Algemeen A1 Massage Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Suzy was idd die pracht blonde van middelbare leeftijd.
Vele malen fantastische sex mee gehad. Jammer na
Covid niks meer van haar gehoord. Zo een top dames vind je maar zelden meer.
Klopt,een klasse vrouw, ik heb bij A1 nog gevraagd achter haar,maar kreeg geen antwoord, een echt moord wijf, die kon er wat van. Spijtig sdat ze weg is.

Oh dat hoort Anke graag via redlights.com vind je me terug hoor!! Er zijn 2 advertenties, 1tje van mezelf en 1tje van de zaak.. die van mij is het meeste trouw aan mezelf 😘😇

En hebben we het dan over deze Anke:

Of deze:

Of allebei?

En hebben we het dan over deze Anke:

Of deze:

Of allebei?
Het is beide anke. De 2e is mijn eigen advertentie. X

Dikke Michel zal blij zijn. Zijn tent heeft hier nog nooit zoveel aandacht gekregen als de laatste tijd.

Die mens doet er dan ook veel moeite voor. Sinds jaar en dag hele dagen van 'nine to five' op de chat van Redlights zitten, om (naar eigen zeggen) informatie te geven :LOL: Je moet het maar doen. En je moet het ook maar durven en mogen... Altijd met een fakeprofiel van 'Sharon', doen alsof hij een vrouw is. Volgens mij jaagt hij daar eerder de mensen weg, dan hij hen naar zijn zaak toe laat komen. De ernst en de geloofwaardigheid van die chat komt daarbij wel erg in vraag...

Dikke Michel zal blij zijn. Zijn tent heeft hier nog nooit zoveel aandacht gekregen als de laatste tijd.

Die mens doet er dan ook veel moeite voor. Sinds jaar en dag hele dagen van 'nine to five' op de chat van Redlights zitten, om (naar eigen zeggen) informatie te geven :LOL: Je moet het maar doen. En je moet het ook maar durven en mogen... Altijd met een fakeprofiel van 'Sharon', doen alsof hij een vrouw is. Volgens mij jaagt hij daar eerder de mensen weg, dan hij hen naar zijn zaak toe laat komen. De ernst en de geloofwaardigheid van die chat komt daarbij wel erg in vraag...
Ik denk en kan snappen dat klanten/mannen op die chat dit een raar iets vinden, dit is puur gewoon voor afspraken te regelen en ook omdat als mannen denken dat ze met Sharon te doen hebben iets minder "drempelvrees" hebben? Ik denk niet dat de opzet is mensen te kloten hoor. Weet ook dat er op die chat (en dat is zeker niet voor iedereen bedoeld he maar toch) heel veel minder serieuze klanten zitten wat zelf het wat zoeken voor vroeg of laat een grof antwoord te krijgen. Ik wil buitenstaander blijven maar weet dat deze branche niet zo evident is en dat "achter de schermen" ht vaak heel anders dan de indruk wat jullie hebben. Idd a1 had en heeft toppers gehad... en dat zal altijd wel iets van komen en gaan zijn is dat niet overal?

Terug
Bovenaan Onderaan