de neiging hebben om altijd te zuchten en steunen? Het leven als DVP is zo zwaar en ze betalen belasting en en klaag klaar.... en toch is er nog nooit eentje geweest die ander werk is gaan doen?

Maar zijn nu al twee dames die dit topic weer claimen. Maybe beter om terug ON TOPIC te gaan...

@Traveller wat is voor jou de grens qua uurbedrag waarbij je denkt "voor dit geld kan ik ook iets anders doen" ?
Ik ga je zeggen wat voor mij de grens is.

Je hebt club Stout in Den Haag. https://www.stoutprivehuis.com/
Daar werken van 11:00 uur tot 20:00 uur in wisselende samenstelling DVP dames.

- 60 min. = €150
- VIP room 60 min. = €200

En wat wil het geval? Daarnaast zit Mayfair Gentleman club https://www.mayfair.nl/ Die club is open van 23:00 uur tot 05:00 uur.

En dat is van dezelfde eigenaar. Beide clubs staan ook intern met een deur in verbinding, leiding en dames kunnen zo door die deur van ene club naar de andere. Dus de meiden die overdag in Stout werken, die doen dit ook in de avond bij Mayfair. Alleen kost dezelfde dame het dubbele per uur in de Mayfair. Zet er dan op zijn minst andere dames neer dat dit niet opvalt.

Bij dit soort dingen heb ik dus mijn bedenkingen. En ik had die Sjef ermee tuk een keer. Ik door die deur heen, loopt die mee, zegt die wat ga je doen.. ik zeg ik betaal je in club Stout... hij keek me aan alsof die water zag branden, euhh neen je bent in club Mayfair dus dan moet je daar betalen, hij zegt tegen mij waarom wil je dat hier doen dan? Ik zei Sjef het verschil bevalt mij beter. Hij was even stil.. Ik gaf hem een schop onder zijn verdienmodel. Ik trok de grens...
 
@Bernardus snap je theorie maar zit wel een risico aan. Namelijk hoe voorkom je dat je "emtional involved" raakt? Alles leuk en aardig maar blijven wel DVPs en als je er (te)vaak komt kunnen gevoelens van jou uit toch een risico zijn. Haar emoties blijven beperkt tot "geld". Je zal niet de eerste zijn die teveel geld richting een DVP brengt omdat ze "zo aardig is"
Tja persoonlijk ben ik een heel rationeel mens en zal ik me niet snel emotioneel laten meeslepen of zal ik niet verliefd worden zonder dat ik me er zelf voor openstel.

Enkele van mijn beste vrienden zijn vrouwen en dit zonder dat er enige seksuele/relationele gevoelens is van beide kanten uit.
Dit werkt voor ons prima en het zijn heel verrijkende en diepe vriendschappen .

Er is natuurlijk wel een emotionele band van mijn kant naar dvps toe want ik ga immers maar dames terug bezoeken die ik als mens ook interessant vind en die ik oprecht leuk vind als persoon.
Ik vind het veel leuker om seks te hebben met een vrouw die me boeit, interesseert en niet enkel op seksueel vlak.
Het is dan een dunne lijn misschien voor veel mensen en een gevaar om meer te beginnen voelen maar ik kan dat blijkbaar goed rationeel bekijken.

Ik balanceer wel graag op die lijn maar heb geen moeite om het overzicht te bewaren en zal me zeker niet laten meeslepen.
Ik heb ook geen enkele intentie of behoefte om verliefd te worden op de dvps die ik bezoek. Dat is NIET de bedoeling.

Ik heb mijn budget waar ik me strikt aan houd en houd het zo voor me plezant.
Ik houd genoeg budget over voor mijn andere hobby's en sociaal leven en zorg ervoor dat dvp bezoek geen financieel impact heeft op dat aspect van mijn leven.

er is ook nog geen enkele van de dames die ik bezoek die financieel probeert om meer munt uit me te slaan.
Integendeel, de ervaring die ik heb is eerder omgekeerd .

Om te besluiten: seks met iemand die me geestelijk en als persoon niet boeit interesseert me niet echt, dus zoek ik bewust dvps op waarmee ik op de een of andere manier een goede connectie mee heb. Net zoals ik in het dagelijks leven ook enkel mensen in mijn leven toelaat die me boeien en die me gelukkig maken.
Dit wil niet zeggen dat ik de klant/dvp relatie als meer zie dan ze is en ik ga de grenzen altijd respecteren (zowel mijn eigen als die van de dvp)

Voor mij werkt dit prima en ik hoop voor de dames die ik bezoek ook
 
Ik ben benieuwd welke afwegingen voor hun een rol spelen. Zouden ze zich een bepaalde tijd tot doel gesteld hebben waarin ze verwachten een bepaald bedrag te behalen?
of blijven ze hoge prijzen vragen opdat ze niet aan de lopende band mannen hoeven te ontvangen?
Ze willen zo snel mogelijk veel geld verdienen zonder daar veel moeite voor te doen dus ik denk allebei de opties wel kloppen.
 
Hier in Nederland vragen nederlandse vrouwen vaak de hoofdprijs ze zien er vaak ook minder goed uit en vaak op leeftijd. Ik weet niet hoe het met Vlaamse vrouwen zit vragen zij meer dan de buitenlandse vrouwen of gewoon dezelfde prijs?
Heb het gevoel dit wel een beetje afwisselend is. Hier in Limburg zijn ook dames (zowel Belgisch als buitenlands) die een hoofdprijs vragen (soms ook plus extra's), waarvan mijn wenkbrauwen wel serieus van gaan fronsen.

Heb ook al ervaringen gehad waarvan ik dacht dat de prijs / u wel goed mee viel, maar de date echt niet meeviel terwijl de andere dame, wat duurder was maar ik wel een geweldige tijd mee had beleefd. Dit waren wel uitzonderingen, aangezien ik vooral vast naar een massagesalon ging, tot deze sloot.
 
Maar gewoon ff iets,

Of n dame nu 100 , 150 , 250 euro " kost" per uur ......

Het is toch een " luxe " om een dvp te bezoeken, of zie ik dit verkeerd ?


Net als een duur horloge ......

Een V8 benzine bak ......

Sneakers van €350,- ( daar kunnen sommige 10x van naar de .......... )

Een hond met stamboom .


Alle bovenstaande zaken zijn toch gewoon leuk om te hebben/doen.


Niet echt n halszaak in mijn ogen .




🙂🙂
 
Maar gewoon ff iets,

Of n dame nu 100 , 150 , 250 euro " kost" per uur ......

Het is toch een " luxe " om een dvp te bezoeken, of zie ik dit verkeerd ?

Niet echt n halszaak in mijn ogen .

🙂🙂
Zijn anders genoeg kerels die aangewezen zijn op DVP's voor elke vorm van contact met een vrouw...
Ben het met je eens. Het zou een HOBBY/luxe moeten zijn... maar goed dan nog wil je nooit tevele betalen haha
 
Zijn anders genoeg kerels die aangewezen zijn op DVP's voor elke vorm van contact met een vrouw...
Ben het met je eens. Het zou een HOBBY/luxe moeten zijn... maar goed dan nog wil je nooit tevele betalen haha
Goh kijk, alle hobby's zijn duur. Van DVP's tot auto's, tot miniatuurtreinen tot TCG's zoals Magic, Pokémon of Yi-Gi-Oh!

Alles kost geld en sommige prijzen zijn overdreven. Er over klagen gaat er heus niet voor zorgen dat ze goedkoop worden. Je kiest zelf je budget waar je geld aan wilt geven.
 
Goh kijk, alle hobby's zijn duur. Van DVP's tot auto's, tot miniatuurtreinen tot TCG's zoals Magic, Pokémon of Yi-Gi-Oh!

Alles kost geld en sommige prijzen zijn overdreven. Er over klagen gaat er heus niet voor zorgen dat ze goedkoop worden. Je kiest zelf je budget waar je geld aan wilt geven.
Ik vraag me wel af welke mannen bij zichzelf denken:

Ga ik shirley of nikki neuken of koop ik die miniatuur trein. 😂

(Rest lees ik morgen terug guys).
 
Terug
Bovenaan Onderaan