Algemeen A1 Massage Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Unrealkami

Newbie
11
13/09/21
7
Regelmatige klant bij A1 oftewel Sharon.
Meerdere dames van goeie kwaliteit, het is een beetje zoeken met wie je de best klik hebt.
Laatst nog 2 keer met Katia afgesproken, de ene keer was dat al beter dan de andere, maar dat ligt ook aan de klant(mezelf) en welke mood je in bent.
Over het algemeen tevreden van dit propere salon.
Er lopen nog lekkere dames rond die ik binnenkort nog eens ga verkennen.
 
Hoi,

Vorige week een bezoekje gebracht aan A1 massage.
Ja, er is zeker meer mogelijk.
Eigenlijk is dit geen massagesalon.
Ok, op de kamer staat wel een massagetafel en je kan een massage krijgen aan 110€/u maar alle meiden neuken er ook voor 30€ supplement.

Ik had een afspraak gemaakt telefonisch en doorgegeven dat ik Mia wou hebben.
Maar toen ik er was... was Mia bezet. :unsure:
Tja, ik kon enkel voor Tamara kiezen.
Aangezien ik met veel goesting in mn broek zat, hieraan toegegeven.
Helaas, de date was zeker niet super.
Tamara babbelt zoveel dat ze zeker niet te veel sexuele momenten heeft moeten delen.
Ik had betaald voor 1u maar na iets minder dan 45min stond ik terug buiten.
Eens Tamara me klaargetrokken had (was volgens mij ook haar doel om zo vlug mogelijk te realiseren) was het gedaan.
Ik merkte op dat ik nog 20min had, maar kreeg een snauw dat ik maar niet zo snel moest klaarkomen. :eek:
Dus toch wel een ontgoocheling vond ik.
 
Smaken verschillen hé...
Maar ik zou niet omdraaien als ik ze in 't stad tegenkom om haar extra te bewonderen.
Betreffende de sexkwaliteiten... niet echt de moeite.
 
Ik ben daar nochthans voor Covid gedoe eens geweest. Met een blondje, herinner me haar naam helaas niet meer.
ik heb daar toen een super massage gehad.... ik hoor ze nog zeggen : "jij gaat hier seffens enorm hard klaarkomen ..."
en zo geschiedde ook, zelden zo intens ontploft... geweldige techniek, edging, lingam... pfff ... ben toen enkele minuten totaal van de wereld geweest
zou er nog eens naartoe moeten gaan, maar zonder naam , en is misschien ondertussen weg... frustratie ...
 
Een hele tijd geleden bij A1 geweest. Heb toen een uurtje met Katia doorgebracht en moet zeggen was super. De andere dames van bij A1 heb ik geen ervaring mee. Lees hier wel positieve zowel als minder positieve ervaringen.
 
De toppertjes van weleer zijn er lang niet meer.
Ik bedoel hiermee o.a. Sofia, Evy, Suzy, Natascha.

Katia zou wel nog een goede keuze zijn... alleen is de vraag Hoelang ze nog blijft.
De uitbater (man die de tel opneemt) en Sharon hebben weinig respect voor de werkende dames.
De masseuses geven 50% af maar moeten ook nog voor de was en de plas van de zaak zorgen.
Dit verkaart waarom er niet meer de echt aantrekkelijke meiden hier vertoeven.
 
Vragen over Sharon hier worden niet echt beantwoord. Hoe is haar service ?
service moet je van Sharon niet verwachten.
Sharon is een goede gastvrouw maar het zijn andere dames die je moet hebben voor service op de kamer. Sharon geeft noodgedwongen massages omdat er bijna geen dames meer zijn.
Ze gaat al meer dan 20j mee in dit vak, vroeger was ze wel ok maar dat is al Lang geleden.

Alle toppertjes zijn vertrokken: Sofia, Tamara, Katia, Eva,...
 
service moet je van Sharon niet verwachten.
Sharon is een goede gastvrouw maar het zijn andere dames die je moet hebben voor service op de kamer. Sharon geeft noodgedwongen massages omdat er bijna geen dames meer zijn.
Ze gaat al meer dan 20j mee in dit vak, vroeger was ze wel ok maar dat is al Lang geleden.

Alle toppertjes zijn vertrokken: Sofia, Tamara, Katia, Eva,...
Mij lijkt het dat diene 3200 zijn zin niet gekregen heeft, wat gefrustreerd is geraakt en daarom Sharon en A1 massage in een slecht daglicht wil stellen... Ik kom daar al jaren zowel bij Sharon en de andere dames (er zijn echt wel nog toppertjes). Ik heb daar zelden of nooit te klagen gehad en nooit klachten vd dames gehoord. Is gewoon een topzaak die al meer dan 10 jaar bestaat...
 
is er ook een link naar de dames? De website https://www.a1massagehasselt.com/ geeft niet eens een adres :oops: of adverteren ze op Kinky of sexjobs onder hun eigen namen?
Katia, toch bij de beste bij A1, heeft nog een profiel, met telefoonnummer, op RL. Dat is wel al van eind maart niet meer geüpdatet


 
Katia, toch bij de beste bij A1, heeft nog een profiel, met telefoonnummer, op RL. Dat is wel al van eind maart niet meer geüpdatet


Katia werkt er blijkbaar niet meer. De enige 3 dames die nog regelmatig adverteren op RL zijn Sharon, Tamara en Mia. Of er nog meer dames werken? Geen idee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan