30 minuten of een vol uur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga altijd naar raamdames. Je hoeft geen afspraak te maken en kijkt naar wat er leuk en geil is voor mijn stemming op dat moment.
Ga ook nooit lang. 50 euro voor een half uurtje vind ik prima. Het is om mijn geilheid en lust te bevredigen.
Als ik langer wil heb ik mijn andere vrouwen (SL's, second loves). Bij hun ben ik meerdere uren, soms bijna de hele dag. Dat is dan voor mij de GFE. En appelleert aan heel ander gevoel.
 
Ik ga altijd voor een uur naar een erotische massagesalon.
ik heb geen relatie, en vindt een de strelingen en plagerijen van een lieve dame zeer fijn, plus de warmte en rondingen van een vrouw voelen en beleven De daad op zich is uiteraard geweldig, maar een beetje knuffelen hoort er bij.
Ben in het begin van mijn wandelingen 2 keer bij een raamdame geweest, maar dat is voor mij helemaal niets, daar kom ik depri naar weer naar buiten. ik had mij nog niet teruggetrokken, bij wijze van spreken, en mevrouw zat al op haar telefoon te loeren.
 
Bij een dame waar bij het klikt kan ik gemakkelijk een uur vullen. Maar het hangt ook wat af van de prijszetting.

Er zijn er die bijvoorbeeld 100 voor een half uur, 130 voor 45 mins, 150 voor een uur vragen. Dan ga ik al rapper geneigd zijn om wat bij te betalen.

Maar er zijn er ook die 100 voor een half uur en 200 voor een uur vragen. Dan ga ik al rapper redeneren van "mmm, daar kan ik twee keer een half uur voor gaan".
En ik vind ook hoe fijn het is dan is 200 voor een uur ook niet erg.als de dame ook wat extra's doet voor dat geld
 
Ik ga altijd naar raamdames. Je hoeft geen afspraak te maken en kijkt naar wat er leuk en geil is voor mijn stemming op dat moment.
Ga ook nooit lang. 50 euro voor een half uurtje vind ik prima. Het is om mijn geilheid en lust te bevredigen.
Als ik langer wil heb ik mijn andere vrouwen (SL's, second loves). Bij hun ben ik meerdere uren, soms bijna de hele dag. Dat is dan voor mij de GFE. En appelleert aan heel ander gevoel.
Jij bent nog jong zo te lezen dan voel je zelf een hengst .die tijd heb ik ook gehad maar als je ouder bent geniet je meer van het samen zijn en wat knuffelen met rustige sex ,dus geef je makkelijker meer geld uit voor n uur 🤭je bent zo te lezen n echte genieter ga zo door nu je nog zo fit bent 💪hep fun 🤩
 
Ik ga altijd naar raamdames. Je hoeft geen afspraak te maken en kijkt naar wat er leuk en geil is voor mijn stemming op dat moment.
Ga ook nooit lang. 50 euro voor een half uurtje vind ik prima. Het is om mijn geilheid en lust te bevredigen.
Als ik langer wil heb ik mijn andere vrouwen (SL's, second loves). Bij hun ben ik meerdere uren, soms bijna de hele dag. Dat is dan voor mij de GFE. En appelleert aan heel ander gevoel.
Helemaal mee eens. Ik heb de laatste tijd wat privé ontvangst dates gedaan maar vind het écht teveel geklooi met appen / wachten / afspreken / voor dichte deuren staan etc. Mijn voornemen voor 2023 is geen geklooi meer en gewoon lekker veel verschillende raamdames aanduwen. GFE doe ik wel met m'n girlfriend, als ze zin heeft.
 
@voorburg Herkenbaar, een half uur voelt net gejaagd en een uur maak ik niet vol voor één ronde in een privéhuis. Bij thuisontvangst komt een half uur (gemiddeld) wèl net uit maar daar is de spreiding ;) groter: Generaliserend sta ik bij jonge latina's die ik voor het eerst bezoek ruim binnen het half uur buiten. Bij ervaren Oost-Europese en helemaal bij Nederlandse dames verbruik ik snel meer tijd.
 
Ik spreek nooit tijd af maar een bepaalde prijs en handelingen. Als ik klaar ben gekomen is het klaar.

Dat betekent dat ik soms maar 20min binnen ben maar ook weleens meerdere uren. Dat laatste heeft dan uiteraard niets meer te maken met de prijs maar met wederzijdse klik
 
Jij bent nog jong zo te lezen dan voel je zelf een hengst .die tijd heb ik ook gehad maar als je ouder bent geniet je meer van het samen zijn en wat knuffelen met rustige sex ,dus geef je makkelijker meer geld uit voor n uur 🤭je bent zo te lezen n echte genieter ga zo door nu je nog zo fit bent 💪hep fun 🤩
Dank je 'Genieter', voor je aardige woorden en dat je me jong noemt. Ik ben 58 jaar en voel me ook jong. Qua leeftijd ben ik dus nog niet halverwege mijn leven.
Een leeftijdsindicatie is ook niet aan mij besteed, want heb FWB tussen 40 - 65 jaar. DVP's tussen 25 - 50 jaar. Alhoewel er bij beiden naar boven en beneden uitschieters zijn. En elke leeftijd heeft zijn eigen charme en eigen sexuele energie. Van kwantiteit tot kwaliteit.
 
Het ligt er een beetje aan of ik voor een half uur ga of een vol uur. Heeft de dame bepaalde recensies die wijzen op wel lekkere seks maar daar omheen weinig tot geen sfeer en vind ik haar een geil lichaam hebben zodat ik haar toch wel wil bezoeken, dan houd ik het (in ieder geval de eerste keer) kort. Of stel dat ik bij een voorstelrondje een heel lekkere dame zie maar de attitude is niet echt uitnodigend, dan opteer ik voor een half uur. Ik heb daar een soort radar voor, maar ik denk veel ervaren wandelaars wel; dat je een beetje kunt inschatten hoe iemand op de kamer zal zijn (al vergis je je daarin soms toch nog). Bij een meisje waar ik niet zeker van ben (eerste bezoek) kies ik dan soms voor 30 en soms voor 45 minuten.

Met iemand die een 'bewezen waarde' is en waar ik het heerlijk ontspannen mee kan hebben, vul ik graag een uur. Dan moet er echt oprecht een goede klik zijn. Het is heel erg een gevoelskwestie. Met sommige meisjes is het wel gezellig maar is toch 45 minuten ideaal omdat het anders toch te lang duurt. Maar met sommigen zou ik bij wijze van spreken uren door willen brengen, dus dan neem ik een uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan