Acanthus - Harelbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We gingen een jaar of 4 geleden graag naar de Acanthus op vrijdagavond maar we komen er nu niet meer. Laatste keer, een 5 maanden geleden, liep er een oudere vrouw rond op de etage met een grote zwarte portemonnee die voor een 50 euro de mannen pijpte, vrijwel allemaal Franstalige allochtonen. Toen zijn we weggegaan. Deze mooie club met 2 discotheken zou zoveel succes kunnen hebben op vrijdagavond met een goede uitbater. Jammer.
Serieus? Ingehuurd door Acanthus volgens jou?
 
Nog nooit bezocht op een vrijdag maar wel een 10 tal keer op een zaterdag met mijn vrouw. Leuke muziek, lekker eten, ene keer meer actie dan andere keer. Laatste keer was echt top, keigoede muziek, heel veel sfeer en volk en als kers op de taart met paar koppels een leuke afsluiter gehad in de bovenruimtes. Mijn favo club alvast.
merci voor het compliment greetz den dj
 
We gingen een jaar of 4 geleden graag naar de Acanthus op vrijdagavond maar we komen er nu niet meer. Laatste keer, een 5 maanden geleden, liep er een oudere vrouw rond op de etage met een grote zwarte portemonnee die voor een 50 euro de mannen pijpte, vrijwel allemaal Franstalige allochtonen. Toen zijn we weggegaan. Deze mooie club met 2 discotheken zou zoveel succes kunnen hebben op vrijdagavond met een goede uitbater. Jammer.
misschien dit in het vervolg eens melden aan de receptie dit kan idd niet
met hoerennachten krijgt men idd AC geld fake geld en wie het meeste verzameld krijgt dan een mooie waardevolle prijs
mvg het ac team
 
We zijn er onlangs weer eens geweest op een vrijdagavond en we hebben ons prima vermaakt. Ook qua single heren niets op aan te merken. We gaan er vanavond weer eens heen. Thema is "Back to school" dus vrouwen in een schoolmeisje outfit, da's altijd plezant.
 
We zijn er onlangs weer eens geweest op een vrijdagavond en we hebben ons prima vermaakt. Ook qua single heren niets op aan te merken. We gaan er vanavond weer eens heen. Thema is "Back to school" dus vrouwen in een schoolmeisje outfit, da's altijd plezant.
Ja, lijkt me schattig. Ruitjesrok. Jaretelles en kousen. En een wit hemdje. Ik ben van de streek en 'als' ik mijn eega kan overtuigen zijn we er. Ik denk wel dat dit zal lukken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan