Algemeen A summary - voorbereidingen reis Thailand en tips ter plekke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt het aan mij of zijn vliegtickets een PAK duurder geworden om op BKK te vliegen vanaf Brussel? 🤔
Ik weet nog een 5tal jaar geleden heb ik met mijn ex-vriendin maar 500€ per persoon betaald.
Dit was toen september en Emirates.

Helaas was toen de ex-vriendin erbij.. 😩😂
 
Als je in NL/BE, Salou of Cherzo, een leuke meid aan de haak slaat, voor een ons, maak je je daar dan ook druk over?

Spuitje HEPA wordt sowieso aangeraden, neem dan gelijk HepB, in de cocktail, ben je de komende 10 jaar gedekt. Verder kan je PReP laten voorschrijven, door je HA. Alle overige SOA's, zijn met een kuurtje te verhelpen. Je wil natuurlijk niks oplopen, maar je er druk om moeten maken, is ook niet nodig.
 
Je bent behoorlijk op de hoogte @Jongeman007
Ik kan daar nog aan toevoegen om vooraf een Tinder abonnement te nemen waarmee je je locatie op BKK of andere plaatsen waar je heen gaat in te stellen. Zodoende kun je b.v. Een maand van te voren al contacten leggen en checken met wie je daadwerkelijk af wil spreken. In het verleden heeft mij dit twee hele leuke Thai vriendinnen opgeleverd (geen bar girls). Ik heb wel gemerkt dat tegenwoordig bijna uitsluitend professionals op Tinder zitten, zodat het moeilijk is om nog een echte Thaise meid te daten die niet professioneel DVP is. Maar je kunt het altijd proberen.
Stuur een PM en ik kan je wellicht via via in contact brengen.
 
Iemand nog tips voor gebruik van Thaifriendly om vooraf contacten te leggen ? Het kaf van het koren scheiden ? De 1 bericht per 10 minuten (van beide kanten?) is ook onhandig; verleggen naar de app Line helpt wel iets.
 
@Jongeman007 Je kan er natuurlijk ook direct naar vragen, maar heel veel, zo niet de meeste TF gebruikers, hebben hun Line-ID, of GSM al dan niet met landcode, dat begint met 669, 09 of 9, als gebruikersnaam. Op Line kan je gebruikers zowel met GSM nummer, als met gebruikersnaam toevoegen.

Overigens kan je als je toch langer in Thailand bent, ook een abo voor een maand nemen en dan zijn de mogelijkheden ruimer.
 
Hoi,

Toch even mijn bijdrage plaatsen over mijn reis. Met reis gezellig vanaf bkk een road trip naar het zuiden gedaan in de oostkust bij changwat Chumphon. Dat was zeer chill.

Tips Tinder en voor de ladyboy lovers Grindr. Tinder bracht me een hard werkende ladyboy echt een model om te zien. Seks is super sensueel met haar en ik ben er enkel een paar drankjes kwijt. Via tinder 2 geile ladyboys gepaald 1 in Bangkok en een super model in pattaya.
Naast Tinder is Bolt ook handig en kijk voor hotels op booking.com. of TripAdvisor. Zit nu in een luxe toren in pattaya vrijdag ga ik naar Bangkok tot dinsdag.

Cungiver
 
Hoi,

Toch even mijn bijdrage plaatsen over mijn reis. Met reis gezellig vanaf bkk een road trip naar het zuiden gedaan in de oostkust bij changwat Chumphon. Dat was zeer chill.

Tips Tinder en voor de ladyboy lovers Grindr. Tinder bracht me een hard werkende ladyboy echt een model om te zien. Seks is super sensueel met haar en ik ben er enkel een paar drankjes kwijt. Via tinder 2 geile ladyboys gepaald 1 in Bangkok en een super model in pattaya.
Naast Tinder is Bolt ook handig en kijk voor hotels op booking.com. of TripAdvisor. Zit nu in een luxe toren in pattaya vrijdag ga ik naar Bangkok tot dinsdag.

Cungiver
Amuseer u ! :)
 
Iemand nog tips voor gebruik van Thaifriendly om vooraf contacten te leggen ? Het kaf van het koren scheiden ? De 1 bericht per 10 minuten (van beide kanten?) is ook onhandig; verleggen naar de app Line helpt wel iets.
Vooraf contact leggen is niet heel nuttig. Puur omdat ze ook (terecht) vaak in profiel hebben staan "only text when you pattaya".
een week voor aankomst kan je nog wel doen. Want dan kan je beetje "liegen" en gewoon over paar dagen afspreken.
 
Je struikelt zo wat over de dames. In Pattaya, Phuket en Koh Samui, moet je ze letterlijk van je afslaan. Dus waarom Thaifriendly, in mijn ogen voegt het niks toe, en is het veel leuker om een meisje in het echt te ontmoeten. Denk daar maar eens over na.
 
Mij heeft het een heel leuk vriendinnetje opgeleverd. Geen barmeid of freelancer, maar een goede, vaste job. Heeft ook nooit gezaagd voor geld.
We zijn al volop plannen aan het smeden voor volgende ontmoetingen. Dus, gedaan met wandelen daar. Ze geeft me alles wat ik verlang. En wederzijds.

Dus, als je het niet probeert, zal je het nooit weten.
 
Mijn ervaring met TF is tot nu toe weinig positief. Ok, vanwege mijn leeftijd was ik in Nederland ook al niet zo gewild.
Als het op TF al tot een berichtenwisseling komt, dan blijkt de Engelse taal toch echt wel een handicap te zijn.
De paar fysieke ontmoetingen die ik heb gehad, voldeden niet aan mijn verwachtingen, zodat beleefd afscheid nemen de enige optie was. Of de dames waren ongeïnteresseerd, of op te veel geld uit, zonder daarvoor een bevredigend resultaat te kunnen of willen bieden.
Zoals reed beschreven: Er zijn massagesalons waarin mogelijkheden worden aangeboden tegen beslist concurrerende tarieven door beslist aantrekkelijke dames. En die vindt je in elke stad of toeristengebied. Gewoon op toelopen, praatje maken, zien welke dames beschikbaar zijn en aan je verlangens voldoen, en een keus maken. Zo niet, neem afscheid en hop, naar het volgende huis. Je moet dus wel "nee, dank u" kunnen zeggen. Zo heb ik gisterenavond, na een aantal weigeringen, toch weer een hele fijne dame bezocht op KohSamui, Chaweng. Prijs 1300 baht, maar omdat we het allebei naar onze zin hadden, en dat liet ze blijken, 200 extra gegeven.
Prijzen over het algemeen eigenlijk nooit meer dan 2000 baht. Een nuru-massage 3000. Gisteren werd ik op TF ge-liked door zo'n dame hier (Red Rabbit, Koh Samui).
 
TF is inderdaad eerder een plaats waar je dames vindt die op een wat langere relatie (om niet te zeggen, financiële zekerheid) uit zijn.

Als je een snelle wip zoekt, dan zijn massagesalons een betere keuze. Tinder kan je daar ook bij helpen. Maar in het algemeen is sex in Thailand zo makkelijk te vinden dat de hulp van een app overbodig is.
 
Je moet natuurlijk ook wat geluk hebben. Of het nu met een professionele of niet-professionele dame gaat. Is hier in Europa net hetzelfde. En het hangt ook af van je eigen ingesteldheid en wat voor jou bevredigend is. Is voor jou een quick fuck, zonder enige betrokkenheid, voldoende, dat moet je je tijd niet verkwisten op TF. Dan ga je gewoon de straat op of een club binnen. Maar zoek je dat tikkeltje meer, een GFE, steek dan wat tijd in een of andere datingsite. Heb het allemaal geprobeerd en gedaan, met wisselend succes en wisselende bevrediging. Maar dankzij TF ben ik nu met mijn gat in de Thaise boter gevallen. En neen, ze hoeft geen geld, geen ring rond haar vinger, geen baby. Zulke meiden zijn zeldzaam, maar ze bestaan zeker.
Dus, maak voor jezelf eerst uit wat je zelf wil, en probeer het gewoon.
En ja, ik ben ook al op leeftijd. Maakt echt niks uit. WhatsApp Image 2023-03-29 at 16.42.12.jpeg
 
Ik ga over 4-5 weken naar bangkok en zit nu sinds enkele weken op TF. Met diverse dames heb ik inmiddels contact gelegd. Zodoende een shortlist gemaakt van dames waar ik mee van bil kan gaan. Voor mijzelf wel een grens gesteld. max 2k voor ST. Ben ook al genoeg dames tegengekomen die 3,5k vragen. Na mijn bedenken laten ze dit al snel zakken tot 2,5k. Misschien maak ik voor een enkele een uitzondering. Ligt er ook aan wat ze wel/niet willen doen. Als ze bereid zijn om aan al mijn wensen te voldoen dan betaal ik wellicht 2,5k.
Ook heb ik 1 dame op het ook voor LT. Die vraagt daar 4k voor. Lijkt mij alleszins redelijk. Komen natuurlijk nog wel kosten voor eten en drinken bij. Maar als ik in 24 uur meerdere keren seks met haar kan hebben, dan heb ik dat er wel voor over.

Moet zeggen dat het tot zover prima werkt. Afwachten hoe het uiteindelijk in de praktijk uitpakt als ik er ben.
 
Je moet gewoon zo een verdwaalde van beach road meenemen voor 1000-1500 baht voor ST.

Een paar drankjes op de hotelkamer en ze gaat niet meer weg.

En niet zo eentje die onder de tatoeages zit en overduidelijk je zit af te pezen.

Ik zou niet weten waarom je naar een gogo bar zou willen of zo'n girlbar met hun harde kutmuziek en schreeuwende wijffen.

Dat is echt een sensor overload hoor

Of nog beter neuk het kamermeisje gewoon. Ze zijn er allemaal voor in. Alles is te neuken in pattaya. Het is 1 grote neukgat
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan