Algemeen A1 Massage Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Suzy was idd die pracht blonde van middelbare leeftijd.
Vele malen fantastische sex mee gehad. Jammer na
Covid niks meer van haar gehoord. Zo een top dames vind je maar zelden meer.
Klopt,een klasse vrouw, ik heb bij A1 nog gevraagd achter haar,maar kreeg geen antwoord, een echt moord wijf, die kon er wat van. Spijtig sdat ze weg is.

Oh dat hoort Anke graag via redlights.com vind je me terug hoor!! Er zijn 2 advertenties, 1tje van mezelf en 1tje van de zaak.. die van mij is het meeste trouw aan mezelf 😘😇

En hebben we het dan over deze Anke:

Of deze:

Of allebei?

En hebben we het dan over deze Anke:

Of deze:

Of allebei?
Het is beide anke. De 2e is mijn eigen advertentie. X

Dikke Michel zal blij zijn. Zijn tent heeft hier nog nooit zoveel aandacht gekregen als de laatste tijd.

Die mens doet er dan ook veel moeite voor. Sinds jaar en dag hele dagen van 'nine to five' op de chat van Redlights zitten, om (naar eigen zeggen) informatie te geven :LOL: Je moet het maar doen. En je moet het ook maar durven en mogen... Altijd met een fakeprofiel van 'Sharon', doen alsof hij een vrouw is. Volgens mij jaagt hij daar eerder de mensen weg, dan hij hen naar zijn zaak toe laat komen. De ernst en de geloofwaardigheid van die chat komt daarbij wel erg in vraag...

Dikke Michel zal blij zijn. Zijn tent heeft hier nog nooit zoveel aandacht gekregen als de laatste tijd.

Die mens doet er dan ook veel moeite voor. Sinds jaar en dag hele dagen van 'nine to five' op de chat van Redlights zitten, om (naar eigen zeggen) informatie te geven :LOL: Je moet het maar doen. En je moet het ook maar durven en mogen... Altijd met een fakeprofiel van 'Sharon', doen alsof hij een vrouw is. Volgens mij jaagt hij daar eerder de mensen weg, dan hij hen naar zijn zaak toe laat komen. De ernst en de geloofwaardigheid van die chat komt daarbij wel erg in vraag...
Ik denk en kan snappen dat klanten/mannen op die chat dit een raar iets vinden, dit is puur gewoon voor afspraken te regelen en ook omdat als mannen denken dat ze met Sharon te doen hebben iets minder "drempelvrees" hebben? Ik denk niet dat de opzet is mensen te kloten hoor. Weet ook dat er op die chat (en dat is zeker niet voor iedereen bedoeld he maar toch) heel veel minder serieuze klanten zitten wat zelf het wat zoeken voor vroeg of laat een grof antwoord te krijgen. Ik wil buitenstaander blijven maar weet dat deze branche niet zo evident is en dat "achter de schermen" ht vaak heel anders dan de indruk wat jullie hebben. Idd a1 had en heeft toppers gehad... en dat zal altijd wel iets van komen en gaan zijn is dat niet overal?

dit is puur gewoon voor afspraken te regelen
Het grappige is dat Michel al sinds eeuwig en drie dagen op die chat zit, en in de huid van Sharon steeds maar blijft beweren dat er vooral 'chatters' zijn, maar die komen niet af. Dames die daar op zitten, hebben ook wel eens de 'air' van te zeggen dat er heel weinig klanten komen via die chat. Ik wil dat best wel geloven, maar wat zitten die mensen dan hele dagen (en nachten) op die chat te doen?

Wat de dames betreft, maar dat heeft dan niets met A1 te maken, heb ik trouwens de sterke indruk dat diegenen die op de chat zitten, daar aanwezig zijn omdat ze gewoon geen klanten hebben. Dames met een normaal aantal klanten, zitten daar hun tijd niet te verdoen.
en ook omdat als mannen denken dat ze met Sharon te doen hebben iets minder "drempelvrees" hebben? Ik denk niet dat de opzet is mensen te kloten hoor.
Niet echt mensen kloten, maar zich wel voor een vrouw uitgeven op zo een chat. Heel veel vaste chatters weten dat ook wel, maar hij blijft maar doen alsof en niemand van de moderators grijpt in. Al jaren niet.
Weet ook dat er op die chat (en dat is zeker niet voor iedereen bedoeld he maar toch) heel veel minder serieuze klanten zitten
Dat klopt ook wel. Ik kom er zelden nog. Jaren geleden kon je daar soms interessante mensen ontmoeten. De laatste jaren is het enkel wat gezever en verder een invasie van die virtuele seks dingen. Wat A1 te bieden heeft, komt alvast niet tot uiting op die chat.
Ik wil buitenstaander blijven maar weet dat deze branche niet zo evident is en dat "achter de schermen" ht vaak heel anders dan de indruk wat jullie hebben.
Dat 'achter de schermen' verhaal, is een story waar ik uren zou kunnen over vertellen, maar dan lopen we helemaal off-topic.;) Het is ook niet altijd nodig om de wandelaars hun zoete dromen te confronteren met de realiteit van achter de schermen :)
Idd a1 had en heeft toppers gehad... en dat zal altijd wel iets van komen en gaan zijn is dat niet overal?
Komen en gaan is sterk verweven met de branche. Mannen willen vaak ook 'nieuwe meisjes' en meiden denken dikwijls dat het op een ander beter is (meer verdienen). Zelf ben ik 1 keer bij A1 gaan kijken, en ik vond het toen die dag maar niks. Twee dames toen, waar ik geen geld zou voor betalen. Wat niets zegt over andere dagen, andere periodes. Het oogde er allemaal wel netjes, dat wel.

Het grappige is dat Michel al sinds eeuwig en drie dagen op die chat zit, en in de huid van Sharon steeds maar blijft beweren dat er vooral 'chatters' zijn, maar die komen niet af. Dames die daar op zitten, hebben ook wel eens de 'air' van te zeggen dat er heel weinig klanten komen via die chat. Ik wil dat best wel geloven, maar wat zitten die mensen dan hele dagen (en nachten) op die chat te doen?

Wat de dames betreft, maar dat heeft dan niets met A1 te maken, heb ik trouwens de sterke indruk dat diegenen die op de chat zitten, daar aanwezig zijn omdat ze gewoon geen klanten hebben. Dames met een normaal aantal klanten, zitten daar hun tijd niet te verdoen.

Niet echt mensen kloten, maar zich wel voor een vrouw uitgeven op zo een chat. Heel veel vaste chatters weten dat ook wel, maar hij blijft maar doen alsof en niemand van de moderators grijpt in. Al jaren niet.

Dat klopt ook wel. Ik kom er zelden nog. Jaren geleden kon je daar soms interessante mensen ontmoeten. De laatste jaren is het enkel wat gezever en verder een invasie van die virtuele seks dingen. Wat A1 te bieden heeft, komt alvast niet tot uiting op die chat.

Dat 'achter de schermen' verhaal, is een story waar ik uren zou kunnen over vertellen, maar dan lopen we helemaal off-topic.;) Het is ook niet altijd nodig om de wandelaars hun zoete dromen te confronteren met de realiteit van achter de schermen :)

Komen en gaan is sterk verweven met de branche. Mannen willen vaak ook 'nieuwe meisjes' en meiden denken dikwijls dat het op een ander beter is (meer verdienen). Zelf ben ik 1 keer bij A1 gaan kijken, en ik vond het toen die dag maar niks. Twee dames toen, waar ik geen geld zou voor betalen. Wat niets zegt over andere dagen, andere periodes. Het oogde er allemaal wel netjes, dat wel.
Bedankt voor de reactie hierop! Ik vind het tof dat je even de tijd neemt voor te verduidelijken wat er juist frustreert. Nu snap ik u 'frustraties' ook wel.. ik als dame uit de branche en ex a1 is het naar mijn weten toch niet dat wij ook op die chat zitten :) maar het klopt wel dat als je reageert op de advertentie je dan niet met de dame in kwestie aan het praten bent...
Tja ik blijf erbij, en ik zal u in u zoete dromen laten maar het gaat er vooral over wat er behind the scènes zich afspeelt. Maar dan ging we idd te fel off topic :)
Tja.... het is zeker een nette mooie zaak maar dan moeten er natuurlijk ook nog dames zijn 🤷🏼‍♀️
Veel liefs

Is pure waarheid,

wat er juist frustreert.
Er frustreert mij niet hoor, Adastra. Helemaal niet. Er zijn ook alternatieven genoeg, voor mijn zelfs veel dichter bij.
ik als dame uit de branche en ex a1 is het naar mijn weten toch niet dat wij ook op die chat zitten :)
Dat zou mogen, maar het is anderzijds ook geen enkel probleem als een zaakvoerder in naam van zijn zaak op de chat de belangen van zijn werkneemsters zou verdedigen.
maar het klopt wel dat als je reageert op de advertentie je dan niet met de dame in kwestie aan het praten bent...
Ik durf ook 'de dames' te verdedigen, maar ik ga me wel niet voordoen alsof ik zelf een dame ben. Dat is gewoon misleiding. En zovelen weten dat, ook de leiding van die chat, maar HIJ mag blijven voortdoen. Al jaren aan een stuk. Helemaal koosjer is dat niet.
Tja ik blijf erbij, en ik zal u in u zoete dromen
Ik heb geen zoete dromen hoor. Ik ken ook heel wat toestanden van 'achter de schermen'. Niet specifiek voor de A1, maar de sector is de sector, niet?
Tja.... het is zeker een nette mooie zaak maar dan moeten er natuurlijk ook nog dames zijn 🤷🏼‍♀️
Een (misschien) detail is, dat die nep-Sharon op de chat een aantal vastgeroeste en bijna voorgeprogrammeerde (dus voorspelbare) reacties post als er ook nog maar iemand iets zegt die min of meer uit Limburg lijkt te komen. Een van zijn zinnetjes is: altijd welkom. Wel, ik ben er eens binnengegaan maar de 2 aanwezige dames leken me niets. En 'Sharon' was er zogenaamd niet. Ik wou hem spreken over zaken, maar daarvoor was ik alvast niet welkom. Nochtans hoorde ik zijn stem toen een van de dames hem ging vertellen dat ik er was. Laten we dus zeggen, dat de uitstraling die Michel denkt te kunnen geven met zijn chatoptredens, niet klopt met de realiteit. Waarmee ik over de dames zelf geen enkel oordeel vel, want dat is puur persoonlijke smaak.

Terug
Bovenaan Onderaan